[SGW] Verslagen SGW de Bollert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: Verslagen SGW de Bollert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:55

frits deed wel iets meer dan een pasje terug.
Voor de wp hoef ik het in elk geval niet te doen en door zijn slechte dressuurscore en de tijd fouten zijn we alsnog niet hoog geindigd dus gelukkig maakt het voor het klassement niet veel uit

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:58

Vandaag ook bij de cross wezen kijken. Erg jammer dat ik niet mee heb kunnen doen. Volgend jaar doen we mee! Ga nog wel ff mailen want volgens de uitslagen lijst heb ik wel gestart :+. Hoop toch niet dat ze mijn coupon hebben gebruikt, haha.

Vond de B vrij simpel staan en zie op de uitslagen dat ook bijna iedereen foutloos heeft gecrossed. Wel had de cross imo iets langer gekund voor de B. Ook de L nog gekeken en bij de waterbak kon je heel goed zien wie zijn paard wel goed kon sturen en welke er als stuntpiraten door heen gingen :j, wat overigens niet weg neemt dat het een lastig lijntje was.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten, lees over het algemen toch positieve berichten :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:03

ik had er trouwens nog een gezien bij de L pony's... :x %)

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:07

Bedoel je bij de waterbak, want daar stunte er 1 ook op de boomstammen :x

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:09

denk dat we dezelfde hebben gezien, ik heb in elk geval een paar niet lieve woordjes gezegt

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:09

Hallo! Wat leuk om al die verslagjes te lezen!
Ik heb mijzelf vandag absoluut in blondheid overtroffen.
Dressuur ging wel fijn. Had 187 punten en stond voor de verandering eens neit onderaan :D
Daarna springen..voelde allemaal prima aan, niet te veel ingesprongen vanwege de warmte. Ik rijd het parcours in, groet netjes en op de een of andere manier is het me gelukt om hindernis 1 gewoon zonder na te denken van de verkeerde kant te springen... |o
Met bambi ogen naar de jury gereden, maar die konden echt niet anders dan me uit te sluiten.. -O-

Terug naar het losrijdterrein om goed afgekafferd te worden door mn instructrice en groom..we stonden daar nog even toen de parcoursbouwer naar ons toe kwam, dat we nog konden proberen om HC te starten op de plek van 77 omdat zij niet was komen opdagen. Dus ik met mijn bambi ogen en het schaamrood op de kaken naar het secretariaat om te vragen of het mocht. Na wat overleg hier en daar mocht het *\o/* . Ik kon ze wel zoenen! Honderd keer bedankt en toen weer richting paard om nog een sprongetje te maken en de ring in gegaan. Vervolgens foutloos en fijn gesprongen en foutloos, fijn en precies in 4.07 min gecrosst. Helaas geen winstpunten en prijs, maar was allang blij dat ik toch nog mocht starten! +:)+
Deze fout maak ik waarschijnlijk nooit meer! Haha..al met al was het een beetje rommelig, maar prachtig weer bij een heerlijke dag!
Op naar Vasse!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:10

Wij waren uitgeput, corrigeren zat er voor mij niet meer in :n
Vasse gaat beter :j

Bvw: was jij dat ja? Haha ik hoorde het, mooie stunt, ff kijken of het publiek nog wakker was :D

Verder veeeeeeeel bokkers gemeet en leuke gesprekken gehad :j

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:14

@ Anoek, ik zat op je te wachten haha. Zat elke keer te kijken of er nog bekende langs kwamen en jou miste ik... Toen je later bent gestart dacht ik toen je aankwam... huh dat is Anoek. Wat een geluk zeg dat het zo geregeld kon worden!!!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:15

marsmars schreef:
Bedoel je bij de waterbak, want daar stunte er 1 ook op de boomstammen :x

Ik zag er 's ochtends 1, die werd door 3 mensen geholpen bij de waterbak := en die reed het witte vlaggetje kapot.

Verder nog allemaal mooie verslagen hier!

Jetske, beterschap met je knie! had je er in de cross zelf verder geen last van?

Amber, wat onzettend balen zeg. -O- Maar gelukkig nog wel kunnen crossen.

Is er nog iemand die iets weet van dat protest bij de B paarden? Heb er erg lang door moeten wachten, ben nu wel benieuwd wat er was. :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:16

Oh Anouk, wat een stunt :') . En wat ontzettend lief en fijn dat je nog HC mocht starten! Top!!
Verder weer hoop goede en slechte verhalen. Leuk om te lezen!
Wat blijft het toch altijd een gedoe op dat water. Wel / niet weigeren. Hopelijk is er in de wedstrijd zelf in ieder geval steeds hetzelfde besloten.

Vond het trouwens een gave waterbak, alhoewel dat kunstgras wel beetje vreemd overkwam. Zijn er veel paarden geweest die daar naar keken?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:17

Ik kan jullie allemaal beloven en hard op vertellen dat de meneer bij het water verstand van zaken heeft en iedereen hetzelfde zal behandelen. Ik weet dat jullie het niet als kritiek vermelden maar ik durf mijn handen in het vuur te steken dat hij het eerlijk bedoeld naar iedereen. :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:18

Welk kunstrgras leliaardje..? Die laatste Hindernis?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:18

jemog anouk wat een stunt!
Wel handig die bambi ogen van jou ;)

leliaardje ik denk dat frits door het kunstgras geen vertrouwen had in het water, ik heb mijn grooms ook verteld dat ze de volgende keer voor frits moeten kijken hoe diep het water is omdat hij alleen nog maar een A diploma heeft ;)

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:20

@ marijke: ja echt een super geluk! Jammer dat je niet bij 7 zat, vloog ie perfect doorheen met zn korte pootjes! Haha
Ben ook wel tevreden met de werkzaamheid van mn bambi ogen, maar vond de jury en organisatie ook echt top om me een beetje te matsen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:27

Ik zat wel bij 7 Anoek :) Heb je dus wel gezien.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 20:28

Zal zo even bijlezen.
Zie alleen Marcia op de uitslagenlijst staan ;)

Oeps.. Zie net dat Marcia het al had gezien!

Mandy: Gefeliciteerd meid. Heb je je horloge nog weer gevonden?
Laatst bijgewerkt door BuenaVista op 25-09-11 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:28

marijke zat geert nu bij jou? Of heb ik nu de verkeerde voor mij?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:30

ja Geert zat bij mij, die lange met spijkerbroek en zo'n lichtgevend vestje. Toen de L paarden begon moest hij bij de trakhener- sloot zitten. Dus jeps das Geert! Heb jij die met de BBQ nie gezien dan?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:34

nee daar was ik niet geweest, maar ik had al een vaag vermoeden dat hij het was

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:37

leuke verslagen weer allemaal

ik had 189 voor dressuur, bij het springen helaas een balkje en de cross foutloos binnen de tijd, helaas geen prijs was iets van 12e of zo.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:42

Avond!

Hier ook een lange dag gehad!

Vanmorgen op stal kwam ik erachter dat Uk linksvoor een ijzer miste. Overal in de wei gezocht, maar niet kunnen vinden. Tja, zo kunnen we niet gaan. Toen hier de hoefsmid gebeld, kon gelijk komen. Die heeft er weer 1 ondergetikt. Ondertussen met Neede gebeld, mocht wel later starten in de dressuur. Uiteindelijk ging het nog zo snel, dat ik gewoon mijn eigen tijd ben gestart. Te lauw proefje gereden en 186 punten.

Springen ging wel lekker. Hij was wat heet, maar wel foutloos.

Daarna de cross. Vond die puntjes toch wel heftig voor het L. De M hindernis was vele malen makkelijker. Zag er dus wel wat tegenop. En hindernis 4, beetje rare afstand voor een dubbel op 1 galopsprong.

Toen van start. Uk pakte geweldig aan. Sloot keek hij niet eens van op. Puntjes nam hij ook simpel, heb vrij flink erop aan gereden, dus hij kon makkelijk 2 galopsprongen maken. ( daar heeft hij normaal wat moeite mee). Daarna richting Marijke, picknicktafels gingen ook fijn. Uk kwam iets terug voor de hindernis voor het water, water in/op/af ging allemaal lekker. Laatste hindernis ging hij giga groot af. Maar heerlijk foutloos gereden!

Uiteindelijk nog een 5e prijs mee mogen nemen.

Skygirl, dan stonden wij naast jullie op het parkeerterrein geloof ik?
Bianca, heb je nog gezien in de waterbak.
Mandy ook nog gezien op de waterbak.

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:48

Dienke: haha nog 1 die het opvalt. Met zulke dressuurpunten zou ik me moeten schamen in de B ;)

Jantine: heb je nog voorbij zien komen in de waterbak. Uk ging weer makkelijk! Gefeliciteerd met je prijs :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:48

Skygirl schreef:
Ik zag er 's ochtends 1, die werd door 3 mensen geholpen bij de waterbak := en die reed het witte vlaggetje kapot.

Ik weet niet of je mij bedoelt? Ik werd wel geholpen door die meneer die er stond en heb het vlaggetje wel een keer omver gereden maar niet kapot geloof ik. := Hoorde wel dat die was omgevallen in het water bij iemand anders en toen was er ook een hele nieuwe paal zegmaar, dus denk haast niet dat ik het was. :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:56

:wave:

Eerst maar ff verslagje van mij, heb een heerlijk dagje gehad.

Eerst gedressuurd. Ging prima, op een foutje na de middenstap na (ze draafde ff aan). 201 pnt en stond hiermee 3e.
Daarna springen. Met losrijden vond ik haar wat loom, maar ja t was ook wel erg warm ineens. In de ring toen de bel ging werd ze wakker en ze ging nogal hard zo af en toe. :+ Was wel foutloos, maar een schoonheidsprijs kreeg het niet. Overigens vond ik het springen echt ingegraven :+

Daarna de cross. K maakte me best zorgen om het naar H1 rijden, maar dat bleek ongegrond. Ze ging zonder twijfel naar en over 1 :D De rest van de cross ging heerlijk. De bospaden rustig aan gedaan, de bochten waren nogal stik met zo'n groot paard. De lange stukken goed gegaloppeert. Het water ging ze zelfs als een speer in, echt super! K kwam foutloos over de finisch 3 seconden onder de optimale tijd.

Al met al een 2e prijs, dus super super blij. En mijn punten voor de regio zijn binnen! *\o/*

K vond het terrein echt fantastisch mooi. Wat een ruimte, mooi groot opgezet. De cross verdiend ook de complimenten. T was voor de B niet echt selectief, maar er zaten leuke sprongen tussen. Verder vond ik het erg goed geregeld. Beetje jammer dat de uitreiking vandaag echt zoooooooooooooo lang duurde :Z

@ Dienke: ja mijn horloge is teruggebracht.! Bedankt nog voor het melden! :)

@ Anouk: oepsie! Dat is wel heel erg zuur. Dat overkomt je geen 2e keer meer!

@ Jantine: nogmaals gefeliciteerd! K zag je nog op het water! Hij ging beetje twijfelend over de boom leek het wel. De rest erg simpel.

@ Roxanne: ik zag je op het water. Je kon zien dat hij op dat moment niet meer te sturen was. Wel sprong ie super simpel het water in zeg.
Overigens werd er eerst foutieve passage genoemd en nog geen 3 minuten later dat het geen foutieve passage was. Dus wat ze er van gemaakt hebben weet ik niet.

@ Bianca: wat balen van die weigering zeg. K had gedacht dat je simpel foutloos rond zou gaan... maar gewoon op naar de L!

En natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de resultaten en prijzen!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:59

Super Mandy! Gefeliciteerd!

@rianne, ze hadden het over L pony's, jij deed oefencross toch? Dus dan ben jij het iig niet :P