[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:33

Gaaf Roos! Ben benieuwd! De paars bruine hier in het topic zijn ook zo leuk!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:38

Eigenlijk 'mag' ik hier niet echt meer komen, al weer klein jaartje geleden dat ik SGW gereden heb :=

Maar ik ben vaak in Oranje of Groen :D

Afbeelding

Afbeelding

fieke_viva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:03

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 12-08-11 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 afbeeldingen. Derde in link geplaatst.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:47

En dan kan ik ook niet achterblijven. Ik cross (nog) in het bruin met geel.

Afbeelding

Wil nog een ander shirt (dunner en liefst bruin met gele strepen. Iemand enig idee waar te krijgen?) en misschien nog een capcover. Of zal ik voor een nieuwe kleur gaan?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:55

Nee vind hem erg leuk !!
Capcover is wel leuk, bruin geel ook ?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:57

Groot voordeel is dat ik met mijn kleuren nog niemand heb gezien :+
Idd capcover moet bruin/geel worden. Maar k zoek nog een bruin/geel gestreept shirt. Deze bruine strepen heeft mijn tante erop gemaakt. Maar de trui is te dik, echt zo'n dikke mannen sweater is het.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:58

Ik ga starten in het bruin/beige. En ook een aantal dingen zwart.
Gewoon simpel, mijn paard is al zo'n clown, met kermis kleuren gaat dat heel erg opvallen. :Y)

Afbeelding

Dekje lijkt hier wit, hij is beige met een bruine rand. Ik heb daarbij een beige shirt.
Hoofdstel, peesbeschermers, borsttuig, rijbroek bruin.
Mijn ' tuig' is zwart, zwarte laarzen, cap en bodyprotector. Zadel en singel ook zwart.
Niks byzonders dus, we beginnen pas dus outfit zal nog wel wat uitgebreider worden.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:16

Mandy ik vind je set echt gaaf! :j en idd origineel!
Set hierboven vind ik niet echt wat maar dat komt misschien nog als de set uitgebreider is..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:18

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:19

Ben druk aan het zoeken naar meer dingen. :j
Zo heb ik nu bruine springschoenen besteld, en een beige shirt gekocht.
Mijn paard lijkt echt een clown als ik een set op doe met allerlei kleuren of een patroon. :o

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:25

Het kan ook subtiel daNiielle, hoeft niet perse een knalkleurtje te zijn hoor! Maar ik vind jou set ook leuk zo met bruin en beige ;) Je zou er bijv nog een capcover ofzoiets bij kunnen bestellen in dezelfde kleuren, is ook wel leuk!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:40

Wou net zeggen, er bestaan ook rustige kleuren. ;) je paard is gewoon bruin dus zie niet zo snel clown als ie een ander kleurtje op zou hebben. Is juist lekker makkelijke kleur.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:52

Toen ik voor Lasko een crosssetje ging bedenken wilde ik ook die kleuren doen. Ik had ook dat dekje, en vond die op dat moment helemaal geweldig (ik had die toen vaak op bij springwedstrijden ook) ik had er toen een capcover besteld, creme/bruin. Die kreeg ik binnen; het was gewoon geel/bruin, niet de verkeerde levering ofzo dit waren de kleuren gewoon :+ Die pasten totaal niet bij dat dekje, maar wel toevallig perfect bij een dekje dat ik had liggen en dat is toen mijn bruin/gele (je was niet de enige mandy :P ) geworden.
Per toeval gevonden dus en heel blij mee!
Eerlijk gezegd vind ik dit creme/bruin te flets voor het crossen :o (terwijl ik zelf 2 jaar geleden dus nog wel een keertje in die kleuren heb gestart .. := ). Zeker op een bruin, vos of wit paard kan naar mijn idee alles qua kleuren.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:01

Ja maar jouw geel is lichter geel Jets :)) Is overigens een onwijs mooie set die ES.
Die van Mandy is echt geel geel :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:03

MelanieB schreef:
Wou net zeggen, er bestaan ook rustige kleuren. ;) je paard is gewoon bruin dus zie niet zo snel clown als ie een ander kleurtje op zou hebben. Is juist lekker makkelijke kleur.

Haha maar het is ook in combinatie met haar gedrag.

Ik hou van gewoon simpel :j

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:04

Kopen Mel :$ ?

Ja oke, maar de kleurcombi is wel hetzelfde. Danwel heeel anders 'uigevoerd' :))

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:06

Bon's set is geel als ik met zwart tuig rijd:
Afbeelding
Als ik haar met bruin tuig rijd dan rijd ik in paars of rood, maargoed ik start voorlopig toch ff niet met haar.

Winnie's set is op't moment zo: (shirtje matcht niet helemaal :o had ff niks anders want andere shirt was te klein en is zo'n lastige paarse kleur..)
Afbeelding
Moet nog paars/bruine capcover eigs. :j
Heb bruine tuigels met paarse stopjes maar zie je hier niet :P

Maar wil misschien toch overstappen op blauw/bruin maar dat komt dan pas volgend jaar. :j

Hmm Jets.. dat is wel heel verleidelijk natuurlijk.. O:) :Y) Al heb ik de pad al dus dan alleen de capcover toch haha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:38

Joki schreef:
rowo misschien heeft http://www.treehouseonline.co.uk een geschikt shirt. Vind de kleur erg leuk

Jammer hiervan is dat je er veel meer voor betaald dan een huis/tuin/keukenshirt van de Hema ofzo :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:46

Ik zal zelf niet snel beenbeschermers in de kleur nemen, zeker niet bij fuchsia.

Ga zo maar eens kijken of ik een foto kan maken van mijn laarzen en dan vind ik het eigenlijk wel weer kleurrijk genoeg.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:48

Daar ga ik in mee Roos. Je zit toch aan die kleur vast.

En jou kleur is nog steeds om te kwijlen Roos!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:04

Heb je al een foto van je nieuwe laarzen Roos? Ik ben er heel benieuwd naar!

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 23:01

Ik zit nu nog met zwarte beenbescherming en bodyprotector. Wil misschien toch naar bruin overschakelen omdat ik nu bruin tuig heb. Als ik dan nog blauw/wit/rood heb, wordt het al snel een kleurboekje..

* Ik zie net de foto hierboven van Winnie, die zwarte beenbescherming vind ik dan weer niet zo storend.. Ik laat gewoon van het weekend even een foto maken en bekijk het dan :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 23:04

Ik heb als enig zwarte iets mn beenbeschermers.. Matcht dus nergens bij want paard is schimmel met witte manen haha. En bruin tuig en bruine bp enz. Wil die van Kentucky graag maarja, katsching!€€ dus ik laat het maar ff zo haha

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 01:29

@ Danielle! Kleurencombi is leuk! Ik zou alleen nooit als ik een zwart zadel had met zwarte laarzen er een bruin hoofdstel en borsttuig bij doen! Dat is natuurlijk smaak!

Ik heb alles bruin zadel, hoofdstel, martingaal en laarzen!
Wanneer ik dressuur juist weer allemaal zwart!

Ik heb alles in het donkerblauw maar mijn beschermers zijn ook gewoon zwart!
Vind het bij mijn paard ook niet echt storend want zijn onderkant van zijn benen is zwart!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:55

hennydehart schreef:
@ Danielle! Kleurencombi is leuk! Ik zou alleen nooit als ik een zwart zadel had met zwarte laarzen er een bruin hoofdstel en borsttuig bij doen! Dat is natuurlijk smaak!

En wat er voorhanden is. Ik heb destijds een bruin springzadel gekocht omdat ik eigenlijk een zadel te weinig had, maar had verder al mijn spullen zwart. Wat ik nu nieuw moet koop ik wel in het bruin, maar ik rijd nogsteeds met een zwarte springsingel (en met crossen een zwart 5-puntsvoortuig). Vind het ook zonde om voor dat laatste halfjaar pony's nog een bruine aan te schaffen nu.
Paard heeft wel alles bruin, behalve 5 puntsvoortuig (wederom :+ ). Oja en laarzen.

Zwarte crossbeschermers vind ik ook gewoon een handig kleurtje. Ze worden, zeker met nat weer, toch snel vies en dan zie je het evt mooie kleurtje niet meer. Heb nu heel toevallig bruine achterbeschermers voor de Vos op de kop getikt, na een hele lange zoektocht naar iets wat paste en geen wondjes veroorzaakte.