norwind schreef:Met het huidige weer belooft dat de 28e november een aardige crosstraining in Moordrecht te worden !
ze geven alleen wel kans op sneeuw voor het einde van de week, dus ik vrees dat het weer niet zo goed als nu zal blijven...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vienna2007 schreef:Er zat al sinds die tijd een rare blauwe plek onder mijn nagelriem.. en heb twee weken echt last gehad, toen over, en gisteren stootte ik tegen het zijschot van de poetsplaats, en nu is hij weer dik en pijnlijk....Balen!
maar hoe zouden ze dat in het gips zetten
Javayo schreef:norwind schreef:Met het huidige weer belooft dat de 28e november een aardige crosstraining in Moordrecht te worden !
ze geven alleen wel kans op sneeuw voor het einde van de week, dus ik vrees dat het weer niet zo goed als nu zal blijven...
, hoezo mooi weer!!!!???? Javayo schreef:norwind schreef:Met het huidige weer belooft dat de 28e november een aardige crosstraining in Moordrecht te worden !
, hoezo mooi weer!!!!????
denk dat hij dat bedoelde 
Sjolvir schreef:Ha, van 10 tot 11, zie dat Toobs en Diesel zijn bevorderd van puppy naar
beginners/ervaren??![]()
Heb er zin in, ben alleen niet vooruit te trappen, snip verkouden.
Stond bijna op het punt mijn peesjes te wassen, bedacht net op tijd dat ik dat beter na zondag kon doen.
, heb mn peesjes ook net gewassen zonder erbij na te denken beetje dom
bont_jump schreef:Sjolvir schreef:Ha, van 10 tot 11, zie dat Toobs en Diesel zijn bevorderd van puppy naar
beginners/ervaren??![]()
Heb er zin in, ben alleen niet vooruit te trappen, snip verkouden.
Stond bijna op het punt mijn peesjes te wassen, bedacht net op tijd dat ik dat beter na zondag kon doen.
ze hebben ons vast gisteren zien springen, heb mn peesjes ook net gewassen zonder erbij na te denken beetje dom
net zoals op tv van de koffie
tenzij het ernstig gaat vriezen.
Crossterrein was inderdaad zo hard als beton, maar de snipperbak ernaast was nog prima te doen. Hebben we alsnog leuke parcourtjes kunnen oefenen. En gelukkig was erg braaf vandaag
Ben er het hele uur op blijven zitten, haha.
goh wat zou ik die graag fotograferen zeg.
terplekke besloten het toch maar niet door te laten gaan, dus daar stonden we dan voor Jan Doedel
we gingen hard - plat en lelijk
maar aan het eind was meneer helemaal voldaan en happy
puppy Sera had het ook enorm naar haar zin en vond het leuk om alle deelnemers te ontmoeten in het echt en om te zien hoe iedereen het naar hun zin hadden met het geboden alternatief
volgens meerdere was de springtraining ook zeker voor herhaling vatbaar
AmonRe schreef:Tip: eerst even gaan kijken naar de bodem en dan pas beslissen of het doorgaatHet was voor mij toch een uur en een kwartier rijden.