Ik moet zeggen de eerste titel van Margreet was wel erg origineel! Jetske: fijn dat het alweer beter gaat. En als het met een kussentje een stuk confortabeler is op school, dan maar met kussentje rondlopen. Mirthe: balen dat je gezakt bent! Heeft je eindsprint toch nog onvoldoende geholpen. Jullie gaan volgend jaar gewoon knallen. Tientjeh: wat een leuke foto van Sem! Karen: gaat bij een appartement kijken. Hopelijk is het wat! Lielle: heeft vlakbij een grote brand. Weule: is ook weer boven water! Billy: wil IBOP gaan rijden. Joki: heeft haar paarden voor de bui binnen gekregen. Mendy: heeft fijn gereden met Bay.
Ik wilde op Weltsieger stappen en het begint me te stortregenen. Meneer maar weer even binnen gezet. Singel losser, halster terug aan en wachten maar. Gelukkig begon het na 20 minuten wat minder hard te regenen en ben ik er maar op gekropen. W had sinds maandag vakantie dus was wat stijf met opstarten. Uiteindelijk liep hij weer lekker te sjouwen. Dus ik was tevreden. Door dit gekke weer ging hij alleen enorm nazweten. Heb dus daarna nog even mogen wandelen.
caro29
Geplaatst: 16-06-11 19:28
Yeah een nieuw topic!! Ben nog bezig met bijlezen. Loop iets van 2 dagen achter. @ kim Wat erg van je schoonvader @ JN wat een joekel die nieuwe aanwinst van jou.
Goedenavond! Als eerste voor Mirthe! Twee uur in de sportschool geweest, heb nu mijn volledige programma. Was nog een bloederig ongevalletje op een toestel. Jongens schoten super te hulp!! Net al mijn auto ingepakt voor Vlietlanden. Morgen naar vriendje, dus ik kom niet meer thuis! Snoek, stoel voor jou zit er ook in
Ik ga avond even een sappie doen aangezien ik morgen VRIJ BEN!!!
bvw
Geplaatst: 16-06-11 21:05
ik heb echt zo kl*te gereden met tutje dat ik maar uit de les ben gegaan. Ze wou totaal niet over de rug en alle pogingen om haar rond te rijden werkten averechts. Ze ging van voor alleen maar hoger lopen Heb buiten maar even een rondje gegaloppeerd maar ook dat was niet heel geslaagd want zo'n dressuurzadel zit echt k*t als je lekker wil galoperen!
Ik heb de openingstekst naar Marije gemaild dus als het goed is dan komt vandaag/morgen alles op z'n pootjes terecht. Maar jullie mogen volgende keer al vanaf pagina 450 actie gaan ondernemen want het gaat opeens zo snel en dan adjadjaldjaldjds of zoiets met kleinkind op schoot.
BVw ow dat is wel balen! Hahaha Margreet kleinkind wilde ook zijn inbreng geven.
Ik heb C nu 2 keer met slof gereden omdat het volgens mij een beetje een gewoonte werd om met het hoofd te slaan. Zondag had ik hem nog de hele tijd soms nodig en dinsdag hing hij op een gegeven moment heerlijk slap! Heb dan ook heerlijk gereden!
zo was weer thuis met gelukkig het zadel voor zoeffie dus kan haar weer gaan oppakken. heb er nu zo'n 2mnd niet opgezeten en moest er daar dus op en ze was me toch relax
Ow ja jullie hadden het nog over de paardenhaarsieraden. Ik heb er toevallig een tijdje geleden 1 besteld. W heeft ooit een dikke pluk van zijn staart verloren met vechten en Tu met achter de deurklink blijven hangen. Wordt dus een armbandje van die 2 paarden. Hij was gister klaar en verstuurt. Ook niet heel duur. Als ik hem binnen heb maak ik wel een foto en vertel mijn ervaring!
ja zeker fijn margriet was er wel beetje bang voor.. wat het zadel dus wel niet gedaan heeft. nu maar hopen dat het goed gaat.. eerste pa keer aan de longe
ben benieuwd na je armband
ponyparadijs
Geplaatst: 16-06-11 21:48
Sannnn schreef:
Van mij wel hoor PP. Welkom! Stel je even voor zou ik zeggen.
Nou hier komt ie dan. Ik (Laura voor intimi) ben eigenaar van Zjie's the One. Een NRPS merrie uit 2004. Voor haar heb ik 2 amazones waarvan er 1 dressuur rijdt. En 1 alles met haar doet. Deze laatste heet Floss. En zij start met Znoesje (zo noemen we Zjie's the One) in de Z1 dressuur, L springen (M startgerechtigd) en we gaan zaterdag ons L SGW debuut maken! Verder gaan we elk jaar met haar naar de NRPS keuring. Dit jaar gaan we op voor haar keur predikaat. Ze heeft al haar ster, PROK en prestatie sport predikaat.