. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Ik denk dat er ook best wat tijd tussen de dressuur en de tereinrit kan zitten.

Annetje schreef:Ik neem aan dat we voor de dressuur gewoon een starttijd krijgen. Ik rijd met iemand op een pony die L1 start, ik kan denk ik niet in dezelfde ring rijden als haar omdat ik met een paard L2 start. Ik denk dus dat de dressuur echt individueel is en de rest inderdaad met elkaar en na elkaar.
Bedankt voor de antwoorden trouwens! Wel zonde voor mijn bodyprotector om er gaatjes in te prikken... eens zien of ik niet alsnog een nummerhouder kan ritselen voor de tripalon.
lekker kleppen en beppen tussen de hindernissen in
Annetje schreef:Nimber schreef:Misschien ligt het eraan dat het meisje dat met mij rijdt een pony heeft en de 60cm doet en geen startkaart heeft? Misschien was het officiele al écht vol. In elk geval inderdaad niet zo netjes. Ik heb net mail dat ze er toch echt nog bijzit.gek is dat . Mijn nichtje had van het weekend gemail en die kon er niet bij want het was echt vol.
Wij hadden wel nog wat domme vraagjes:
Rugnummerhouders, kon je die nu daar huren/lenen? Of begreep ik dat verkeerd? Moet je die ook met de dressuur aan?
Met de dressuur, moet je dan wel in officieel tenue? Dus jasje, handschoentjes en de hele mikmak? Ik zie namelijk op de tereinritfoto's niemand met een witte broek oid aan, gaat iedereen zich dan echt omkleden tussendoor?
Moet je voor de tereinrit losrijden? Of is dat niet persé nodig?
Hoelang rijd je ongeveer over de tereinrit als je gewoon normaal rustig draftempo aanhoudt?
Gaat het springparcours een soort van officieel? Dus groeten, belletje, snel naar de start en de volgende ruiter al in de ring?
Hele waslijsten ik vergeet vast nog iets, want het stalgenootje heeft me een bom met vragen gesteld waar ik ook geen zeker antwoord op wist...