Weekendje weg gaat niet door, dus van Mandy moest ik maar mee. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weekendje weg gaat niet door, dus van Mandy moest ik maar mee.
Is gewoon een supertof feestje!! 
malloesje schreef:Ik ben het niet altijd met Mandy eens maar dit keer voor de volle honderd procentIs gewoon een supertof feestje!!

marsmars schreef:malloesje schreef:Ik ben het niet altijd met Mandy eens maar dit keer voor de volle honderd procentIs gewoon een supertof feestje!!
Dat gedeelte snap ik nog niet helemaal namelijk. Ben er een paar keer geweest en de cross gelopen en daarna weer weggegaan omdat we het wel hadden gezien. Heb geen feestje gezien onderweg. Of gaan jullie nuchter de cross in en bij elk stentje bier drinken en er rollend weer uit komen?
Incl. afterparty in het strodorp!
wij hebben zelf een stand in het strodorp, dus als jullie me willen ontmoeten
Eventinggek schreef:Ik sta er met de shop!Kom dus gerust effe buurten
Ik sta er in samenwerking met de Point 2 airvesten, we hebben ook een demo unit bij. Ben benieuwd!
Pfff moet wel nog vanalles regelen
, alleen inschrijving is Euro 450,-
(dure hobby maar is het wel waard).
wij staan er met waterbedden en boxsprings, zou toch zonde zijn als die onder de modder komen..

billy1 schreef:Tip voor de mensen die het duur vinden, in de voorverkoop scheelt het echt al behoorlijk veel!!
_Sim_ schreef:rowo schreef:Dat zeer zeker. Maar geldt in de voorverkoop bijv. ook je KNHS pas, of dan nog niet?
Dat vraag ik me ook af. Want als dat zo is, dan kost een kaartje 17,50. Dat vind ik dan nog wel gaan.