Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Sim_ schreef:Balen mag je best hoor, maar het valt me gewoon op dat je altijd zit te klagen over vroeg starten. Mag ik toch wel zeggen?
Ik zei alleen dat ik hoopte niet om half 8 al te moeten, maar waarsch wel het geval is omdat ik in Gorssel altijd nog bij de 1e vier aan de beurt was. Neede, Diepenheim etc moet ik ook altijd om 8 uur al. Nooit over geklaagd. 

Maar ik vind dat er ook wel eens gedacht mag worden over wat nog redelijke begintijden zijn (of eindttijden, zoals springrubrieken die tot elf uur 's avonds duren). Ik snap dat het ontzettend druk is met inschrijvingen, en dat ze zoveel mogelijk startgelegenheid willen bieden, maar het houdt een keer op. Nu beginnen we om half acht, volgende keer om half zeven? 
Lielle schreef:dat zou wel een hoop gezeur voorkomenMaar ik vind dat er ook wel eens gedacht mag worden over wat nog redelijke begintijden zijn (of eindttijden, zoals springrubrieken die tot elf uur 's avonds duren). Ik snap dat het ontzettend druk is met inschrijvingen, en dat ze zoveel mogelijk startgelegenheid willen bieden, maar het houdt een keer op. Nu beginnen we om half acht, volgende keer om half zeven?

texelse schreef:Als je vroeg moet dressuren heb je daarna tijd om de cross te lopen, als je later moet dressuren, heb je vaak na de dressuur geen tijd meer daarvoor, dus moet je vroeg op pad om voor de dressuur te lopen.
Het is idd wel eens heel vroeg. En 7.30 u vind ik ook extreem vroeg. Zeker als je rekent dat mensen toch vaak nog een paar uur reistijd hebben.

Lielle schreef:ik wel, dat is bepaald geen uitzondering helaas.