Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margriet_ schreef:Nee in een ring van de B paarden!niet in ring 1 maar in een ring. ring 3 bedoel ik dan.
Nou niet stout, gewoon niet willen. Heel stug en helemaal de neus eruit. Dus het leek ook nergens naar. Ook nog 2 keer aangegalopeerd ipv draf. springpeerd.![]()
Kylyco die van jou is ook een karandasj toch?
_Sim_ schreef:Eerst maar weer een paar keer met een goed gevoel het springparcours rondkomen en dan gaan we weer eens L proberen. Het zou wel heel leuk zijn als we dit jaar weer een keer M kunnen starten. Maar ik rijd liever een B-cross dan dat ik wordt uitgebeld in het springparcours voor een M-cross.Lekker hoor Marieke! Wanneer ga je weer L/M?
xSiep schreef:Ik weet niet meer hoe laat de uitslag was. Ik heb m’n paard verzorgd, een patatje gegeten, even gewacht en toen hingen ze hem op.@Motje11: hoelang duurde het nou voor de uitslag/stijlpunten bekend was?
(had je btw wel door dat ik degene was die voor jou startte)
bvw schreef:Neuh… zoiets zeg ik nóóóit… Hooguit poedersuiker.Motje11 schreef:Het springen was nog even spannend. Het losrijden ging hartstikke fijn, tot de laatste paar sprongen: bijna stoppen en toch nog springen, balk flink raken, ik zag geen afstanden meer.
volgens mij hoorde ik toen ook nog een hele harde K*T uit je mond komen...
mistid schreef:Gatverdamme zeg, dat is schrikken! Pfff, niets eraan overgehouden?Hebben nog heel erg geluk gehad, ging Ul afladen thuis en hij zet een voet op de laadklep en zakt er zo doorheen!!! Schrok me vierkant kapot
AnkeVivaldi schreef:@Carmen Iedereen begon ook heel hard te lachen bij de waterbak, zag er echt komisch uit