Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CoriienRN schreef:Rowo als je paard halverwege de cross uit breekt en er dan niks aan kan doen word het toch lastig als je al bezig bent.
rowo schreef:CoriienRN schreef:Rowo als je paard halverwege de cross uit breekt en er dan niks aan kan doen word het toch lastig als je al bezig bent.
Uit haar verslagje van het springen maak ik op dat ze nu een redelijk tempo had, maar dat dat normaal ook anders was. Kan me dan enigzins voorstellen dat ze dus vaker last heeft gehad van een overhaast paard
pol013 schreef:Wat leuk dat je dat zegt! Ik heb dat commentaar ook steeds in mijn achterhoofd! Haha, we hebben nog jaaaareeeen de tijd en een 4* parcours is niet mijn ambitie, dus tegen de tijd dat paardlief 18 is moeten we toch wel een keer een B-cross hebben gereden.Wij (ik) hebben nu eenmaal onze tijd nodig. Ben ook van plan die te nemen. Heb bij het commentaar van de WEG gehoord dat een paard tot zijn 18e op 4* niveau kan lopen. Dan kan die van mij ook nog wel even mee.
TeeGee schreef:Ik ben een middagje wezen kijken.
Gezellig gekletst met Sim, PB, Corienne en Jetkse.
Scum en BT gezien bij het water, Jitske zien springen, Evie zien loscrossen en op het water. En nog een M bokker gezien in het springen, naam even kwijt paard heet Vigo.....