Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noureyev schreef:Ja dat was mijn knappe meid.
Voor het eerst dat ze bij me weg liep.
Val wel vaker maar ze blijft altijd bij me.
Ben zo blij dat zij en mensen niets is overkomen.
Jammer dat er geen hekken waren om paarden zoals dd mijne tegen te houden.
Maakte me onwijs zorgen.
Ik denk dat het weinig zin had, want ik heb haar geprobeerd tegen het hek aan te rijden en er stonden mensen voor haar neus bij de tent, ze was niet onder de indruk. perdjes schreef:Ah Bianca jij was dat dus die langs hindernis 10 reed. Ik was daar hinderniscontroleur.
.....na de tip van SIM ben ik gelijk gaan checken en toen dacht ik weeeeeer "wat hangen die bordjes toch raar" en toen kreeg ik een heel naar gevoel van binnen....
Het zou toch niet zo zijn dat we dat pad aan de rechterzijde hadden moeten rijden HE !!!...en ja hoor.......
De ene klasse passeerde die bordjes dus aan de linkerkant, de andere aan de rechterkant, en ik dacht " ze staan allemaal omhoog, dus rechtuit"...
vond alleen wel dat ze wat ver uit elkaar stonden.....nou nu weet ik dus WAAROM !!!!
_Sim_ schreef:Noureyev, reed je gister? Dan hebben wij je idd zien vallen (waren hindernisrechter bij hindernis 5). Gelukkig mankeren jij en paard niks!
bianca1980 schreef:ja.........na de tip van SIM ben ik gelijk gaan checken en toen dacht ik weeeeeer "wat hangen die bordjes toch raar" en toen kreeg ik een heel naar gevoel van binnen....
Het zou toch niet zo zijn dat we dat pad aan de rechterzijde hadden moeten rijden HE !!!...en ja hoor.......
De ene klasse passeerde die bordjes dus aan de linkerkant, de andere aan de rechterkant, en ik dacht " ze staan allemaal omhoog, dus rechtuit"...
vond alleen wel dat ze wat ver uit elkaar stonden.....nou nu weet ik dus WAAROM !!!!
(alle pijlen wezen omhoog rechtdoor, MOOI zandpad dacht ik nog...
), dat loopt er zowat parallel aan. Die buis heb ik dus wel gezien maar dan aan de achterzijde toen ik er voorbij reed. Ik passeerde dat ding aan mijn rechterhand en toen zo rechtsaf naar het water. HAHA Stom He....kan er nu wel om lachen, heb fantastisch gereden en dat paard weet niet dat hij er 1 gemist heeft of dat we nu twee verliespunten hebben. Zal hem een zorg zijn als hij maar zijn bordje slobber krijgt na de cross....
daar killt hij me zowat voor in de trailer.
. We waren gisterenavond vertrokken omdat het best verrijden is vanuit Waregem. Hij had twee boxen besteld woensdag, daar zeer dicht in de buurt. Bellen gisterenavond dat we er bijan zijn en zegt die dame van de stal 'maar ik heb maar één box meer'. Euuuh er waren wel duidelijk TWEE boxen besteld
. Dusja nog ergenss anders moeten gaan zoeken achter boxen. Hebben gelukkig snel iets gevonden bij manege aantal km ervan af.
Sannnn schreef:Haha, dat is ook zo. Bull heeft het super gedaan. Hij kan het niet helpen dat baasje hem de verkeerde kant op stuurde.![]()
Gebeurd je in ieder geval niet nog een keer en je hebt verder wel super lekker gereden zei je al!
Nog bedankt voor je aanbod om te helpen bij het starthok! Clubgenootje was ook al gekomen. Alleen liep hij er nu zo in.
hoop niet dat hij Rebecca streken gaat uithalen of zoals die van jou puberen, die ging ook heel erg zitten en kwam ook omhoog als het te lang duurde. Ik moet maar TOM tom op mijn cap zetten....
mijn hele seizoen loopt een beetje vreemd zal ik maar zeggen...tis altijd wat...

)
hij gallopeerde recht op me af had alleen teveel vaart om m te kunnen pakken
wel mooi hoe hij rondjes bleef galloperen heel rustig bij de trailers, gelukkig genoeg volk om hem daar te houden en is er verder niks gebeurd 
_Sim_ schreef:2 doelen behaald dus vandaag! Had je je dressuurzweep nog meegenomen naar het starthok?

pol013 schreef:Bianca: Ik ben vorig jaar in IJsselstein ook heel strak langs een hindernis af gereden. Dacht dat die er niet bij hoorde. Nu neem ik het parcours altijd een extra keer door en tel dan de sprongen mee.
Ik kan mijn paard wel zoenen als jij zo lijp wordt voor de start.
heb gewoon een ander bospad genomen, waarvan ik dacht, die ligt er ook wel mooi bij...
nu neem ik dus van elke hindernis een foto (kan ik het daarna nog een keer doornemen), dus ik had de hele cross wel in mijn hoofd, (min 1 hindernis dus) de bordjes waren zo klein dat ik op het foto toestel ook niet heb gezien dat de nummering niet klopt.
)