) maar midden op het veld in de auto van de stijljury. Heb je voorbij zien komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roxxiejj schreef:Ik zat dus uiteindelijk niet bij de laatste hindernis (GELUKKIG NIET met dat weer) maar midden op het veld in de auto van de stijljury. Heb je voorbij zien komen

Motje11 schreef:Hier spuit elf ook nog even met nog wat mosterd na de maaltijd.
@ Amber: Ja, ik kon nog gauw even naar je zwaaien tussen de trailers door.Dus jij doet ook even een stapje terug met Fjordy tot ie weer wat constanter op het water is? Ben je al eens bij ons in Lelystad (Bronsveld) komen oefenen? We hebben 3 watertjes dus daar kun je goed oefenen.
! Hij springt overal in, zelfs de 1* waterinsprong in Ede haha.
, dus wilde ff stapje terug doen in hoogte 

kende ze eerst niet, wilde hoi zeggen, dame brandde direct los, want 'ik was overbodig'. 'Ik kon wel weer naar huis gaan'.. Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik om 5 uur mijn bed uit was om hier te gaan helpen. En dat madame niet zo grote mond hoefde te hebben. Oh, en dat ik haar nog heel veel NAT plezier wensde, toen het even lekker hard begon te regenen en ik alweer klaar was
zij zaten midden op het veld, wat me eerlijk gezegd ook geen fijne plaats leek, in verband met weigeringen, voltes etc..
Jetske_ schreef:Nee klopt, dat bedoel ik. Ik had 'm in de tent gezien maar hij staat niet op de website. Ze zullen hem er wel uitgehaald hebben omdat ie zo raar was.
Roxxiejj schreef:Had je trouwens nog een beetje cijfers voor je stijl? Stond er bij jou niet bij 'tempo omhoog' of iets in die trand?
Roxxiejj schreef:Jetske: mooie foto!
bvw: die meiden die er voor mij in de plaats zaten waren, het spijt me, ontzettend arrogante k*twijvenkende ze eerst niet, wilde hoi zeggen, dame brandde direct los, want 'ik was overbodig'. 'Ik kon wel weer naar huis gaan'.. Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik om 5 uur mijn bed uit was om hier te gaan helpen. En dat madame niet zo grote mond hoefde te hebben. Oh, en dat ik haar nog heel veel NAT plezier wensde, toen het even lekker hard begon te regenen en ik alweer klaar was
zij zaten midden op het veld, wat me eerlijk gezegd ook geen fijne plaats leek, in verband met weigeringen, voltes etc..
Arrogantie straalde ervan af. Kan dat normaal best hebben, maar niet als ik VOOR de wekker wakker wordt
Roxxiejj schreef:Volgens mij had de jury er iets van 'meer 1 tempo rijden en tempo hoger' op gezet. Volgens hem reed je in redelijk laag tempo op hindernis 8 af. Wel volledig beheerst, dat wel(maar daar kijk je vast niet meer van op
)

(herrinnerde me toch totaal niet meer dat jij 'Onbeteugeld' rondging in Bathmen
) Roxxiejj schreef:Jetske: mooie foto!
bvw: die meiden die er voor mij in de plaats zaten waren, het spijt me, ontzettend arrogante k*twijvenkende ze eerst niet, wilde hoi zeggen, dame brandde direct los, want 'ik was overbodig'. 'Ik kon wel weer naar huis gaan'.. Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik om 5 uur mijn bed uit was om hier te gaan helpen. En dat madame niet zo grote mond hoefde te hebben. Oh, en dat ik haar nog heel veel NAT plezier wensde, toen het even lekker hard begon te regenen en ik alweer klaar was
Arrogantie straalde ervan af. Kan dat normaal best hebben, maar niet als ik VOOR de wekker wakker wordt
(nja, eigenlijk ook niet, maar goed) lag het iig niet aan mij