[SGW] Oefencross Broekelo 8/9 okt - Verslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:27

ik heb helaas de cross al moeten staken voor ik bij hindernis 1 kwam... heeeeel oliebol!
ik sprong over het witte hekje en wou hem trug op vangen aangezien ze heel enthousiast door liep te denderen...
en toen floten ze bij hindernis 1, paard schrikt, gaat vol op de rem en keert gelijk linksom.. aangezienn ik geen kracht heb in mijn linkerarm gleed ik er gewoon van af, niet hard maar het paard was daarna zo lief om op mijn hand te gaan staan met zijn achterbeen en dat been ook nog fijn door te draaien.. mijn hand zag er niet heel fijn uit en gevoel was ook helemaal weg, dus ben weer trug gelopen na start en iemand van hindernis 1 mijn paard mee genomen.. helaas, maar op na volgend jaar.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:58

Dat is wel heeel zuur Wakikakie! Hoe gaat het nu met je hand? :(:)

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:23

Dat is inderdaad heeeel erg balen, bij hindernis 1 er op die manier uit gaan. Is je hand niet erg beschadigd?

Leuk om ook al die andere enthousiaste verhalen te lezen verder :D
Ik heb deze foto meegenomen:
Afbeelding

Verder heb ik nergens foto's van ons zien staan, maar wie weet, als iemand nog foto's heeft van nr. 125 zondag? :D
Ik had bij mijn verslag niet eens iets over de organisatie van de cross gezegd, zo blij was ik toen, maar was idd super georganiseerd!

Joki

Re: Oefencross Broekelo 8/9 okt - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:38

wakiekie hoe gaat het nu?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:40

Afbeelding Dit is mijn foto, vind dat celester wel heel leuk kijkt, alleen mijn hoofd ;(

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:41

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:47

Ja, en mijn oog is zo raar omdat ik dus die zweep erin had gekregen.. hele stapgedeelte was ik nog bezig met 'tranen' weg te vegen haha dus op elke foto die ik heb ziet mijn oog er raar uit, maarja als mensen het niet weten zal het vast niet zo erg opvallen als dat het mij opvalt haha!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:48

Ik zie het niet hoor. ;)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:53

ik zie het wel je rechter oog zit dichter ;)
leuke foto's allemaal hoor :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:05

mijn foto. Ik kijk heel moeilijk ik was een beetje bang dat ze de haag zou vegen en dan tegen het hekje zou knallen.
Afbeelding

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:44

wakikie! Ik heb je nog op een stoeltje zien zitten met je dikke hand!
Was me al aan het afvragen wat er gebeurd was! Je hand zag er niet lekker uit :O Hoe is het nu? niks gebroken?
(als ik trouwens had geweten dat je wakikie was had ik wel even wat gezegd ;))

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:58

met mijn hand gaat het onder tussen beter, hij was maandag 3x zo dik en nu al weer aardig afgezakt alleen nog hele blauwe vingers en de hand zelf.
zondag gelijk door gegaan na ziekenhuis voor foto,
die artsen zeiden gelijk van, nou als dat niet gebroken is heb je wel veeeel geluk gehad, en dat heb ik, mijn hand zwaar gekneusd. kon wel een gat in de lucht springen! aangezien ik net half hersteld ben van een gebroken sleutelbeen waar ik over 3 week alsnog aan word geopereerd.....
ik zat in het ziekenhuis samen met ng iemand die daar ook gevallen was! ze riepen ons telkens te gelijk op, ook tegelijk foto's maken, was wel even lachen!

maaar fijn dat de rest allemaal wel fijn gereden heeft!

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:24

De fotografen zijn bijna allemaal uitslapers! Want van 5 en 6 zijn er bijna geen foto's gemaakt... wat jammer! Gelukkig hebben we nog de foto's van de profi. fotografen..... Toch nog iets om na te genieten...

aadburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:12

wakiekie schreef:
met mijn hand gaat het onder tussen beter, hij was maandag 3x zo dik en nu al weer aardig afgezakt alleen nog hele blauwe vingers en de hand zelf.
zondag gelijk door gegaan na ziekenhuis voor foto,
die artsen zeiden gelijk van, nou als dat niet gebroken is heb je wel veeeel geluk gehad, en dat heb ik, mijn hand zwaar gekneusd. kon wel een gat in de lucht springen! aangezien ik net half hersteld ben van een gebroken sleutelbeen waar ik over 3 week alsnog aan word geopereerd.....
ik zat in het ziekenhuis samen met ng iemand die daar ook gevallen was! ze riepen ons telkens te gelijk op, ook tegelijk foto's maken, was wel even lachen!

maaar fijn dat de rest allemaal wel fijn gereden heeft!

Gelukkig dat het nog relatief mee lijkt te vallen, ik schrok me rot toen ik je uit het bos zag komen :(:)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 07:48

Jeej haahah wat leuk !! Je hebt Fjordy ook op de brug *D ! (laatste)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:11

Ik zit met een zéér pijnlijke teen na Broekelo.
Bij de waterbak was ik achter een boom blijven hangen :Y)
Mijn been en voet heb ik toen behoorlijk verdraaid, ik dacht dat het wel mee viel, maar de pijn kwam met vertraging. :+
vandaag mijn rijlaars aan gehad, aantrekken was geen grap, maar toen die eenmaal zat, was het een verademing!
Het leek wel een spalk en daardoor liep ik meteen stuk beter.
Maar ja, om ze nou 24/7 aan te houden is ook zo vreemd. :P

Maar ondanks de zere teen en de lange rit, ik vond de cross echt gaaf om te rijden!