[SGW] SGW Wieringerwerf 2010 - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:56

Netjes Damelza! Dat van de tijd is herkenbaar ;-)

Wat een heftig verhaal uit Helvoirt. met dat meisje dat onderuit was gegaan had ik nog even staan praten. Gelukkig kwamen ze er beiden (paard en amazone) ongedeerd vanaf, maar ging dicht langs een boom begreep ik. Een jaar geleden had ze haar linkerarm ook al flink in de puree.

Tja, dan wordt je wel weer even wakkergeschud dat het echt niet zonder gevaar is.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:57

Gadverdarrie, dat is een 2e bericht wat ik vandaag op bokt lees waar ik echt helemaal naar en verdrietig van wordt ;(

@ PP ... wat super goed zeg! :D

Ik zal even kort proberen te houden.
Ik twijfelde de hele week al te komen, twijfelde vanmorgen nog, heb vandaag bij diverse onderdelen nog getwijfeld en toch nog een stukje doorgegaan ivm zowel gesteldheid paard en mijzelf .. en toen stonden we ineens toch zomaar voor de picknicktafel voor de waterbak :oo Ik had niet verwacht die vandaag te paard te zien :o
Dressuur ging fijn, punten vielen tegen. 193 (b paarden, ring 2)
Springen trok ie toch wel mooi door, foutloos.
DA 60 en goed bevonden. Cross: 1e vanuit stilstand, H2 weigering waarbij die met z'n voorbenen in de middelste bak v/d haag stond :o Stapte er echt te koel weer achteruit vanaf :Y) 2e keer aanrijden met een reuzesprong .. H3 stond ie weer stil. Twijfelde erg of ik nog door wilde rijden. De bloemenbak met greppel vind ik leuk, dus ik reed door .. die ging ook goed :) Galoppeerstuk: 'wat zal ik doen?' 'ga ik door' .. toch maar door naar de piano, z'n specialiteit. Ging verrot |( In draf gegaan en weer gepiekerd ... trok ie plots door en katapulteerde zichzelf in galop naar de volgende hindernis. Wat vertrouwen gekregen en hij liep zelf mooi door ... loeizware bodem voor de keuken vertraagde hij iets, keuken toch simpel gesprongen. En toen waren we bij de picknicktafel ... waterbak ging fijn en trok mooi door naar de laatste hindernis. DA 62 en goedgekeurd. Ben rond 3 uur weer huiswaarts gekeerd :)
Tja .. ging op zich best nog wel redelijk voor de 1e cross sinds vorig jaar weer ivm blessure van paar maand begin v/h jaar.

Zag tijdens het verkennen idd een meisje met haar gezicht tegen de boom knallen bij het bankje voor de waterbak.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:02

Martine: Wat balen van die punten als je een fijn gevoel hebt. En ook balen dat de cross zo afliep. Hopelijk heb je volgende keer een betere dag.
Anthea: Je moest voor mij volgens mij. Balen zeg. Ik hoopte nog dat je paard graag naar die van mij wou springen maar ik geloof niet dat hij daar zin in had :(:)
Yvetjes: Balen van de stop. maar de volgende keer bega je die fout hopelijk niet weer.
XxDamelzaxX: Nette punten ondanks de foutjes. En dan volgende keer kijken of er ergens een lang stuk is om wat te gassen. De andere jury hoorde ik dat die bij de waterbak stond.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:06

Wat een naar bericht uit Helvoirt :(:)

Simmie: Nee ik had nr. 99
Damelza: goed gedaan!
LL: Fijn dat ie uiteindelijk toch goed aanpakte
Kylyco: Ja dat hoopte ik ook toen ik jou daar zag staan, meestal trekt ze heel erg naar andere paarden maar nu dus niet. Wel super van jouw cross! Gefeliciteerd.

Rosalie123

Re: SGW Wieringerwerf 2010 - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:11

Toch gebeuren er vaak ongelukken met de cross... dat in Helvoirt is ook niet niks.
Weet iemand hoe het is afgelopen met het meisje die gevallen was voor de 1e greppel? Toen ik cross ging verkennen was ik bij die hindernis en kwam de EHBO er net aan. Ben ook maar verder gelopen maar hoop altijd dat zulke mensen er goed vanaf komen.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:19

Kylyco schreef:
XxDamelzaxX: Nette punten ondanks de foutjes. En dan volgende keer kijken of er ergens een lang stuk is om wat te gassen. De andere jury hoorde ik dat die bij de waterbak stond.

oh oke, dat was wel een aardige man. heb ik nog een tijdje mee gepraat.

Idd volgende keer gewoon even wat meer gassen. Onze volgende cross wordt Lisse

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:35

Super gedaan van je kids Magicsanne! Wij stonden met de trailer eerst voor en daarna naast jullie!
Jeetje Kelly, dat is balen! Maar dan heb je idd wel een knappe lijn gereden :+
Fijn van je foutloze cross sfranken! Ik heb je nog gezien in het springparcours, paard was idd beetje stout
Netjes Heleen!
Gefeliciteerd Daandriaan! Een klokje is idd een handig ding om te hebben. Als je net zo'n kluns als mij bent moet je er wel een paar keer mee gaan oefenen (mn het starten onder druk, dus als je echt binnen een bep. tijd weg moet)
Wauw super Margriet! Dat is idd heel wat fijner dan in Westerbork gegaan, ondanks dat hier meer bomen stonden!
Jammer Simmie! Maar Stief is echt een leuk paardje, die komt er wel!
Super van Tom Shanouk! Die dressuurscore was een lekkere voorsprong, dat heeft die balken mooi gecompenseerd. Dat is ook een heel leuk dier!
Wauw ponyparadijs! Dat is echt super joh! Van harte :D
Netjes Assielover! Dat is een mooi debuut!
Oohnee Sas ;( dat is echt ontzettend jammer! Hij ging met de training in Ede zo goed! Helemaal nergens naar kijken, en nu dus helaas wel :(:) (of was dit de andere?)
Gefeliciteerd Rosalie! Maar maar 4 die de cross hadden uitgereden :oo wow!
Jeetje Anthea! Ook bij jou dus niet goed. Echt ontzettend balen! echt een ontzettende draak. :(:)
Martine ook al pech, hindernis 2 was dus wel een scherprechter voor veel paarden (net als 4)
Super Corien! Sissy doet het ook leuk nu :D
Netjes Yvetjes! Jammer van je stop!
Fijn debuut Damelza! Elvis pakt het ook mooi op!
Fijn dat je paard zichtzelf weer helemaal oppakte halverwege LL!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:38

TG @ dat was een kort maar krachtig antwoord over jou cross.... ;)
LIELLE @ hebben jij en je paard elkaar aangestoken ??? nee ff zonder dollen. Ik hoop dat je er snel weer bovenop krabbelt en dat het voor het paard ook meevalt.
NOOR @ super gedaan dus een 4e plek.
ROOS @ voor jou mijn petje af en dikke pluim voor jou met al je werk !!!!! :(:)
MISTID @ wat jammer ....heb je woensdag nog lekker getraind en is je paardje niet goed. Ik heb STYLES, daar heb ik nog nooit wondjes mee gehad...maar ja...anderen misschien wel een keer ???
MARLOESKE @ twee resultaten die dus een heel eind uit elkaar liggen, maar als je gevoel maar goed is bij je L paard komt het wel goed.
EVIE @ goed gedaan dus !!!!
JETSKE @ prachtige foto's !!!!! wauw !!
DAAN @ leuk je ontmoet te hebben en goed gereden zo te horen.
SIM @ ik had jou al gesproken.. ;) , maar komt idd wel goed met jullie.
MARGRIET @ leuk schimpie heb je.. ;) ik had wat boktnr onthouden en die ben ik idd gaan aanspreken.. :D
RUUD @ Ik heb jou niet gezien vandaag ??misste je al bij de dressuur, maar zag later dat je niet ging starten, maar heb je ook op het terrein niet kunnen spotten. Jij mij misschien wel, maar dat is mij dan ontgaan.
PONY Par@ gefeliciteerd met je prijs, die kon je idd niet ontgaan na zo goede rit.
SADEN @ wat jammer dat het niet ging.
ROSALIE @ so hey dat is echt weinig die de cross uitkwamen ??? maar jij goed gedaan.
MARTINE V @ wat jammer voor je dat het zo snel stopte. Hoop dat je goed herstelt.
LAPPIE LAP @ Ik heb jou helemaal niet gezien vandaag wat jammer, maar wel fijn dat je een heerlijk rondje zo voor jezelf hebt kunnen rijden.

Nu mijn verslagje typen.... :D

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:46

@ Anthea .. wat ontzettend vervelend dat je paard je zo laat zitten! :(:)
@ Mirthe .. mooi k|ote dat je door een wondje van een beschermer niet in de cross hebt kunnen starten.
Die van mij kan eigenlijk helemaal geen bescherming aan hebben, hij wordt er niet kreupel van ... maar echt, je wilde z'n achterbenen 2 weken geleden niet zien :o Zelfs de fleece van NEW heeft ie na 2x te vlot achter elkaar (binnen 4 weken) echt grote etterige korsten plekken achterop z'n kogel *zucht* Voor kan die eigenlijk ook geen springschoenen aan, allemachtige lelijk met bont (en absoluut zonder draaiknop) gaat nog net. Iemand die nog de tip heeft wbt beschermers? NEW neopreen en Styles krijgt hij het ook op de voorkant v/d achterbenen.
@ Rosalie en Danielle .. dat er zo weinig in jullie ring zijn rondgekomen joh! Maar beide goed gereden zo te horen :D
@ Saden ... ik zei het eigenlijk voor de grap toen je je zielige zweepje in het voorbijlopen liet zien :o Wel ontzettend balen dat hij het steeds niet doet. Terwijl jullie toen ik jullie voor het eerst zag, vorig jaar op de training in Oenkerk, echt zo enorm geroutineerd gingen -O-
@ Margriet .. Mooi dat W de cross beter aanpakte dan het springen! Heb jij je coupons en stijlbriefjes wel?

@ Bianca .. heb jou en Bull wel in het voorbijlopen gezien, jullie vielen op in je nieuwe outfit. M'n zusje zei ook al, van dat is mooi.
Ben erg benieuwd naar je verslagje :D

Ik vond trouwens duidelijk dat de cross anders was dan vorig jaar, dikker ... zoals aangekondigd :D
Springen stond ook ietsje royaler :P

Paard is trouwens ook nog lekker afgespoeld bij dat vrouwtje op het parkeerterrein :P
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 22-08-10 20:49, in het totaal 3 keer bewerkt

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:48

ik vond het springen bij de pony's wel erg laag staan hoor, staat het bij alles crossen ongeveer zo hoog?

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:52

Gefeliciteerd prijswinnaars!

Wij zijn ook, na een lange dag, eindelijk weer terug.. Dressuur ging wel redelijk, stonden eerste met 207 punten. Springen ging foutloos dus met wel een goed gevoel de cross in.. Begin ging twijfelend maar na de piano had ze het ritme wel lekker te pakken. Had 7,nogwat strafpunten voor tijdsoverschrijding, en... een weigering :? Uiteindelijk nog wat gezeik gehad, wilde graag protesteren maar verkeerd ingelicht door iemand van de organisatie (wij wisten niet precies hoe en wat, tja, nooit eerder gedaan) maar niets meer aan kunnen veranderen. Beetje jammer, maar oké, volgende keer beter en dit was dan weer een harde les. Toch wel een fijn gevoel, zeker als je bedenkt dat dit voor ons beiden de 1e SGW ooit was.. :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:53

Zo te lezen zijn hier heel veel tevreden mensen en zijn er mooie resultaten behaald, top!
Iedereen die wat minder tevreden is: :(:) volgende keer beter.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:00

Afbeelding

Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:04

Nou mijn dag kan ook niet meer stuk.

Ik kwam echt heerlijk aan kachelen om 7.10.... :Z konden gelijk als eerste parkeren bovenop de weg :D ideaal. Dressuur inrijden ging heel braaf tot het wat drukker werd toen heb ik tch maar de buitenkant gekozen en daar alleen gebleven. Bull begon behoorlijk te knagen en ik wilde niet dat hij zich zou opvreten... :Y) Dressuurproef verder braaf met 193 punten ( ik was er tevreden mee ;) ) We slingeren nog wel steeds een beetje, maar ik hoop dat ik mijn coupon nog kan krijgen en zien wat er op staat om van te leren.
Cross vond ik uitdagender staan dan zoals ik hem kende in de B (van denk ik alweer 3 jaar terug??)
Inspringen ging Bull heel braaf ( we hadden eenrichtingsverkeer... _O- ) maar hij sprong heel fijn met de andere paarden in de ring ( dit in tegenstelling tot inspringen van Maarsbergen, wat een geklier opleverde).
In de ring kon ik een beetje instappen niks aan de hand totdat ik groette en rustig in draf langs de railing naar 1 wilde draven. Het hek ratelde door iets en Bull werd er ineens heel bang van. Ik kon hem wel een beetje op de route houden maar kwam aardig naar binnen. Tijdens het doorwenden naar 1 schrok hij ineens van de startlijn of zo... :? en toen stonden we ineens weer ongedraaid. Ik dacht...nou dit word niks, maar we gingen opnieuw neus de andere kant op over 1, vervolgens waren 2 en 3 een beetje gegraai en de balken werden flink geraakt en toen had ik na 4 weer een fijne mond bij Bull en kregen wat meer ritme en toen ging het super. Ik was dus foutloos (alhoewel die balk dus wel een mazzeltje was en het omdraaien voor 1 dus ruim voor de startlijn gebeurde en dus niet als weigering gerekend werd)

Mijn doel was behaald, mogen starten in de cross en deze wilde ik het liefst tot aan de finisch rijden.
H1 ging goed, H2 vlogen we heerlijk overheen.. <3 met idd zoals SIM al zei een heel geflits *-:) ( bij terug komst in de tent ik heel blij, zegt leuk op de foto...nee dat waren wij niet.... :( )
H3 schoof Bull zijn nek uit als of hij het niet kon taxeren of zo en hij wilde bliksemsnel linksomkeert maken maar ik hield hem gelijk stil liet hem ff snuffelen ( lees: plantjes opeten.. :o ...hahah nee hoor) en daarna sprong hij hem wel. Toen dacht ik gelijk.......ik wil zo lang mogelijk in het bos blijven....en hebben we heerlijk ons eigen gangetje door gegallopeert. Alles pakte hij fijn op, de spoorbomen moest ik hem wat terugnemen ivm de afstand en daar twijfelde hij iets, maar dat mag noemenswaardig heten, met wat stem was hij al overtuigd.. ;)
De picknick heb ik uit een draf in een rechte lijn genomen, daar had ik wel een beetje een rotsprong op het bankje erachter omdat ik wat scheef uit de tafel kwam, maar losste hij goed op.

Vervolgens lag ik van binnen dubbel van het lachen... :D na die hindernis maak ik de bocht naar rechts naar de dubbel voor het water en Bull krijgt ineens de mensen aan die buitenzijde in het vizier en ik voelde ineens zijn verbazing en hij schoot gelijk linksom richting dressuur veld. Ik gelijk....HEY....terug die mensen zijn niet eng en zijn hoofd richting dubbel gericht....hij pakte het op en liep super leuk door het lijntje, daarna heb ik hem even laten gaan op het veld en terug genomen voor de laatste. Ik voelde wederom zijn hals aanspannen en hij keek richting finisch en alles eromheen en was niet overtuigd. Ik kreeg hem wel in stap voor de laatste sprong heb een kleine volte gereden en toen pakte hij het wel op.

Dus we hebben nog een beetje last van ENTOURAGE vrees....mensen en paarden..... _O-

We hebben er heerlijk 7 minuten over gedaan... +:)+

Daarna vond ik het wel jammer dat je niet je coupons en beoordeling mocht hebben als je naar huis wilde, met twee weigeringen zit ik nooit bovenaan, dus laat die mensen dan hun spulletje pakken en gaan. Ik ben dus evengoed gegaan, was al om 6 uur op en als een van de eerste gestart. Had nog een rit van twee uur terug, spul weg en toen lekker naar huis. Nu straks naar bed en een paar dagen even niks doen behalve veel knuffelen en hopen dat de fotograag van de HEG zoch meld... *-:)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:10

Leuke verslagen allemaal.
Gefeliciteerd ponyparadijs en Kylyco!

Er is een mysterieuze fotograaf bezig geweest :D
Ik ben ook op de foto gezet boven de keuken. Ik heb geen idee door wie.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:19

Ik heb echt zo geen fotograven onderweg gemerkt :o

Ik heb rond half 3/3 uur ook naar m'n dressuurcoupon gevraagd (had ook 2 weigeringen en wilde naar huis), maar die kreeg ik niet -O- Zag wel al prijsjes op de sta-stafel uitgestald worden, dus dacht dat 't m'n coupon wel kon vragen :P

@ Bianca ... haha, nou beter bang van de entourage dan van de hindernissen :P Apart dat ie in dat kleine inspringstukje dan niet te bang van andere paarden is.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:20

Simmie schreef:
Martine, jammer zeg! Dat had je idd niet voor ogen. Misschien niet helemaal foutloos uitrijden, oke, maar tot hindernis 2 komen is idd wel heel zuur. Ik schud je de hand.

Nee, dat had ik zeker niet voor ogen, en precies wat je zegt, een paar weigeringen had ik helemaal ingecalculeerd, maar het is gewoon zo jammer (wel volkomen logisch en een goede regel hoor) dat je dan niet meer verder mag. Ik had ook heel erg graag willen weten hoe ze zou reageren op de slootjes en de dubbel voor het water.

Mijn knie begint nu wel heel stijf te worden, wil niet meer zo lekker buigen. Toch apart dat ik in eerste instantie helemaal nergens last van had, maar dat dat dus een paar uur later komt.

Verder lees ik heel veel goede verhalen, gefeliciteerd! En voor degenen bij wie het wat minder wilde lukken vandaag, balen, ik weet hoe het voelt :(:)

Vlak voordat ik de cross in ging werd ik trouwens nog gewaarschuwd voor het erg gladde stuk in de bocht naar het water toe, begreep dat er inderdaad het een en ander fout was gegaan.

Oja, en toen ik over de heg heen vloog was er helaas geen fotograaf meer te bekennen, jammer, had wel terug willen zien hoe mijn vliegles nou precies ging!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:27

Lappie_Lap schreef:
@ Bianca ... haha, nou beter bang van de entourage dan van de hindernissen :P Apart dat ie in dat kleine inspringstukje dan niet te bang van andere paarden is.

Dan gaan we 1 kant uit.. :D :D . Met dressuur rijd het erg kris kras, krijg de indruk dat Bull dan niet meer weet waar hij moet kijken en schrikt van de anderen.
Met springen stap ik ook best wel veel en het gebeurt alleen nog als anderen draven of galopperen en recht op zijn zicht afrijden en ik dus ook dat snellere tempo heb, dus hij is al enorm vooruit gegaan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:38

Iedereen die goed heeft gereden +:)+ voor de rest, volgende keer beter!
Ik ben erg tevreden! Als eerst mocht ik met Capri. Losrijden ging super maar in de ring kreeg hij toch wat spanning, resultaat: 190 punten. Springen foutloos en cross ook foutloos met wat tijdfouten. Had nu een pelham in en dat was een hele verademing, stuur en rem deeden het weer! :D Uiteindelijk 7e of 8e ofzo.
Wendel was heel heet in de dressuur maar daardoor zaten er juist super fijne stukken in en ook wat mindere. Resultaat: 184, was het er niet mee eens! Had een 2 voor mijn middendraf en mijn gebroken lijn; niet getoont. Klopte geen reet van! :( Was ook een vervelende jury! Kwam me aanmelden, zegt hij; Zie je niet dat we nog bezig zijn, zijn zo klaar, mag dat?! Sorry, ik meldt me alleen maar.... Niet meer dan normaal.
Springen foutloos, als het goed is heeft ruud mij nog op de film staan. :D Hoorde het van de meiden die met mij mee waren. Cross ging echt super! Foutloos en bunnen de tijd. Was uiteindelijk 5e.

Ga nu lekker slapen, ben bekaf en heb barstende hoofdpijn.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:42

Teegee: Gave foto's!
Bianca: Wat knap zeg van Bull (en van jou natuurlijk ook ;) )
Evelien: Gefeliciteerd!

Bam gallopeerde zo enthousiaist de waterbak door dat we een heel golfslagbad achterlieten geloof ik := :

Afbeelding Afbeelding

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:44

EvelienH schreef:
Iedereen die goed heeft gereden +:)+ voor de rest, volgende keer beter!
Ik ben erg tevreden! Als eerst mocht ik met Capri. Losrijden ging super maar in de ring kreeg hij toch wat spanning, resultaat: 190 punten. Springen foutloos en cross ook foutloos met wat tijdfouten. Had nu een pelham in en dat was een hele verademing, stuur en rem deeden het weer! :D Uiteindelijk 7e of 8e ofzo.
Wendel was heel heet in de dressuur maar daardoor zaten er juist super fijne stukken in en ook wat mindere. Resultaat: 184, was het er niet mee eens! Had een 2 voor mijn middendraf en mijn gebroken lijn; niet getoont. Klopte geen reet van! :( Was ook een vervelende jury! Kwam me aanmelden, zegt hij; Zie je niet dat we nog bezig zijn, zijn zo klaar, mag dat?! Sorry, ik meldt me alleen maar.... Niet meer dan normaal.
Springen foutloos, als het goed is heeft ruud mij nog op de film staan. :D Hoorde het van de meiden die met mij mee waren. Cross ging echt super! Foutloos en bunnen de tijd. Was uiteindelijk 5e.

Ga nu lekker slapen, ben bekaf en heb barstende hoofdpijn.

Gefeliciteerd! Ik heb je zien springen, leuk paard heb je! :)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:55

Hier even kort een berichtje van hoe het vandaag gegaan was.
Dressuur ging wel redelijk, had 174 punten. Was op zich wel terecht. Springen ging ook wel redelijk maar reed er niet genoeg aan + dat de bodem redelijk glad was door een klein regenbuitje en de pony staat niet op ijzers.
De cross ging bij mij echt bagger. Kreeg geen ritme en had 3 weigeringen op hindernis 4. Einde verhaal dus. Waarschijnlijk keek de pony heel op de greppeltje was er achter lag. Uiteindelijk toch nog een keer gesprongen omdat mijn voorganger eraf was gevallen, daarna rustig naar weer naar het hoofdterrein gegaan. Ik baalde echt maar goed, weer een leerpuntje voor de volgende keer.

Voor iedereen die goed gereden heeft +:)+
Voor de mensen bij wie het was minder ging, kop op volgende keer beter

En oja volgens mij heb ik ook nog met martinev zitten kletsen. Jammer van je val!

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:58

mistid schreef:
Oohnee Sas ;( dat is echt ontzettend jammer! Hij ging met de training in Ede zo goed! Helemaal nergens naar kijken, en nu dus helaas wel :(:) (of was dit de andere?)

Nee, het is dezelfde...
Hij flikt t dus aldoor zodra ik of een oefencross rijd of een gewone cross.
Ik ben bang dat het km maken is...

Lappie_Lap schreef:
@ Saden ... ik zei het eigenlijk voor de grap toen je je zielige zweepje in het voorbijlopen liet zien :o Wel ontzettend balen dat hij het steeds niet doet. Terwijl jullie toen ik jullie voor het eerst zag, vorig jaar op de training in Oenkerk, echt zo enorm geroutineerd gingen -O-

Dat was idd de eerste keer crossen en in de training doet ie echt alles!
Tis echt balen!
Maar nu eerst een nieuwe zweep!

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:59

Veel prijswinnaars weer en tevreden debutanten, altijd leuk om te horen. :)
Gefeliciteerd allemaal. :))
Voor de gene die pech hadden of het wat minder ging, jammer! :(:)

En ik kan meepraten met die laatste categorie. :+
Het begon al met de dressuur waarbij Norge verschrikkelijk dwars was. Alleen maar haar hoofd in de lucht en totaal geen reactie aan mijn been. Na de proef had ik het snikheet en Norge was natuurlijk niet eens moe geworden. :roll:
Toch waren we met 169 niet degene met de laatgste punten.. zaten nog zeker 5 mensen onder me, en de hoogste punten in mijn baan waren 189, dus het was ook een redelijk strenge jury denk ik dan. :P
Nouja toen de cross verkend, een paar bokkers voorbij zien komen en daarna opgezadeld voor het springen.
Met inspringen ging het meteen al slecht... weer totaal dood voor mijn been, maar ik had nog hoop aangezien het parcours echt gewoon laag stond. Dus toen we het parcours in kwmaen gingen we foutloos over de eerste toch wel redelijk normale hoogte oxer, stopt ze vervolgens 2x op 2, welke echt niet hoger was dan 50 cm, maar volgens Norge erg eng was omdat er een lat onder zat. 3 kwamen we nog overheen en toen 4 ging ze weer in de staak. Dus ik half lachend half kwaad, nog maar even de inspringbaan een hindernis meegenomen die ze wel in een keer sprong terwijl deze hindernis toch minstens 20 cm hoger was dan de rest van het parcours.. Stja, als ze er geen zin in heeft doet ze het ook gewoon niet. Dan kan ik doen wat ik wil, maar wat maakt haar die haar meppen op haar kont uit? :') Wel verschrikkelijk balen natuurlijk, maar de mogelijkheid zit er bij ons altijd in. Als ze niet wil, dan gebeurt het ook gewoon niet. }> Volgende keer Heino maar weer proberen... :)

En Tja als ik dan zo'n verhaal leest over Helvoirt, Echt super heftig :oo

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 06:49

Netjes Damelza! Dan stonden jullie dus in dezelfde rij als ons! :)
LL toch super dat jullie aan de finish zijn gekomen!
Kylyco super! Gefeliciteerd met jullie 2e prijs!
Bianca1980 dankje!! Bull mag er ook wel wezen trouwens! Ik zal de volgende keer ook wat nummers gaan onthouden! :D
Bij mij geen geflits over de haag. Wel ergens bij een bruggetje midden in het bos!
Lien nou ja toch netjes gereden! Heb je nog zien springen!
TG mooie foto's!
EvelienH gefeliciteerd!!
Marloesjuh jammer zeg, volgende keer beter!
Evie hij heeft mooi de oortjes erop! :D
Nette jammer dat Norge geen zin had!

Hier 2 van mij van gister!
AfbeeldingAfbeelding