Wat een enge hindernissen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een enge hindernissen!!!
Vandaag (om voor de regen te vluchten) lekker in galop door het bos. Moet nog wel iets beter op de rem oefenen, maar dat komt als ze hindernissen ziet vast wel goed

)
die van mij snapt nog niet zo goed dat ze moet zakken, twijfelt ook erg bij afsprongen. Het gevolg is dat ze een mega sprong neemt en ik gelanceerd wordt
de coffin wil ik dan weer wel proberen
Joki schreef:ach ik zie het ook als een oefenrondje en wil eigenlijk juist proberen (als ze goed aanvoelt) om de coffin te springen. Net als de brug; ik ben niet bang voor de afsprong ervan (mijn paard heeft zeer veel feeling voor afsprongen en opsprongen) maar of ze uberhaupt de brug op gaat

Dit is de brug Zucchero, ik heb 'm vorig jaar geprobeerd hij stond bovenaan stil, dus heb nog 1 keer geprobeerd en toen kwam ik niet eens meer in de buurt.. Heb toen maar alternatief genomen en daar liep die prima doorheen. Ga het dit jaar wel weer proberen maar als het niet lukt neem ik wel gewoon weer het alternatief.
Of lijkt de afsprong groter dan hij is? Hoeveel cm is dat ongeveer?