Ik ken zelfs iemand die in haar kofferbak een extra hooinet bewaard, omdat hij anders de trailer afbreekt en alles al op heeft gegeten op de heenreis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ken zelfs iemand die in haar kofferbak een extra hooinet bewaard, omdat hij anders de trailer afbreekt en alles al op heeft gegeten op de heenreis
Javayo schreef:oh zo bedoelde ik het niet hoor, op de boktnaam reageer ik ookmaar wel zo leuk irl als je m'n naam weet haha, op de lijst staat m'n naam ook niet goed geschreven zag ik. (ben inderdaad Française, dubbele nationaliteit).
Ik ben benieuwd! De mijne is daarentegen een kleine (1,63), zwarte ruin van 9 jaar alweer, maar niet minder stoer, maar je zag 'm al op de foto's
nl. 1.70m

Mootje schreef:Afgelopen zondag ben ik bij Chardon geweest. Klein plukje hooi en bakje slobber leek mij voldoende, maar meneer had alles al op, zodat de terugreis een heftige bedoening werdIk ken zelfs iemand die in haar kofferbak een extra hooinet bewaard, omdat hij anders de trailer afbreekt en alles al op heeft gegeten op de heenreis

Paard is een enorm slagschip en wil nog wat meer routine opbouwen. De B was nog iets te hoog gegrepen, ik sloeg helemaal dicht toen
maar de meter daar moet ik echt wel zelfverzekerd op af rijden want anders doet hij het gewoon niet. die denkt ook: als jij twijfelt dan ga ik er echt niet overheen

haha! 

ik heb er zin in. Van de week gaan de nieuwe ijzers met stiftgaten eronder. Ik ben erg benieuwd naar het terrein in Lelystad. Wordt de eerste training op gras en 1e keer een ander terrein dan Moordrecht (op Ermelo na, jaren geleden
).
en daar kan ik 's avonds ook m'n kop nog even laten zien.