) dan sla je gewoon een paar sprongen over. Donna doet zelf ook wel eens mee met jonge paarden maar dan ook de puppy lessen of soms de a/b pony les. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dan sla je gewoon een paar sprongen over. Donna doet zelf ook wel eens mee met jonge paarden maar dan ook de puppy lessen of soms de a/b pony les.

Silly_Woman schreef:Vraagje: Wat voor beenbescherming is er nodig?
Echte crossbescherming, of gewone peesbescherming?
edit: en is het alleen voor paarden? Of ook voor pony's? (puppy)
golddigger08 schreef:Eerst volgende is dus december toch? Behalve morgen dus..
Het lijkt me toch wel heel leuk om dat is te doen!! Is bodyprotector verplicht?
steinstein schreef:We zijn op de terug weg . Was echt geweldig. Echt een aanrader. Super les gekregen.
... wil ik ook zo graag! 
Colet schreef:Sansje, zijn er toevallig vandaag ook foto's van ons gemaakt? (van de vos en de bruine)

Angel___ schreef:Sorry dat ik binnen kom vallen maar ik moet echt reageren!
Ik ben zelf lid van de zuidplasruiters, en heb dus alle mogelijkheid tot springen etc. Maar ik ben zelf wat angstig en m'n pony heeft het nog nooit gedaan. Wel geprobeerd maar mevrouwtje loopt er dwars doorheen waardoor ik het helemaal eng vind. Maar als ik jullie foto's zie en de verhalen lees... wil ik ook zo graag!
Mogen leden ook mee doen?
En is de puppy groep ook echt puppy?
scheelt weer wat geld
steinstein schreef:Donna, ja ben verslaafd. Was echt geweldig. Je had gelijk.
KC schreef:OHHH ik wil ook meedoen, maar komt me net te snel ben ik bang. Mijn uk is net 2 x meegeweest naar springles dus wil ff wat meer bevestigen. Maar goh wat verheug ik me al op het moment dat we ook kunnen.

jesslam schreef:ik zit ook met smart te wachten op de nieuwe data. Ik vond het de vorige keer zo leuk. Ben helemaal fanatiek geworden.