tientjeh schreef:mooie hengst Eef!
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de mensen die rijden met Myler bit. Waarom hebben jullie hiervoor gekozen en met welke inwerking?
Ultra die pakte de pelham vast en nam dan een loopje met me, was er als hij hem niet vastpakte ook niet lekker op te rijden, hangen, onmogelijk sterk. Ik heb hem pas goed schoongemaakt en er zitten gewoon krassen in het ijzer zo erg pakte hij hem vast! Heb het bit nog geen jaar gebruikt en dan uitsluitend op concours/met springtrainingen. Vooral links zitten veel krassen. Ook echt maar op een bepaalde plek.
Een vriendin van mij heeft 2 mylers en zei dat ik die van haar maar eens moest proberen, een zonder tongboog om hem even een keer mee aan de werking te laten wennen en 1 met een hoge tongboog, D trens en sleuven om hem mee te rijden op concours. Hij pakte dat super op. Als hij er niet fijn op was geweest had ik een ander bit geprobeerd.
Het is een level 2 geloof ik.
Mooie hengst Evelien!
Vandaag is er nog een handelaar langsgeweest om Ul te bekijken maar die vond hem te klein. Ja sorry kan hem ook niet 5 cm groter toveren, anders had ik dat wel gedaan
. Ik zat toen op school dus dat was heel wat heen en weer gebel.
Morgen waarschijnlijk geen school, alles moet ge-ent worden. Dan kan ik er voor aan nog even trainen. Wel jammer, want anders hadden LJ & ik tegenlijk een tussenuur. Moeders heeft ook uitgevonden wie of het is. Via hyves, onvoorstelbaar dat ze hem uit 875 vrienden heeft kunnen pikken. Zal ze wel even zoet mee zijn geweest...