Klinkt weer erg goed allemaal! Ik ga ook even nadenken over iets .
Of zal ik maar pakken chocomel meenemen met slagroom
texelse
Geplaatst: 09-11-11 20:21
meiden ik zit toch erg na te denken of ik misschien ook niet zal komen (als dat mag natuurlijk). Maar even concreet: datum en uur, want zoals ik al eerder gezegd heb is mijn moeder dan jarig, en dat gaat voor alles. O ja, en waar het is, want het is best een eindje sturen hier vandaan, meen ik me te herinneren.
Margriet_
Geplaatst: 09-11-11 20:49
kimdepim schreef:
Klinkt weer erg goed allemaal! Ik ga ook even nadenken over iets .
Of zal ik maar pakken chocomel meenemen met slagroom
Neem ik de koek mee.
Sannnn
Geplaatst: 09-11-11 20:53
Klinkt goed allemaal! 7 januari staat in mijn agenda. Kunnen er ook verlate nieuwjaarsborrel van maken met oliebollen en appelflappen en alles.
Even voor een leek wat voor eten is gewoon om mee te nemen en dan bedoel ik het meer of het allemaal hoofdgerechten zijn of dat het een beetje ingedeeld wordt in voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht
Texelse, de N99 over, afsluitdijk en je bent er zo Joki, als mensen weten wat ze willen maken, beginnen we met het qoutrn van de gerechtenlijst, zodat gerechten niet dubbel gemaakt worden en er voor ieder wat wils is!
de route over de afsluitdijk tot aan Groningen is mij goed bekend Mootje, maar het stuk daarna zal met de tomtom moeten. Hoewel Westerbork ook wel bekend is, en ik dus niet tot Groningen door moet rijden, want dan ben ik er een dag later nog niet. Maar voor alle duidelijkheid: is het de 7e 's middags/'s avonds? Dan hoef ik over de route niet na te denken, want dat past dus niet, en zal ik het tegoed moeten houden voor eencandere keer.