[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:39

Ik heb het oude topic op slot gezet. :)

Sannnn schreef:
Dat is spreuk van Loesje Sim: Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten. :)
edit: kan het gewoon zien Noor.
Die is echt geweldig! Mijn moeder vindt vaak dat ik tijd verspil bij mijn paard, maar echt niet dus en Loesje is het met me eens.

Sim :(:) antibiotica oplossen in water heb ik echt nog nooit van gehoord. Klinkt niet lekker. Preischotel dan weer wel. Jummie!

Evelien, fijn dat je paard beter gaat met zijn kogel. En leuk zeg, nieuw paardje kijken! Verder nog niets op het oog?

Ik zag een schattig hondje en een wandelende fruitmand. En Anthea is tante! Gefeliciteerd!

Vies heeft lekker de hele dag in de zon gebanjerd en ik heb hem nog wat gedressuurd. Hij liep niet heel erg fijn, maar was goed voor het been. Daarna nog een heel tapijt aan haar eraf kunnen borstelen. Hij laat echt ineens alles los.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:40

Ik ben even wezen shoppen op het HK topic voor regels, antwoord op mijn vraag ;)

"Topics in de HK krijgen een slotje zodra ze de 500 pagina's hebben bereikt. Dit is om te voorkomen dat het databeest ontregeld raakt."
Ik dacht juist dat het steeds opnieuw aanmaken van een topic na 500 pagina's het voller zou worden op het data beest, maar blijkbaar is dat dus niet zo.... :o?
ach ja...ik laat het LOS.. :D

Stal_Fiore

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:43

Hahaha goed idee Bianca

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:44

Annetje schreef:
Sim :(:) antibiotica oplossen in water heb ik echt nog nooit van gehoord. Klinkt niet lekker.

Nou, dat vertelde de apotheker. Dus ik dat braaf doen. Lees ik net de bijsluiter staat daar in dat je het ook gewoon in zijn geheel met een glas water in mag nemen. Doe ik dat dan maar de komende dagen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:46

Ik los geen antibiotica op. Hoeft ook niet. Sommige apothekers houden zich daaraan vast maar ik krijg niks weg wat eerst opgelost moet worden. Gewoon in zijn geheel in nemen met een sloot water of zo...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:50

Vief ook een dikke :(:) voor jou en vriendin!!
Sim :r lekker zo'n ab kuur :+
san jij ook :(:)
Mo ook :(:)
Eef wat een schatje!!!!! <3 mooi papier idd!! (spreken we een x af om hier te rijden op het strand! )

Zo lig op bed morgen om 7 uur op Rotterdam :)
Bis morgen!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:54

IEw Sim, klink niet echt lekker!
Corien, vind ik een goed plan. Kan ik gelijk bij Borex kijken, misschien wil Jetske dan ook wel mee.

Dit vind ik wel een mooie man voor Wendel, hij heeft in ieder geval een goede rug en een geweldige galop. *zucht* ben er nog steeds niet uit welke hengst het wordt, mag wel eens opschieten. :P
http://www.harasdesconcessions.be/descr ... yMagic.php
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 07-03-11 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:55

Terusten Corien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:59

Eef :~ mooie man!! (mytens is niet echt makkelijk bloed) Ene heeeel goed plan :j

Trust!!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:01

Evelien mooie hengst hoor!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:05

Ik krijg antibiotica ook echt niet weg als het opgelost is in water.

Mooie hengst Evelien!
Trusten Corien

tientjeh

mooie hengst Eef!

Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de mensen die rijden met Myler bit. Waarom hebben jullie hiervoor gekozen en met welke inwerking?

Stal_Fiore

Ben ik ook benieuwd naar

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:11

Ik heb Sim voorheen altijd op een Myler (comfort snaffle wide barrel level 1) gereden omdat Sim een heel klein mondje heeft met erg weinig ruimte. De gedachte achter de werking van een Myler bit sprak mij ook heel erg aan dus vandaar dat ik toendertijd voor de Myler koos. Inmiddels rijd ik met een (nepversie van de) Dynamic RS omdat ze de Myler op een gegeven moment niet meer aan wilde pakken met rijden. Kon haar niet echt meer naar de hand toe rijden, dus toen ben ik van bit veranderd.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:39

Noor, mooie opening.

tientjeh schreef:
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de mensen die rijden met Myler bit. Waarom hebben jullie hiervoor gekozen en met welke inwerking?

Op advies van de tandarts. Mijn paard heeft niet veel ruimte in de mond.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:54

Ik heb voor een Myler gekozen omdat Caap heel slecht reageerde op een pelham, ik zocht een alternatief en Lau gaf mij de tip om een Myler te proberen. Het is er eentje met een hele hoge tongboog, level 3 denk ik.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:58

En ik heb Evelien en Laura nageaapt :D
T liep erg te hangen en leek wel steeds sterker te worden op de pelham. Heb nu de myler level 3.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:06

Nou, nog niet al me schoolwerk is af, maar grote deels wel.
Ik ga stoppen want ben helemaal op en heb koppijn ervan gekregen.
Gauw lenzen uit doen en dan pitten.
Slaapse iedereen !!! :wave:

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:08

Vief: wat een vervelend nieuws voor je vriendin :(:) de moeder van mijn beste vriend zit op dit moment ook in die procedure en een vriend van mij, 21 jaar ;(
Sann: wat vervelend van je pols!
Shanouk: ik duim voor je, hopelijk heb je de baan :D
Anthea: gefeliciteerd *\o/*
Bianca: hopelijk kan je rustig slapen vannacht en blijft het niet door je hoofd spoken :D

Net naar de clubles geweest met Ruby, hadden we een andere instructrice. En samen met het nieuws dat Eline waarschijnlijk weg gaat was ik daar niet zo blij mee. Vindt maar weer eens een goed iemand!
Was dan ook zeer blij met het meisje dat nu inviel, gaf echt super fijn les! Kon me goed helpen met ruby en sluit helemaal aan bij mijn manier van rijden.
Heb dus ook gezegd dat ik haar lessen erg fijn vond en als Eline echt weg gaat ik hoop dat zij komt :j
Les ging ook goed, ze ontspant steeds meer :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:18

@ evelien dat is een gave hengst. Heb hem op internet live zien gaan door het terrein op het WK. Erg stoer dier.

Mijn ruin heeft een paar jaar op de myler gelopen. Hij heeft best een smalle mond en een wat dikkere tong. Hierdoor weinig ruimte in de mond. Hij heeft daar een hele tijd ontspannen op gelopen maar een hele tijd geleden ging hij het bit opeens weer vastpakken en gooide hij zijn tong eruit. Dus heb ik er wat anders in.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:33

tientjeh schreef:
mooie hengst Eef!

Ultra die pakte de pelham vast en nam dan een loopje met me, was er als hij hem niet vastpakte ook niet lekker op te rijden, hangen, onmogelijk sterk. Ik heb hem pas goed schoongemaakt en er zitten gewoon krassen in het ijzer zo erg pakte hij hem vast! Heb het bit nog geen jaar gebruikt en dan uitsluitend op concours/met springtrainingen. Vooral links zitten veel krassen. Ook echt maar op een bepaalde plek.
Een vriendin van mij heeft 2 mylers en zei dat ik die van haar maar eens moest proberen, een zonder tongboog om hem even een keer mee aan de werking te laten wennen en 1 met een hoge tongboog, D trens en sleuven om hem mee te rijden op concours. Hij pakte dat super op. Als hij er niet fijn op was geweest had ik een ander bit geprobeerd.
Het is een level 2 geloof ik.

Mooie hengst Evelien!

Vandaag is er nog een handelaar langsgeweest om Ul te bekijken maar die vond hem te klein. Ja sorry kan hem ook niet 5 cm groter toveren, anders had ik dat wel gedaan :D . Ik zat toen op school dus dat was heel wat heen en weer gebel.
Morgen waarschijnlijk geen school, alles moet ge-ent worden. Dan kan ik er voor aan nog even trainen. Wel jammer, want anders hadden LJ & ik tegenlijk een tussenuur. Moeders heeft ook uitgevonden wie of het is. Via hyves, onvoorstelbaar dat ze hem uit 875 vrienden heeft kunnen pikken. Zal ze wel even zoet mee zijn geweest...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:25

Balen Vief dat je vriendin ook in zo'n rot situatie zit.
Mirthe is morgen lekker vrij!
Vervelend Sannn dat je zo weer last hebt van je pols.

Ik heb een hele gezellige meiden avond gehad. Mijn beste vriendinnetje is zwanger dus haar ook effe goed uitgehoord toen iedereen al weg was. :D nu gauw douchen.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 07:57

Ik meld me ook even vlug in het nieuwe topic.
Moet alweer 5 pagina's bijlezen dus dat ga ik nu maar eerst doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 08:45

Goedemorgen :O

Ik las geklets over Mylers en Pelhams. Ik ben al blij dat die van mij tegenwoordig een happy mouth accepteert :o
Zit nu nog even aan boord. Zometeen mijn hutsleutel inleveren en richting huis. Daar even omkleden, esprit pakje openen, bodyprotector pakken voor vanavond en dan naar kantoor :z

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:19

Goeiemorgen!
@Mootje: Weer een gewoon dagje op kantoor tegemoet dus? Hoe is het eigenlijk met je sollicitatie afgelopen?
@Tientjeh: Ik heb Anoes ook op een myler lopen, ze heeft maar een heel klein bekkie en dan is dat dunne toch wel erg prettig, daarnaast vind ik het bitje een fijne vorm hebben. Ik heb een watertrens en dan de meest lichte versie.
@BV: Dat zijn wel lastige keuzes inderdaad, nog maar is even goed over nadenken ;)
@Sann: Wat balen van je pols! Ging het wel beter dan?
@Evelien: Stoere hengst zeg!

Ik ben weer op kantoor, of het verstandig is dat weet ik niet, maar daar komen we snel genoeg achter :o