[SGW] Verslagen Sgw Markelo 29 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:00

wiso heeft helemaal nergens last van gehad, ondanks dat ze met meer een achterbeschermer rond liep!
En zoals het er bij frits uit zag voelde het ook.

anouk netjes

rowo

Re: Verslagen Sgw Markelo 29 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:08

Wellicht was ie niet heel goed in orde ofzo? Je weet het niet.... Overigens vond ik hem ook wat dof in het haar.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:09

B paarden staan online! (www.hippisch-shot.nl)
B pony's ga ik nu mee bezig :)

ga daarna even jullie verslagen lezen! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:23

Nice foto's :j

Hindernis in zicht :D
Afbeelding

Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:24

mooie foto's anke!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:26

Dankjewel :)
Bestellen is trouwens 2 euro per digitaal bestand :o (grote foto en erg goede kwaliteit om zelf af te drukken)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:28

Ik wacht nog ff de andere foto's af. K vind um zeker leuk, alleen k heb mijn tenen weer zo achterlijk en het lijkt of mijn beugels mega lang zijn.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:31

Is goed hoor! Op de een of andere manier kan je op mn site de foto niet 'opslaan als'. Niet dat jullie denken dat ik zo kinderachtig ben en je daarom pintscreen moet doen.. want reclame op de foto is ook goed voor mn site (aangezien niemand me bijna kent)

Foto's komen er ongeveer zo uit te zien (kwaliteit/formaat)
Afbeelding

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:33

rowo schreef:
Wellicht was ie niet heel goed in orde ofzo? Je weet het niet.... Overigens vond ik hem ook wat dof in het haar.

Frits bedoel je? Hij lijkt altijd wat dof en glimt niet heel erg. Kom denk ik omdat hij stekelharig is. Hij heeft namelijk wel appeltjes op zijn kont!

Anke heb je alle paarden er wel op gezet? Zie mezelf niet met Wiso (nr 148)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:38

Bianca: Bedankt voor het melden, op de een of andere manier heeft hij de laatste niet gepubliceerd :o raar.
Ze staan er nu bij :)

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:44

rowo: Dank je. en dan stond er ook nog op mijn stijllijstje " paard trekt niet aan op de hindernis " dat vond ik helemaal appart. die van mij doet dat juist heel erg.
En benthe heb ik ook gezien ik dacht hou je vast blijf hangen en dat deed ze ook nog :D echt knap.!
En jou zag ik met afzadelen tussen de trailers door op hindernis 1. Ze kwam echt hoog, zo maar ineens.. Knap dat je bleef zitten.! hopelijk leert ze die grapjes snel af en blijft het hierbij.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:57

Het kan er natuurlijk heel anders uitzien dan het voelt. Vaak heb je ook het idee dat je harder rijdt dan het eruit ziet. Wellicht dat dat het waS? En daarnaast was jij tevreden en daar gaat het om toch?

En Zetje was idd NIET lief :n Dat soort grapjes heeft ze buiten ook wel eens, maar dan gaat ze niet zo hoog. Ik hou daar niet zo van, dus als ze het weer doet is ze wel de sigaar.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:05

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:13

Zetje zonder brokjes op stal.! ~~}> hihi

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:39

B pony's ook online (nu dus alles online :D )

zoo en nu even verslagen lezen!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:50

Anoukspitzen schreef:
@Sanurie: Ik heb jou ijzer gevonden in de cross, bij de coffin. Zag er erg naar uit met dat stuk hoef eraan, maar iig prettig dat het toch goed is gekomen.

Dat kan niet!!! Hij heeft namelijk al zijn ijzers er nog onder. Wat ik best wonderbaarlijk vind want als je naar zijn hoef kijkt!!!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:51

Uitslagen staan ook al online!

Bij mij zijn maar 2 weigeringen gerekend, ik had er toch echt 3...

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:55

@ Sanurie: Dan was het iemand anders z'n ijzer. Het zag er echt heel naar uit. De nagels zaten nog door het stuk hoef heen, zo'n groot stuk was er van de hoef! Maar mooi dat jij het niet was dan! ;)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:03

Never_Mind: Wat ongelooflijk rot zeg :(:) snap dat je heel erg baalde, vind het altijd zo sneu!
Kristianneb: Nette punten voor dressuur, balen dat je onvoldoende voor stijl had! Nette plek behaald.
Riannhuh: Balen van de vele 6en in de dressuur. Fijn dat je cross op de paar weigeringen na zo lekker ging :)
Tientjuh: Gefeliciteerd met je zusje! Top zeg :)
Vitalis: Super gecrosst zeg, gefeliciteerd en succes in het L !
Rowo: Erg goede dressuurpunten (als altijd, zag er ook erg goed uit) dikke afstand op de nummer 2, vond de jury wel aan de strenge kant voor een B proef. Balen dat hij direct al auwehoerde op de eerste hindernis, fijn dat hij de grote sprongen goed aanpakte.
Evony: Jammer dat de dressuurpunten tegenvallen en hij zo heet was met het springen. Op die 2 hindernissen na dus goed door kunnen rijden. Nette stijl!
Sanurie: Dressuur ging dus niet erg fijn, maar springen en cross ging netjes lees ik :) Inderdaad gewoon vaak proefjes oefenen.
Sim: Ben het met je eens dat ik het raar vind dat de uitgebelde springers niet mochten, terwijl ze inderdaad in de cross erg makkelijk waren waar normaal uitsluiting voor staat. Niet helemaal eerlijk als je het mij vraagt. Als je bij springen uitsluiting hebt moet het bij de cross ook zo zijn :j
Carley": Netjes voor een derde cross! Jammer van het springen maar mooie punten hoor
San: Super zeg! :D gefeliciteerd. Klinkt inderdaad als een mooie dag voor jou.
Laura: Nogmaals super gedaan lau, ben trots op je :)
Marijki: Nette cross gereden, gefeliciteerd met je prijs!
Marielle: Ik stond samen met Marijke bij de strobalen inderdaad toen je langs kwam. Vind het er ook echt heel erg goed uitzien! Snap echt niet waarom je geen voldoende hebt voor je stijl.. jeetje!
Jipje_niekie: Nette cross gereden, toch mooie dressuurpunten ondanks dat je gevoel niet zo goed erover was.
Kruidenpotje: Jammer van de stops in de cross, maar verder heeft ze het erg goed gedaan.
Bvw: Mooie punten zeg met Frits! Jammer van de weigering en de balk. Ik zag inderdaad al dat je een crossbeschermer miste, maar was je dus al eerder verloren.
Anoukspitzen: Goed gereden zeg! Het hoofd van joun paard heeft echt veel weg van de mijne, heb ook vaak zo'n witte neusriem enz dus lijkt echt sprekend haha. Al gelukt met de foto's?

*\o/*

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:05

kruidenpotje: je dochter had een erg leuk vosje moet ik zeggen! vond het er ook wel leuk uitzien in het springen. ik hoorde van mijn moeder dat je een beetje boos was van mijn stijltje omdat die hoog stond ofzo. maar anders laat ze haar benen hangen in het pacour en gaat ze klieren omdat ze het niet leuk vind. sorry.. ;) haha ik was ook erg verbaasd dat ik had gewonnen..

benthe: oeh hoe gaat het nu met je pink?

mandy: ik vind je galop foto enorm mooi!

bvw: ik vind je foto's met wiso veel mooier! maar ik vond frits er niet slecht uitzien hoor. replay was ook wel dof door het opgedroogde zweet terwijl ze glimmend de dag begon.

anke bedankt voor de foto's nogmaals. topper! *\o/*

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:09

@AnkeVivaldi, wat een leuke foto's van mark, ik heb ze net bij je besteld!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:14

Anoukspitzen schreef:
@ Sanurie: Dan was het iemand anders z'n ijzer. Het zag er echt heel naar uit. De nagels zaten nog door het stuk hoef heen, zo'n groot stuk was er van de hoef! Maar mooi dat jij het niet was dan! ;)

Klinkt niet lekker. Bij mij is ook bij de kroon rand.
Toe net weer goed schoongemaakt. Nu kon ik redelijk zien hoe het er nou uitzag.
Stukje net onder de kroon rand uit de hoef. Verder oppervlakkige schaaf/snee en net boven de hoef zit volgens mij bloeduitstorting. Veder liep hij wat stijf in het begin aan de longe maar gelukkig niet onregelmatig. Vanavond in de biotex!

Ik heb net naast de prijzen gegrepen..... Naja, volgende keer beter!! Zonder weigering, had ik er bij gezeten of me dressuur had beter moeten zijn!!

AnkeVivaldi: Wat een mooie foto's maak je!!! <3
http://tinypic.com/r/2gt809t/7
http://tinypic.com/r/1j4twk/7

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:17

sanurie: ik heb jou dus toch wel gezien.
ik zag 2 meisjes in het rood lopen dus zat te twijfelen..
leuke foto's.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:18

Haha, ja! Ik heb jou ook wel gezien maar heb niet egt tijd gehad om je aan te spreken!!
Volgende keer misschien. Ga je ook naar vlietlanden???

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:23

@Bar: Ik heb ze je al opgestuurd, maak een uitzondering voor de bokkers omdat ik er het vertrouwen wel in heb dat het overmaken wel goed komt. Snap namelijk dat jullie hem wel lekker snel al willen hebben :)

@Sanurie: Bedankt! Je had ook echt een mooi beestje moet ik zeggen, is me bijgebleven nu ik je foto's zie.