Nishant schreef:Ja, jullie zaten eerst wel mooi voor de hindernis na de waterbak.
Ik was dat meisje met de zwart met witte kruising border collie/schrotse collie hond die later ook foto's ging maken.
Dat zal deze geweest zijn
bij gebrek aan paarden 

jammer van de gele kliko
Daarna wel, was ook te zien in de cijfers voor stijl. Paard wilde iig nog wel heel goed vooruit.
Na de derde heb ik me herpakt en ben beter gaan rijden. Toen ging het ook wat beter, wel drie balken maar nog steeds geen weigeringen.
Jeej Otto!!!
Met een stuiterende Ot als een speer van start. 1, 2 en drie in een rechte lijn, schuin over 4 en met een boog naar 5 omdat ik die aan de linkerkant naar rechts toe wilde springen om recht op 6 (het dakje) af te gaan. 5 ging al een beetje aarzelend en toen stopte hij voor 6. Even ervoor gezet en aangedreven, toen een volte gemaakt en toen sprong hij hem wel. Omdat hij dat stukje niet zo lekker aanvoelde besloot ik 9 maar niet te nemen. (nou ja, het alternatief dan) Ik vond hem toch wel erg hoog en massief en wil liever fijn afsluiten. Om na een weigering een alternatief te pakken vind ik niet goed voor het paard, maar ik wil natuurlijk wel de cross uitrijden. Maar op 8, de eerste van dat lijntje, besloot ik toch rechtdoor te trekken en we gingen zo, hop, over 9!!!
Het ging ook goed. Goed over 11, in een strakke lijn door naar de linkerkant van 12 en super de trapjes af. Gauw de teugels weer op maat gepakt (dat heb ik wel geleerd na Hattem