Mijn planning gaat helemaal over de kop haha. Ik vertrek begin mei namelijk naar Belgie om daar maanden voro Mirella Vrolijk te gaan werken. Superveel zin in natuurlijk, paard gaat mee dus we rijden daar ook 2 a 3 sgw's waarschijnlijk. Dan Oenkerk, Gorssel, Neede, Hattem, Barchem of Bathmen.
waaauw wat een ontzettend mooie kans simone! (kan het trouwens zo zijn dat ik jouw afgelopen vrijdag in hoogeveen heb zien springen )
texelse
Geplaatst: 12-04-11 17:23
Leuk Siep!! Meisje hier vandaan heeft ook voor Mirella gewerkt. Ik dacht dat ze nu zwanger was?? Maar mij bereikt het nieuws altijd wat laat, dus misschien zit die "zwangerschap" wel al op de lagere school of zo hoor.
Voor de Ermelo starters in de B die graag op vrijdag willen.. Er staat op de KNHS site dat alleen de dressuur voor de klasse B op vrijdag wordt gereden bij veel deelname.
Dan hoop ik niet dat ik op vrijdag en zaterdag er heen moet. Bleh. Toch dik een uur en kwartier rijden. En om dan op en neer te gaan. Maar hopen dat ik gewoon op de zaterdag sta
Ik denk dat ze dat dan doen bij de mensen binnen uur afstand ofzo. Zo doen ze het in Hattem volgens mij ook. Ik moet denk ik dan wel dressuur rijden op vrijdag. Maar vind ik geen probleem, ben er vrijdag toch al voor de L en woon er op 15/ 20 minuten afstand vanaf. Rij voor normale wedstrijden zelfs nog verder.
Ja dat is wel waar van het cross verkennen, je bent er dan toch. Ach dan maakt het ook niets uit. Knappen we zo nodig gewoon op en neer en verkennen we de cross al vast. Daar had ik niet bij nagedacht
oei ik hoop toch niet dat ik 2 dagen moet. Ik heb bij mn inschrijving gemeld dat de dag me niet uitmaakt, maar daarmee bedoel ik niet dat ik 2 dagen heen en weer wil daar is het toch iets te ver voor... of...idd een stalletje zoeken en ergens logeren...
En eventueel is er bij ons op stal wel plek voor een paar logees.
Ik voel me aangesproken Mochten we nou vrijdags ingepland staan voor het dressuren dan lijkt me dat een goed idee.
Eef_Bam
Geplaatst: 12-04-11 23:24
Dat is een hele gave baan Siep, lijkt me een geweldige ervaring. Lastig dat ze de B in Ermelo misschien over 2 dagen spreiden, lijkt me inderdaad wel zo eerlijk als ze dan rekening houden met de reisafstand, zoals in Hattem ook was.
En eventueel is er bij ons op stal wel plek voor een paar logees.
Ik voel me aangesproken Mochten we nou vrijdags ingepland staan voor het dressuren dan lijkt me dat een goed idee.
Jullie zijn welkom hoor!
kimdepim
Geplaatst: 13-04-11 09:10
Alleen vrijdag dressuur hoop ik echt weer niet!
venga
Geplaatst: 13-04-11 10:06
SGW 1 wedstrijd over twee dagen lijkt me niet zo handig.
Ik heb Castenray en Maarsbergen opgegeven. Hoe zijn deze crossen in vergelijk met Chaam en Etten Leur voor de B? Maarsbergen is dacht ik enigszins pittig? Chaam vond ik dat eigenlijk ook, en Etten Leur leek mij goed te doen echter dacht mijn paard daar anders over
Ruud_O
Geplaatst: 13-04-11 10:37
Castenray is een leuke cross met wat uitdagende hindernissen. Slingert prettig door het bos en geen lange rechte stukken. Maarsbergen is idd een uitdagende cross, maar zeker niet onmogelijk. Tov Etten Leur denk ik niet eens echt veel moeilijker, daar was met name h4 een struikelblok door de wijze waarop de hindernis op een heuvel lag en daarachter een zeer kijkerig tafereel.