Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het schiet al op!
fatal_flower schreef:Hoe kom ik daar aan:
eigenwijze (en hengstige) merrie + enigszins onzekere ruiter + lang geen parcours rijden (sinds Maarsbergen niet meer) = meerdere weigeringen en balken in het parcours, veel trafpunten en dus niet eens de cross in mogen
Loetie84 schreef:Het is ook zo jammer als je de cross niet in mag. Ik zou echt enorm balen! Tenslotte komen we daar natuurlijk voor. rest is maar een beetje bijzaak
ik kom voor de cross inderdaad, al die moeite voor niets. Ja, een fijne dressuurproef, maar dan kan ik net zo goed naar een concours in de buurt gaan en een proef op ons eigen niveau rijden. De goede proef maakte het in dit geval juist extra zuur, we stonden helemaal bovenaan
!
Uiteindelijk re-de-lijk op kunnen lossen. Zondag mag ik alvast een cross rijden voor de clubkampioenschappen hier in Deurne... Ik vrees dat Zuc en ik de prestatie van het team danig onderuit gaan halen
Zaterdag eerst de kunst maar weer eens afkijken in Boekelo
) en Ferrose heeft haar hele oude trukendoos geopend waardoor ze in maart/april in strafkamp bij mijn instructrice is gestopt. Maar het positieve is dat ze uiteindelijk wel opgaf en toch nog 1 perfecte sprong gemaakt heeft en dat we de oorzaak vermoedelijk weten namelijk voor het eerst weer indoor springen. Dus ik hoop dat het zaterdag bij mijn B-rentree toch nog een beetje goed gaat
.
.
.
Veel plezier in Boekelo!
Als ie niks meer wil, dat is pas een springdip.
Maar dat is wel met rijden op te lossen
manic schreef:Iemand enig idee wanneer we lijsten of iets dergelijks kunnen verwachten? Als ik erg vroeg moet moet ik mischien rond gaan kijken voor iets waar ik een nachtje kan overnachten met paard en al anders wordt het zo lastig met parcours lopen enzo.