Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kan me niet voorstellen dat ik in dat kleine beetje cross een stijljury heb gehad. Iemand enig idee waar ze zaten. horzelover schreef:hierbij laten wij van de bosruiters weten dat het een stuk techniek was en de ruiters ergewoon niet mee om konden gaan er werd slechter gereden dan voorgaande jaren...

Zetje viel door de zware grond nl in draf en tja dat is dus niet de bedoeling.
Loetie84 schreef:Meelezend in dit toppic krijg ik het gevoel dat het een 'thuiswedstrijd' is geweest voor lruiter en horzelover. Wellicht dat hierdoor de veelbesproken hinderniscombinatie anders is bevallen dan voor de andere deelnemers.
Ik ben echter wel blij met het feit dat er serieus over de inhoud en moeilijkheid van de cross wordt gesproken. Ik ben namelijk nog niet zo lang op wedstrijdniveau bezig en ben nog bewust op zoek naar de technisch wat makkelijkere crossen. Ik heb dan ook veel nabesprekingstoppics gelezen (om te bezien waar ik wel of niet heen moet gaan volgend jaar) en ben over het algemeen van mening dat er niet 'gezeurd' of 'afgekraakt' wordt. Ook (of zelfs?) niet door mensen die die dag slecht hebben gereden of iets...

Never_Mind schreef:Rowo, komt die 3,665 niet gewoon door de formule in dat excel bestand?
Dan staat de formule er standaard in, maar omdat jij dan maar 1 van de 2 stijlpunten hebt, wordt dat ene stijlcijfer door 2 gedeeld, dus zou je een 7,33 hebben bij die ene jury...