Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evie_Bandido schreef:Wat ik trouwens onwijs sneu vond was dat er een amazone, die finishte toen ik aan het losrijden was voor de cross, na de laaste hindernis maar voor de finfish van haar paard afviel, wat er precies gebeurde weet ik niet.
Ze hadden geloof ik niets, maar waren volgens mij foutloos rond en nu 5 meter voor de finish gedisqualificeerd.
Simmie schreef:Ik heb alle drie de onderdelen kunnen rijden, maar matige prestatie geleverd. (Sabien, zet mij maar op de lijst van vrijwilligers op zaterdag 2 oktober.....)
Dressuur kunnen we beter, 183 punten. Terecht, was gewoon wat slordig hier en daar en een beetje matjes.
Springen een stop op 2 en op 9 geloof ook nog een balk en natuurlijk een bult tijdfouten, maar wel door naar de cross.
Eigenlijk heb ik wel fijn gereden; alle lastigere/moeilijkere hindernissen gingen echt heel goed, puntje, molenwiek, trakhener. Jammer genoeg wel 3 stomme stops; 1 op de steeplehaag (sim ging gewoon niet af), op de boom voor het water (op het laatste moment schrok ze van het water, ze had al een been erover maar trok die terug en draaide weg) bij het opnieuw aanrijden sprong ze wel vol vertrouwen het water in. En toen nog op de 1e van de dubbelsprong bijna aan het einde van de cross.
Nou ja, wel fijn dat ze de lastigere dingen aanpakt en haar "angst/kijkerigheid" op trakheners lijkt ook zo goed als verdwenen; ze sprong vol vertrouwen over de trakhener en keek niet eens naar het gat.
Nou, next stop dus Neede ipv IJsselsteijn, maar daar ga ik dus meehelpen.
texelse schreef:@caro: het maakte op mij de indruk dat je gewoon "doorgestuurd" werd, terwijl je zelf te kennen gaf te willen stoppen. Ik vroeg me dan ook af hoeveel stops je daar had, want meetellen heb ik niet gedaan.
Als je getuigen nodig hebt na een boze brief, dan meld je je maar hoor.