Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vivre schreef:@ Danique en de rest; wat betreft de sporen had die vervelende mevrouw met haar reglementen gelijk:
Artikel 311 - Kleding en harnachement
a. Kleding en harnachement algemeen
1. In alle wedstrijdonderdelen is het dragen van een goedgekeurde veiligheidshelm,
die voldoet aan de Europese norm EN1384, verplicht.
2. In alle wedstrijdonderdelen moeten de sporen aan volgende voorwaarden voldoen:
De sporen moeten uit glad metaal vervaardigd zijn. De lengte van de spoor vanaf
de laars mag niet langer dan 3,5 cm (1,5 cm maximaal voor pony's) zijn, zonder
wieltjes en naar achteren gericht. Het uiteinde moet afgerond zijn. Indien de knop
gebogen is moeten de sporen zodanig gedragen worden, dat de knop naar beneden is gericht.
Uit het Wedstrijdregelement Eventing, blz 7 http://knhs.nl/objects/00012631.pdf

hennydehart schreef:Iedereen onwijs bedankt voor de berichten!
Vandaag is de veearts geweest! Wond zag er netjes uit!
Stuk vlees is eraf gesneden en weer ingetapet!
Weekend sowieso boxrust en maandag komt de veearts weer!
Hou jullie op de hoogte!
@ Danique Klopt! Je mag indd onder het Z geen wieltjes dragen!
Hoorde ik afgelopen week ook pas voor het eerst hoor!
) 207 punten en volgens mij een gedeelde 3e plaats in ring 2.
Technischer, zoals vorige week in Vlietland, vind ik mooier. Maar goed, dat is persoonlijk en een dikke cross moet je ook kunnen rijden. En het ging heel fijn! Jer schrok even van het nep-hert het bos uit naar 7 toe, maar verder heel simpel
Bij het water eerst helemaal langs het hek gereden en het water in. Wel wat twijfel, maar kon hem mooi doordrukken. Daarna 10A aangereden en keurig erover en te water
Weer (veel) twijfel bij het tweede watertje, maar ook daar kon ik hem doordrukken en probleemloos over 10B. Héél leerzaam dus voor Jer (en mij)!! Verder simpel uitgereden.
Dus weer foutloos. We zijn naar huis gegaan, want moeders moest nog op verjaardag en ik nog mesten. Maar Hilde belde net nog dat ik 4e ben geworden. Hilde, bedankt voor het meenemen van de prijs!
ook al heb je dat niet in de gaten.
dus stuur maar ff je email naar me toe. 
Toen klopte er natuurlijk niks meer van en schoot hij langs hindernis 4 heen. Was echt verbaasd, want hij heeft tijdens zowel trainingen als crossen nog nooit iets geweigerd behalve het water. Water ging hij godzijdank wel in, na heel veel KOM OP geschreeuw van mij, haha. Toen helaas nog een weigering op 13. Jammer de bammer, maar erg lekker gecrosst. Vond het best een eind rijden uit Enschede, maar wil volgend jaar toch lekker weer komen
Ik heb jou op 15 en 16 gezien toen ik de cross aan het verkennen was. Zag er fijn uit!
Wat ontzettend schrikken zeg. Gelukkig ziet het er goed uit nu.
Inmiddels heeft Jer een cursus zeepaardje gehad en geslaagd gelukkig
Succes ermee.
Urose schreef:Wat ontzettend zonde zeg van die regen vandaag. Ben ook nog ff wezen kijken vanmorgen.
Heb jou gezien op het water _Noor. Was idd al verbaasd dat ze je een weigering aanrekenden. Maargoed. Ff daarvoor deed de hindernisjury me ook al verbazen door megakwaad op iemand te worden die iemand aanmoedigde na een 1e weigering op 10A.
Gefeliciteerd voor iedereen die een fijne cross heeft gereden!