Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Ik vind dat mamabird wel een complimentje verdiend. Super zoals jij hier de ruiters informeert maar ook tips van de ruiters oppakt!
Echt jammer dat ik er niet bij ben. Maar alvast veel succes met jullie wedstrijd!
DE MAIS IS ERAF!
__Marloes schreef:Scum schreef:Ik vind dat mamabird wel een complimentje verdiend. Super zoals jij hier de ruiters informeert maar ook tips van de ruiters oppakt!
Echt jammer dat ik er niet bij ben. Maar alvast veel succes met jullie wedstrijd!
Ik ga hierin mee, ik vind het princenhage topic daarom altijd een van de fijnste voorbespreking! Altijd meteen bericht van iemand van de organisatie, top!
Aaike, heb je al een idee bij welke hindernissen ik (en niels) zit(ten)?

?
)Sussie85 schreef:Mamabird, weet je of de BB paarden 's ochtends of (einde) middag gereden wordt? Ik wil graag komen kijken en dan kan ik mijn planning daar op aan passen.
zo zijn!!!!! Maakt de cross toch wat mij betreft altijd een stuk leuker als het droog is... hennydehart schreef:@ Mamabird, sorry voor ALweer een vraag maar heb je enig idee wanneer de foto's op de site komen??
En ik heb net alle weerberichten die er zo'n beetje zijn gekeken en vanaf dinsdag is het over met het slechte weer! Droog maar wel koud!
Laat het pleasssssssezo zijn!!!!! Maakt de cross toch wat mij betreft altijd een stuk leuker als het droog is...
fatal_flower schreef:@mamabird: zou er voor een teleurgestelde crosser die naar Toldijk zou gaan nog (kans op) een plekje zijn in P'hage?