[SGW] SGW Hattem - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:47

Ik zat dus uiteindelijk niet bij de laatste hindernis (GELUKKIG NIET met dat weer :D ) maar midden op het veld in de auto van de stijljury. Heb je voorbij zien komen :j

Roxxiejj

Re: SGW Hattem - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:49

Had je trouwens nog een beetje cijfers voor je stijl? Stond er bij jou niet bij 'tempo omhoog' of iets in die trand?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:49

Eef_Bam schreef:
Welke site is dat dan Motje?

Van de fotograaf in de tent. Moet ik even nakijken maar ik heb nu geen tijd meer. Zit op het werk en de pauze is voorbij... :Y)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:50

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:08

Roxxiejj schreef:
Ik zat dus uiteindelijk niet bij de laatste hindernis (GELUKKIG NIET met dat weer :D ) maar midden op het veld in de auto van de stijljury. Heb je voorbij zien komen :j

en ik aan die twee meisjes vragen wie van bokt was!
Werd me daar toch raar aangekeken :o

Digishots heeft bdw niet alle foto's geplaatst

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:11

Haha _O-

bvw schreef:
Digishots heeft bdw niet alle foto's geplaatst

Klopt idd, van mij had hij er ook een aantal over dat 'bruggetje' na die afdaling, die staan nu ook niet op de site.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:27

Lasko en ik staan zelfs nog in de krant :))
Afbeelding

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:14

Motje11 schreef:
Hier spuit elf ook nog even met nog wat mosterd na de maaltijd. :D

@ Amber: Ja, ik kon nog gauw even naar je zwaaien tussen de trailers door. :wave: Dus jij doet ook even een stapje terug met Fjordy tot ie weer wat constanter op het water is? Ben je al eens bij ons in Lelystad (Bronsveld) komen oefenen? We hebben 3 watertjes dus daar kun je goed oefenen.

Nee Fjordy is giga safe op water haha :)) ! Hij springt overal in, zelfs de 1* waterinsprong in Ede haha.
Maar het springparcours in het L werd even wat te hoog voor hem :j, dus wilde ff stapje terug doen in hoogte :D
Echt jammer, want L cross parcours is altijd zo gaaf haha..

Maar alles op zijn tijd weer, ben al wel is in Lelystad geweest trouwens! :D

Wel super dat jij ook weer lekker kon crossen !!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:27

Jetske: mooie foto! :D

bvw: die meiden die er voor mij in de plaats zaten waren, het spijt me, ontzettend arrogante k*twijven := kende ze eerst niet, wilde hoi zeggen, dame brandde direct los, want 'ik was overbodig'. 'Ik kon wel weer naar huis gaan'.. Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik om 5 uur mijn bed uit was om hier te gaan helpen. En dat madame niet zo grote mond hoefde te hebben. Oh, en dat ik haar nog heel veel NAT plezier wensde, toen het even lekker hard begon te regenen en ik alweer klaar was :D zij zaten midden op het veld, wat me eerlijk gezegd ook geen fijne plaats leek, in verband met weigeringen, voltes etc..

Arrogantie straalde ervan af. Kan dat normaal best hebben, maar niet als ik VOOR de wekker wakker wordt :+

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:28

Jetske_ schreef:
Digishot was dat !

http://www.digishots.nl

Ik zie trouwens niet zo'n foto als je beschrijft hoor :Y)
Nee klopt, dat bedoel ik. Ik had 'm in de tent gezien maar hij staat niet op de website. Ze zullen hem er wel uitgehaald hebben omdat ie zo raar was.

Roxxiejj schreef:
Had je trouwens nog een beetje cijfers voor je stijl? Stond er bij jou niet bij 'tempo omhoog' of iets in die trand?

Ik had een 7 en een 6,2. Heb niet meer op de papieren gewacht want ik reed toch HC en had nog veel te doen die middag. Ik vind het wel altijd interessant om de opmerkingen te lezen (ben ook blij als er wat bij staat) maar zag helaas ook geen bekenden die ze even mee konden nemen. Dus als jij die opmerking herinnert dan is dat weer een tip voor mij, bedankt.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:30

Roxxiejj schreef:

bvw: die meiden die er voor mij in de plaats zaten waren, het spijt me, ontzettend arrogante k*twijven := kende ze eerst niet, wilde hoi zeggen, dame brandde direct los, want 'ik was overbodig'. 'Ik kon wel weer naar huis gaan'.. Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik om 5 uur mijn bed uit was om hier te gaan helpen. En dat madame niet zo grote mond hoefde te hebben. Oh, en dat ik haar nog heel veel NAT plezier wensde, toen het even lekker hard begon te regenen en ik alweer klaar was :D zij zaten midden op het veld, wat me eerlijk gezegd ook geen fijne plaats leek, in verband met weigeringen, voltes etc..

Arrogantie straalde ervan af. Kan dat normaal best hebben, maar niet als ik VOOR de wekker wakker wordt :+

En die meiden zich maar afvragen waarom ze de hele dag van onbekenden koffie kregen... :Y)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:35

Volgens mij had de jury er iets van 'meer 1 tempo rijden en tempo hoger' op gezet. Volgens hem reed je in redelijk laag tempo op hindernis 8 af. Wel volledig beheerst, dat wel :j (maar daar kijk je vast niet meer van op ;) )

Volgens mij hebben die meiden geen koffie gekregen :n ik hoop dat niemand zo gek was :o

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:39

Roxxiejj schreef:
Volgens mij had de jury er iets van 'meer 1 tempo rijden en tempo hoger' op gezet. Volgens hem reed je in redelijk laag tempo op hindernis 8 af. Wel volledig beheerst, dat wel :j (maar daar kijk je vast niet meer van op ;) )

Nee, ik las vanmiddag in de haast in jouw post "tempo te hoog". Ik dacht al: Huh, wij?

Welke was hindernis 8 ook al weer? Die boom voor het water? Ja daar kwam hij wel erg op terug, gelukkig wel langzaam en zonder aarzelen naar beneden naar het water.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:47

Klopt, even in de war met een ander :j
Jury waar ik bijzat keek van 6 (houtstapeltje) tot 10ab (boom in de voortuin). Hij heeft de waterbak niet echt meegenomen in zijn beoordeling, maar wel ervoor en erna. Vlak na het water ging je wat terug in tempo en tempo ging pas na 10 weer een beetje omhoog. Dat vond ie wel heel erg jammer, want verder ging je echt heel netjes beheerst :j (herrinnerde me toch totaal niet meer dat jij 'Onbeteugeld' rondging in Bathmen :o )

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:49

Roxxiejj schreef:

zo kwamen ze op mij ook wel een beetje over eerlijk gezegt....

Jetske leuke foto :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:13

Oh gelukkig :D (nja, eigenlijk ook niet, maar goed) lag het iig niet aan mij :o