Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jipje_niekje (de bruine) en Steef20 (op de schimmel) reeskees schreef:Heb ook fijn getraind, Flembeest heeft erg veel geleerd. Was volgens mij groenste paard van de hele dag...![]()
... Het feit dat de wereldkampioenen "touwtrekken" uit Friesland komen, is vandaag maar weer eens bevestigd![]()
Ben erg trots op mn groom LL
... laarzen (naja, snowboots dan) waren zoooo zwaar geworden van het water 

Lappie_Lap schreef:Maar Flemmerdeflem is in die waterbak gekomen ... volgens mij ging ze later gewoon omdat ze me wat sneu vond

_Noor schreef:Kan gebeurenEen heleboel filmpjes zijn sowieso mislukt. Wat ze gedaan heeft, weten we niet. Maar de grond in Ede is vastgelegd
reeskees schreef:Lappie_Lap schreef:Maar Flemmerdeflem is in die waterbak gekomen ... volgens mij ging ze later gewoon omdat ze me wat sneu vond
![]()
weg.
Btw, alle groepsgenoten, heel veel dank voor jullie geduld bij de waterbak![]()
_Jitske_ schreef:_Noor schreef:Kan gebeurenEen heleboel filmpjes zijn sowieso mislukt. Wat ze gedaan heeft, weten we niet. Maar de grond in Ede is vastgelegd
Klinkt als een gevalletje "ik dacht dat ie aan was" en dan de camera pas daadwerkelijk aanzetten als je denkt dat je hem uit zet..
Martine: maakt toch niks uit joh, iedereen heeft wel eens ergens wat oponthoud!
Zo te lezen heeft iedereen positieve ervaringen overgehouden aan de training, super
, ik vond hem ook te hoog!