Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hoop toch niet dat ze mijn coupon hebben gebruikt, haha.
, wat overigens niet weg neemt dat het een lastig lijntje was.

. Ik kon ze wel zoenen! Honderd keer bedankt en toen weer richting paard om nog een sprongetje te maken en de ring in gegaan. Vervolgens foutloos en fijn gesprongen en foutloos, fijn en precies in 4.07 min gecrosst. Helaas geen winstpunten en prijs, maar was allang blij dat ik toch nog mocht starten! marsmars schreef:Bedoel je bij de waterbak, want daar stunte er 1 ook op de boomstammen
en die reed het witte vlaggetje kapot.
Maar gelukkig nog wel kunnen crossen.
. En wat ontzettend lief en fijn dat je nog HC mocht starten! Top!!
Heb je dus wel gezien. 

Skygirl schreef:Ik zag er 's ochtends 1, die werd door 3 mensen geholpen bij de waterbaken die reed het witte vlaggetje kapot.
Hoorde wel dat die was omgevallen in het water bij iemand anders en toen was er ook een hele nieuwe paal zegmaar, dus denk haast niet dat ik het was.

Was wel foutloos, maar een schoonheidsprijs kreeg het niet. Overigens vond ik het springen echt ingegraven 
De rest van de cross ging heerlijk. De bospaden rustig aan gedaan, de bochten waren nogal stik met zo'n groot paard. De lange stukken goed gegaloppeert. Het water ging ze zelfs als een speer in, echt super! K kwam foutloos over de finisch 3 seconden onder de optimale tijd.