Je hebt gelijk al snap ik het nooit als mensen moeilijk doen over vals spel met zo'n wedstrijd
, je komt toch voor een leuke dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Naar een onderling crossje komen voor de prijzen is tamelijk zielig imo, maar zowel de stal als ik hebben geen enkele behoefte aan ook maar 1 zeurpiet over zoiets stoms, dus vandaar HC. Ik hoef geen lintje, ik wil alleen maar een keertje heerlijk door het crossje rijden en daarna lekker de hele dag eens bijbeppen met iedereen en een patatje eten onder de boom etc. Gewoon ff een keertje alles waar we de laatste 5 jaar nooit tijd voor hadden zeg maar.
Ik heb er echt onwijs veel zin in!
Daarom is het ook altijd zo retegezellig, het gaat niet om de duurste afstammingen en om wie de grootste beker wint, het gaat echt om het meedoen en de gezelligheid met z'n allen
Sonja schreef:Drachtig zou nu nog geen probleem moeten zijn toch Inkepink? Of wordt het een heel vroeg veulen?
En wie is Ukkie? Jong beestje? Is wel een mooi laag en leerzaam crossje voor jonkies

) met bv parcourslopen, geef dan even een gil, dan is er wel wat te regelen.
70 cm springen en de lange cross 
:J
Zien we elkaar daar weer eens
maar goede tip