Er staan trouwens nog geen ruiters voor de Z op volgens mij? Logisch omdat het met Helvoirt tegelijk valt maar zou wel erg jammer zijn als er geen Z gereden word, net als in de Vlietlanden.
De lijsten zijn weer geupdate! Roos, jouw wijziging is nog niet doorgevoerd maar ik heb het nu ook even aangegeven bij Ruud.
Hij belde me vanavond trouwens nog met de vraag of ik een actieve rol wil spelen in de organisatie en zo kwam het dat ik zomaar in het wedstrijdsecretariaat zit
Vorig jaar hadden ze toch besloten omdat er zoveel B mee deden dat ze op vrijdag dan alvast de dressuur gingen doen! Als dat nu weer het geval is zou ik dat ook wel willen hoor op vrijdag de dressuur alvast doen! Ik heb me trouwens voor de oefencross niet op een dag ingeschreven word je dan gewoon vanzelf geplaatst uiteindelijk??
Volgens mij doen ze dat met deelnemers die in de buurt wonen. Dus het zou goed kunnen dat jij dan ook op vrijdag start Rianne. Maar anders is een mailtje naar Ruud voor hem ook wel makkelijk. Zodat hij weet dat het voor jou geen probleem zou zijn.
Ja vind het ook jammer. Dacht als het nou ochtend is kan ik door rijden. Maar weet dat ik einde middag wordt ingedeeld vanwege jury die van ver komt Helaas!