lees net dat het wel slim is om de route op de fiets te verkennen. Staat de route wel duidelijk aan gegeven (aangezien ik niet zoon lang parcours kan onthouden )
Ik doe ook mee! Heb me opgegeven voor 30-40. Vind het wel spannend hoor. Mijn paard vindt springen leuk maar ook erg spannend. Grootste probleem is dat hij na de hindernis nogal hard op het gaspedaal gaat staan... Denk dus dat ik wel een hoop voltes zal draaien tussen de hindernissen door Water vindt hij ook niet zo leuk, en verder weet ik ook helemaal niet of m'n paard wel zal springen op vreemd terrein, dus ook wij gaan alleen maar voor de ervaring
Dat wordt een drukke bedoening, jullie springen duidelijk in een gat in het aanbod van wedstrijden! Wanneer komt de startlijst online, dit weekend hoop ik? Mijn vervoer wilde graag weten hoe laat ze de trailer voor moet komen rijden.
Ik las dat je waarschijnlijk zaterdag kan verkennen, maar dan moet ik werken tot 19.00 uur. Is het op de dag zelf genoeg tijd om te verkennen? ( of kan het ook rond 19.00 zaterdag, want dan kom ik er toch langs..)
Jeetje, krijg wel een beetje de kriebels Wij starten rond half 12, gelukkig niet al te vroeg aangezien wij nog best een stuk moeten rijden. En een hoop hindernissen zeg, hoop dat ik het overleef Is er ook een mogelijkheid om langs de waterbakken te gaan?
volgens mij we shaar al weet ik het niet 100% zeker, word onze eerste keer
wedgie
Geplaatst: 01-10-11 10:37
Brrr nou ik krijg er ook de kriebels van. Maar Shaar waar kan je de hindernissen zien??? Hoeveel moeten we er? Ik heb er wel zin in en we hoeven niet zo vroeg. Van de week nog maar een keertje oefenen. Hahahaha