[SGW] wintercrosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:55

norwind schreef:
Met het huidige weer belooft dat de 28e november een aardige crosstraining in Moordrecht te worden !

ze geven alleen wel kans op sneeuw voor het einde van de week, dus ik vrees dat het weer niet zo goed als nu zal blijven...

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:36

Vienna2007 schreef:
Er zat al sinds die tijd een rare blauwe plek onder mijn nagelriem.. en heb twee weken echt last gehad, toen over, en gisteren stootte ik tegen het zijschot van de poetsplaats, en nu is hij weer dik en pijnlijk.... :( Balen!

balen zeg! toch maar ff een fototje maken dan denk :P maar hoe zouden ze dat in het gips zetten :Y)

Vienna2007

Re: wintercrosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:54

Ja, niet denk ik. Dus ik laat het wel zo.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:59

Javayo schreef:
norwind schreef:
Met het huidige weer belooft dat de 28e november een aardige crosstraining in Moordrecht te worden !

ze geven alleen wel kans op sneeuw voor het einde van de week, dus ik vrees dat het weer niet zo goed als nu zal blijven...

Hi, dat schreef ik ook al aan Norwind :D , hoezo mooi weer!!!!????

Balen van je vinger, beterschap.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 11:55

Javayo schreef:
norwind schreef:

Hi, dat schreef ik ook al aan Norwind :D , hoezo mooi weer!!!!????

Balen van je vinger, beterschap.[/quote]

er staat met het huidige weer en het berichtje is van een paar dagen terug, toen was het heerlijk: het zonnetje scheen 8-) denk dat hij dat bedoelde ;)

sterkte met je vinger, lijkt me verschrikkelijk pijn doen :(:)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 12:28

jullie hebben de groepsindeling ontvangen. heerlijke groep met mensen, iedereen heeft keurig op tijd betaald en zo ontvangen jullie de indeling ruim een dag eerder :D

ik heb er zin in :7

Touscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:58

Karrimh schreef:
ik heb er zin in :7
Ik ook.
Nu nog hopen dat het sneeuwvrij blijft.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:28

Ha, van 10 tot 11, zie dat Toobs en Diesel zijn bevorderd van puppy naar
beginners/ervaren?? _O-

Heb er zin in, ben alleen niet vooruit te trappen, snip verkouden.
Stond bijna op het punt mijn peesjes te wassen, bedacht net op tijd dat ik dat beter na zondag kon doen }> .

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:47

Ik zit in de groep van 11 tot 12, heb er ook zin in. Heb van iemand een springzadel geleend, dus ben helemaal voorbereid :-)

bont_jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:58

Sjolvir schreef:
beginners/ervaren?? _O-

Stond bijna op het punt mijn peesjes te wassen, bedacht net op tijd dat ik dat beter na zondag kon doen }> .

ze hebben ons vast gisteren zien springen :o, heb mn peesjes ook net gewassen zonder erbij na te denken beetje dom ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 20:54

bont_jump schreef:
Sjolvir schreef:
beginners/ervaren?? _O-

ze hebben ons vast gisteren zien springen :o, heb mn peesjes ook net gewassen zonder erbij na te denken beetje dom ;)

de rest heeft het zelfde niveau als jullie hoor, ik ben de enige met veel ervaring en Lotte rijdt mee op puppy Sera maar heeft al een keer bij de gevorderde gereden met Adami.

ik heb gebeld naar boven, of hij ons een beetje wil matsen :D net zoals op tv van de koffie ;)

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:08

Goed zo en nu maar hopen dat het werkt haha

bont_jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:42

ik hoop het, dat de bovenburen ons goedgezind zijn ;).

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 18:17

er is net naar het terrein gekeken en het ligt er perfect bij, dus zoals het nu is gaat het gewoon door morgen ;) tenzij het ernstig gaat vriezen.

bij twijfel kan je me altijd bellen voordat je vertrekt :D

ik heb er zin in en doe zelf ook mee met Karrimh. spannend, want dit wordt de eerste keer sinds het ongeluk dat we weer gaan springen/crossen :+

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:06

leuk hoor, ik kom even een uurtje kijken en neem vriendje mee. Zal even wat filmpjes maken als ik er ben. Tot hoe laat duurt het Donna?

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 08:11

Tis hier ernstig hard allemaal en hier heeft het minder gevroren dan in Moordrecht. Vanmiddag gaat het pas dooien, dus ik weet het niet hoor....

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:05

Er was dus geen crossen in ieder geval niet van 10 tot 11,
vanochtend Donna nog gebeld, aangezien hier de paddock masief bevroren was.

Donna wist niet hoe het terein was, nou dat was snel duidelijk.
Beton, en dan ongelijk gestort.

Geen idee of latere lessen wel doorgingen.
Beetje zon doet soms wonderen. (hoewel je dan nu echt in wonderen moet geloven denk ik.)

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:13

Raar dat er dan toch werd gezegd om kwart over 9 dat het gewoon doorging. Ben blij dat ik niet gegaan ben, was ik voor niks gekomen.
Balen, ik had er erg zin in.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:59

even langs geweest en geprobeerd te filmen met mijn nieuwe camera.

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:30

Wij hebbel alsnog een leuke dag gehad :) Crossterrein was inderdaad zo hard als beton, maar de snipperbak ernaast was nog prima te doen. Hebben we alsnog leuke parcourtjes kunnen oefenen. En gelukkig was erg braaf vandaag :D Ben er het hele uur op blijven zitten, haha.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 17:39

Oeh jij ben van die prachtige zwarte arabier :D goh wat zou ik die graag fotograferen zeg.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 19:56

gister contact gehad over het terrein, dit lag er super bij. uiteraard wisten we niet dat het zo hard zou vriezen. overleg gehad en besloten het toch door te laten gaan, echter bij aankomst had het in Moordrecht harder gevroren dan we verwacht hadden :o terplekke besloten het toch maar niet door te laten gaan, dus daar stonden we dan voor Jan Doedel :(:)
later bleek er animo te zijn voor gewoon springen in de goede gedeelte van de buitenbak, dus besloten springles te geven aan de deelnemers die toch kwamen.

inprincipe is de crosstraining dus niet doorgegaan en gaan we kijken voor een nieuwe datum om dit in te halen :D

wij hebben in ieder geval lekker gesprongen, het was voor Karrimh de 1e keer na zijn ongeluk dus spannend zat :+ we gingen hard - plat en lelijk }:0 maar aan het eind was meneer helemaal voldaan en happy <3 puppy Sera had het ook enorm naar haar zin en vond het leuk om alle deelnemers te ontmoeten in het echt en om te zien hoe iedereen het naar hun zin hadden met het geboden alternatief ;) volgens meerdere was de springtraining ook zeker voor herhaling vatbaar :D

aangezien ik een nieuwe bodem in de bak ga aanleggen (ook met tapijtsnippers) is het misschien leuk om de springtraining een keer bij mij te doen, scheelt ook in de prijs want bij mij hoef je geen terreinvergoeding te betalen ;)

we gaan nu kijken voor nieuwe data voor de crosstraining en houd jullie op de hoogte

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 08:09

Volgende keer hoop ik er gewoon bij te zijn bij beter weer dan he :+

Fijn dat het toch nog leuk was, maar de communicatie kan de volgende keer wel beter. Tip: eerst even gaan kijken naar de bodem en dan pas beslissen of het doorgaat :D Het was voor mij toch een uur en een kwartier rijden.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:27

AmonRe schreef:
Tip: eerst even gaan kijken naar de bodem en dan pas beslissen of het doorgaat :D Het was voor mij toch een uur en een kwartier rijden.

Dat gaat lastig als de eerste groep vroeg begint, dan moet je om 6 uur op 't terrein staan wil je iedereen van te voren nog af kunnen bellen.... Ik ben de avond van te voren langs gereden, en heb toen aan Donna door gegeven dat het terrein er super bij lag. Het was dusdanig nat dat 'ie niet zwaar was, maar er lagen ook bijna geen plassen. Voor het terrein in Moordrecht ideaal dus! De nacht ervoor had het lang niet zo hard gevroren, dus dit kon je niet weten van te voren.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:59

Nou ja, ik was in ieder geval niet gek, toen ik 's morgens Donna belde.
Aangezien bij ons alles bevroren was, we hebben in de paddock staan springen :D :+
(zal wel dom gezicht zijn geweest)
Maar we hoopten ook dat de bodem in Moordrecht droger zou zijn en daardoor minder bevroren.
Dag ervoor hebben wij ook gewoon heerlijk in het bos kunnen rijden, ook niets bevroren.

Maar die nacht blijkbaar te hard gegaan... brrrrr..
Balen, had me er ernstig op verheugd.
Dat wordt pas weer wat in 2011...

Nou ja, als troost kreeg ik vanavond nog een paar crossfoto's van cross les in oktober.
[EJL-ITP] Tobago de knabstrupper leert de wereld kennen.
Toen goot het overigens.. :Y)