Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ik tenminste een dak boven mijn hoofd, warme douche, gratis internet en het is niet duur (alhoewel ik toch echt te oud begin te worden voor hostels
) 

texelse schreef:Sowieso mogen honden niet mee de cross in, ook niet aangelijnd. Dat is een afspraak die we gemaakt hebben met de landeigenaren.
Had er een lekker weekendje cross + strand voor hond en paard van willen maken, maar wordt lastig dan. En zonder hond vind ik het wel heel erg Remy, ha ha 
texelse schreef:Sowieso mogen honden niet mee de cross in, ook niet aangelijnd. Dat is een afspraak die we gemaakt hebben met de landeigenaren.
levensgevaarlijk en had heel storend voor het paard kunnen zijn (in zo'n belangrijke wedstrijd wel heel moordend). Ook al zijn er regels je ziet toch weer mensen die dat aan hun laars lappen....zo jammer...... 
Vindt hij waarschijnlijk minder erg dan ik

manic schreef:Mijn ervaring met de boot van Texel is dat je zo ongeveer een half uur bij je reistijd op moet tellen, want dat het stukje door Den Helder ongeveer een half uur duurt
Oh en nog een tip voor de mensen die via de N9 aanrijden... Die weg staat echt vol met FLITSPALEN op de meest onmogelijke plaatsen. Ik spreek helaas uit ervaring
stond er altijd 1 bij schoorldam... bedoel je niet de A9? Daar mag je trouwens heel wat kilometers maar 70 rijden.... en daar staan ook flitspalen
ook iets om rekening mee te houden.