Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt jammer van je val want ik heb je gezien tijdens de cross en dat zag er goed uit!

maar ik zag de foto's van de 15e online staan: http://web4.oypo.nl/pixxer.asp?path=o62 ... nsport2011
Had wel opgeschreven welke nummers Bokkers waren, maar op die moment ben ik daar toch helemaal niet bezig en besef ik altijd te laat dat er weer eentje gepasseerd is
Bloempjeh_ schreef:Ik heb zelf niet mee gereden, maar wil als toeschouwer ook wel even mijn mening delen![]()
Ik heb de hele dag achter hindernis 2 gestaan om foto's te maken, enkel voor de laatste klasse ben ik naar het akkerveld gegaan.
Ik ga nu even verslagjes lezenHad wel opgeschreven welke nummers Bokkers waren, maar op die moment ben ik daar toch helemaal niet bezig en besef ik altijd te laat dat er weer eentje gepasseerd is
Was een pony tussen al dat paardengeweld. 
MArl0esJuh schreef:Toevallig ook van nummer 105 in de klasse L paarden?Was een pony tussen al dat paardengeweld.
Eentje met een bréde glimlach ook trouwens, leuk om te zien. Zie nu pas op de foto's dat hij inderdaad wel klein is
Ik zet ze 1 van de dagen online, heb vanavond zelf nog les. 
ElineThera schreef:Mijn dag ging wel redelijkvandaag om kwart over 8 vertrokken dus niet zo vroeg als de meeste op hoeven staan. Rustig even bij het springen gekeken toen we aankwamen en van daaruit het parcours verkend en erna aangemeld en de cross gaan lopen. Zaten weer leuke dingen in net als vorig jaar en eht moest te doen zijn voor ons. Springen ging in het parcours wel redelijk, ze trok me af en toe waardoor ik niet terug naar de draf kon en moest af en toe wat streng zijn en daarom wat buiten de tijd. Verder wel netjes foutloos gesprongen maar vond het voor de paarden wel aan de lagere kant staan. Toen naar de dierenarts en ze was goed, en toen even wat losgesprongen bij de cross en rustig gedraafd. Toen rustig naar start gegaan en met startproblemen zoals altijd gestart met 1 weigering op 1 en 2 waarvan ik bij 2 echt bijna met pony en al over de hindernis donderde
ze dacht even dr benen te vergeten. Bij hindernis 3 viel ik er bijna af omdat ze ineens naar links ging maar ze ging erna super braaf zakkend de afsprong af, hinderis 4 en 5 gingen goed, op 6 vergat de muts weer haar benen en moest ik opnieuw aanrijden, hindernis 7 en 8 gingen prima en het water in moest even wat aanmoediging hebben & toen tot aan de finisch lekker foutloos door kunnen springen en was met 4.43 (geloof ik) binnen en stond op het einde op een mooie 20e plaats en zeker niet ontevreden, ontzettend leuke dag gehad en volgend jaar weer van de partij