In dit topic graag het nabespreken van de wedstrijd zelf, bedelen om foto's is hier offtopic.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
dat was ik dan.. foutje inderdaad! Kon haar niet echt meer sturen, ze was zo druk met om haar heen kijken en begon te slingeren dat ik haar niet gestuurd kreeg.. Die camera heb ik inderdaad nog zien staan.. heb nog omgekeken maar toen stond ie nog recht, gelukkig! Had het er nog met iemand over hoe die foto er uit zou zien
voor iedereen die een wat minder dagje had.
_Sim_ schreef:Echt zonde Bianca! Ging je niet al een lichtje branden toen je langs hindernis het Landhek reed? Want daar was je met crosslopen niet langsgekomen. Nou ja, we hebben allemaal wel eens een stommiteit (of 2).
ach ja....lekker suf was het wel. Ik trok gelijk dat pad in mijn vizier en heb gewoon niet goed om me heen gekeken.... 
geweldig, maar hij had wel een engeltje op zijn schouder dat die camera heel was......
Jij bent nu gediskwalificeerd neem ik aan.?? (dit gebeurde mij ook in Westerbork) Eigenlijk had je ook niet door mogen rijden, maar dat heb ik toen dus ook nog wel gedaan.....
hek is altijd hoger dan de rest eromheen. Hoorde dat er ook iemand is geweest die de L hindernis nam. 

Daarna een flinke touch op hindernis 2 en op 3 liep ie weer het gat dicht dus daar ook een rotsprong. En bij hindernis 4 haakte die helemaal af. Dus ik heb het daar maar bijgelaten en rustig terug gestapt. Erg jammer dat het niet liep. Misschien wou ik onbewust zelf wel te graag. Vrijdag lekker naar Renswoude
. Balen Jetske en TeeGee! Verstandig dat jullie stopten, maar wel oerzonde.
EvelienH schreef:Jetske & TG balen!![]()
Moet zeggen dat het mij opviel op de uitslagenlijst dat er heel veel mensen waren uitgesloten in de cross in de L.

Super gedaan hoor 
wel jammer met Lasko...
Ik durfde dat nog maar niet aan

Je commentaar er ook bij
Andere filmpje heb ik nog niet gekeken, internet is megesloom want ik ben ook bezig met uploaden (al 3,5 uur
)
En super gereden in het M