[SGW] Oefencross/crossles Oenkerk 25 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liango

Re: Oefencross/crossles Oenkerk 25 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:12

De foto's staan er eindelijk allemaal op. Als ik nog eens wat tijd kan vinden dan haal ik de slechte foto's er nog wel eens tussenuit. Ik heb nu eerst alles ge-upload. Had geen tijd om selectief te zijn. Sorry.
@Puera, ik heb je in ieder geval nog wel even op de foto kunnen zetten. Ik hoop dat het met de training weer wat beter gaat. Porsche had een baaldag zeker.....

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:14

Thanks, Liango! We zullen zien hoe 't met de training gaat. :j

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:26

er zitten leuke foto's tussen, helaas heb je mij net gemist ;)

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:34

He jammer! Geen fotootje van mijn Schimpie!
Wel mooie foto's verder!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:50

Ik leef nog.... helaas vind het zand het erg fijn in mijn ogen en zijn ze behoorlijk ontstoken.
Zal zo wel een poging gaan wagen aan de foto's.

@Liango: Zag dat je mij ook nog op de foto hebt gezet. :D
@Frank: Ik wordt een dagje ouder, maar zouden wij elkaar moeten kennen dan? En volgens mij heb ik jou niet gefotografeert... Althans kon zo snel geen schimpie met een streepjes dekje vinden.

De nieuwe definititie van een dubbelsprong, die Elbrich eraan gaf, heb ik nog gefotografeert. :D
Jammer genoeg stond ik verkeerd.

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 12:15

M_i_R schreef:
er zitten leuke foto's tussen, helaas heb je mij net gemist ;)

Ik heb ook heel lang niet gefotografeerd gister. Er waren al twee fotografen en om dan als nummer drie er nog bij te gaan staan is een beetje overdreven vind ik. Toen Honeybee uitviel heb ik het even overgenomen.
Ik moest even een paar mooie foto's hebben voor de persberichten die ik de deur uit heb gedaan, vandaar dat ik mijn camera meehad (en natuurlijk om dochterlief op de kiek te zetten).

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 12:19

Ik zat precies tussen een aantal combi's in die je er wel op hebt staan dus ik ben er denk ik gewoon tussendoor geglipt. Wel jammer, maar gelukkig heb ik een vriend met super camera die me heel regelmatig op de foto zet dus ik heb genoeg foto's thuis ;)

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 13:56

@ HB ... getverderrie, is het niet de zon dan is het wel het stof/zand. Kan je camera daar wel goed tegen trouwens, m'n zusje wil met de hare ook niet in het stof staan fotograferen :o :P
Zoals ik gister ook al zei, heb erg veel respect voor je ... overal elke dag maar staan te fotograferen +:)+

@ Matty ... heeft Bas het ook nog gefilmd? Kun je mss dingetjes terug zien en herleiden. Erg balen van Porsche en ik snap helemaal hoe het voelt om niet meer te kunnen, je blaast je gewoon compleet op.

Ging gister bij mij in de les wel fijn, meneer was vooral binnen erug hyper :D
Buiten kakte die wat in, bij de piano en de waterbak werd ie weer lekker melig .. vind ie leuke onderdelen v/d cross nl :+
In de oefencross helaas 2 weigeringen zowel binnen als buiten, gemeen ^) Maar hij was nog steeds wel lekker voorwaarts ... en dat moet ie meer leren. Voorwaarts blijven en ook de hindernissen op die snelheid blijven springen.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 14:04

@LL Goed voor de camera is het niet nee. Maar die kan wel iets hebben hoor. Alleen lenzen wisselen in zo'n omgeving moet je absoluut niet doen. :n

Ik heb intussen de foto's van de ochtend crosslessen uitgezocht en die worden geupload. Geen technische hoogstandjes, maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Was voor mij de eerste cross ooit.
De rest probeer ik nu rustig aan ook uit te zoeken, maar echt van harte gaat het helaas niet.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 14:19

Lappie_Lap schreef:
@ Matty ... heeft Bas het ook nog gefilmd? Kun je mss dingetjes terug zien en herleiden. Erg balen van Porsche en ik snap helemaal hoe het voelt om niet meer te kunnen, je blaast je gewoon compleet op.
Nope... maar op zich ben ik daar ook niet zo rouwig om.

DjViper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:01

Fenny schreef:
De andere fotograaf was http://fotografiemeinema.nl/ ;)

Met een streepje - tussen fotografie en meinema in is de snellere link maar maakt niet veel uit..

Mvg. Dj Viper

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:13

De laatste foto's gaan zo de upload op. Ik verwacht dat alle foto's rond 19.30 uur online zullen staan op http://www.ikzaghet.nl

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:56

Jeej! HB je hebt me toch nog op de foto :D en ook nog leuk! ga eens even nadenken of ik iets van ga bestellen :)

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:52

M_i_R schreef:
Jeej! HB je hebt me toch nog op de foto :D en ook nog leuk! ga eens even nadenken of ik iets van ga bestellen :)

Ben nu toch wel benieuwd wie je dan bent (sorry dat ik het ff niet weet).
Ik heb gisteren vele bekende, maar ook onbekende gezichten gezien.
En in het 'sgw' wereldje ben ik niet zo thuis. :)
Fotonummer?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 06:54

het nummer kan ik zo even niet vinden maar ik ben gelukkig heel herkenbaar :D Rode cap (dus geen capcover maar echt een rode cap), bruin paard. ;) volgens mij staan we ergens onderaan de eerste pagina.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:23

Ik heb ook veel mooie foto's gevonden! Binnenkort even aan het bestellen.

Dinsdag 3 mei ben ik weer van de partij in Oenkerk, dit keer voor de training van Noordelijk SGW.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:25

worden er voor jullie vanuit de noordelijke SGW regelmatig trainingen gegeven, of zijn het er een paar per seizoen?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:54

Ik ga waarschijnlijk ook foto's bestellen!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:57

@M_i_R - zie ook http://www.noordelijk-sgw.nl/
Jaarlijks zijn er een stuk of 6 trainingen (kunnen er ook 5 zijn). Deze beginnen meestal in april en de laatste is ergens in juni. Afgelopen december was er een indoorcrosstraining in Vinkega, volgens mij was dat voor 't eerst. Ook erg leuk om nog eens te kunnen crossen in de winter.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:07

Vinkega ben ik beide keren geweest :) niet de trainingen maar wel de cross. Vroeg me af of de Noordelijke SGW nou echt heel regelmatig trainingen gaf, maar dat is dus niet echt het geval :)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:11

Je bent natuurlijk ook afhankelijk van het weer en van goede trainingslocaties. Hier in het Noorden zitten er niet heel veel. Al schijnt er in Grolloo weer een nieuw terrein te zijn, las ik in de P&S.

Als je meer trainingen wilt volgen, kun je je misschien inschrijven voor de trainingen van Rob Janssen. Hij geeft ook nog trainingen in het najaar. Moet je wel bereid zijn om een eindje te reizen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:20

Ik train bij Wieneke Hadderingh en die weet altijd weer leuke locaties te vinden :))

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:23

Oh, die geeft vast heel leuk les, of niet? Op welke locaties trainen jullie allemaal?

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:57

M_i_R schreef:
het nummer kan ik zo even niet vinden maar ik ben gelukkig heel herkenbaar :D Rode cap (dus geen capcover maar echt een rode cap), bruin paard. ;) volgens mij staan we ergens onderaan de eerste pagina.

Gevonden :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:59

met die omschrijving is het ook een weggevertje natuurlijk ;)