[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:19

Ziet er echt uit als een leuke oefencross!
Volgend jaar ook maar meedoen :D!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:20

Noor, Sann en Simmie: wat een mooie foto's! Ziet er goed uit hoor!
Mootje: lastig eten zo. Hopelijk is het morgen al veel beter.
Vief: leuk dat je nog op vakantie gaat!
Noor: Barcelona is leuk! Lekker shoppen, veel cultuur (als je daar van houdt: ik wel), leuke barretjes en restaurantjes en gewoon een gezellige stad.
Marjan: leuk dat je ook chaffeuse bent. Mijn beste vriendin doet er dat ook als hobby bij. Vind het altijd erg grappig als er zo'n klein meisje uit zo'n grote vrachtwagen komt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:28

@ Sussie: jaa daar hou ik van hoor! :j Vorig jaar zijn we ook al geweest en het is echt een perfect mix van strand, cultuur, eten&drinken en shoppen uiteraard.
@ Simmie: doet stiefpaard netjes! Mooie foto!
@ Mootje: sterkte :(:)

Zo, net even lekker een rondje gelopen in het zonnetje. Vanavond lessen met Jer en Nudine even longeren :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:52

Afbeelding
Het op groot :+
Afbeelding

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:32

Afbeelding

Ik spam ook even een foto.
Samen met 540 paardjes op de foto ;-)

Mootje heb je al wat kunnen eten?

Gave foto's allemaal joh.
Ik wil ook!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:50

Wat een gave foto's allemaal!

Noor: leuk dat je geboekt hebt :) wil ook nog wel een keer naar Barcelona. Ben er 1 dag geweest en dat was toch wel kort ;)
PB: aaaah je groene laarzen!! :)

Ik heb echt een rot-dag. Begon vanochtend al toen het internet er weer uit vloog.. Stekkertjes eruit laptop opnieuw opstarten (en dat *5) maar niks hielp. Zag opeens een resetknop op de router zitten en dat bleek na navraag bij vriendje ( achteraf ;) ) al helemaal niet slim.. ICT- huisgenoot die er al 2 weken niet is maar gebeld en die vertelde doodleuk dat het internet er vandaag toch af zou gaan ivm overstappen naar een ander. Heel leuk om ons ook even in te lichten :\ zondag komt hij wel terug dus dan kan hij het nieuwe kastje installeren...

Wil ik net met de auto mijn langverwachte Zweedse bestelling gaan ophalen start ie opeens niet meer ;( ;( alleen de startmotor gaat aan.. Nu wachten tot vanavond dan wilde mijn vader wel komen zodat de ANWB erna kan kijken. Dat voor volgendjaar maar even op mijn naam zetten. Kon ook per direct maar dan was ik voor dit deel van het jaar nog 170 euro kwijt :\

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:06

Gave foto's van jullie Noor en Sim en PB. Ik ga straks gelijk even kijken op die site, die had ik nog niet eerder gezien. Nu eerst ff snel naar het centrum om mijn reis disney te gaan boeken. ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:10

Vief: tsjonge dat is wel een baaldag! Hopelijk valt het mee met je auto (zulke kostenposten zijn nooit leuk!).
Marjan: leuke foto!
PB: Het gaat duidelijk eerder af als dat jij had bedoelt op de tweede foto. Op de eerste foto maakte Het volgens mij ook een flinke wapper te zien aan je houdig.
Noor: het is hier ook echt mooi weer! Jammer dat ik binnen aan mijn scriptie zit ... maar vanochtend wel lekker gereden in de zon.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:50

:wave: Ik heb ook eindelijk het nieuwe topic gevonden :P.

Ik was de afgelopen dagen lekker druk :P.
Vandaag maar eens goed lang geslapen. Dus we kunnen er weer tegen aan :).
Schimmeltje heeft al even een goede dressuurtraining gehad en Sofie mag zo even mee op buitenrit. Vanavond werken in het hotel van 6 tot 12 :).

@ Vief: Balen van zo'n baal dag.. Hopelijk heb je gauw weer internet en doet de auto het weer :=.

Verder zag ik een aantal gave cross foto's voorbij komen :)).

Barcelona is een super leuke stad :D. Ik ben er een aantal jaar terug geweest met school. We hadden daar onze werkweek. Dus ook heel wat cultuur gezien. Maar ook kunnen winkelen en terrasjes enzo ;). Was erg leuk toen :D.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:52

Ohhh PB die groene laarzen <3 <3

Verder ook allemaal mooie foto's van de oefencross!!

Gisteravond heb ik voor het eerst sinds hele lange tijd weer met Mythy gesprongen, echt zo leuk weer <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:52

Vief: Wat klote man als alles zo loopt op een dag!
Bianca: Leuk Disney! Ben jaloers!
Sussie: Het ging op die tweede foto idd wat te vroeg af. ;)
En Het maakt eigenlijk altijd flinke wappers. Je moet bij hem altijd iets terug zitten anders lanceert hij je.
Dit is de foto ervoor. Hindernis komt in het vizier :D
http://www.karenfotografie.nl/oefencros ... oto639.jpg

Zag overigens dat op site van Karen een foto van mi jen Het is gebruikt als link om door te klikken naar de oefencross. Was van het eerste rondje dat Het echt lomp ging op het V'tje in het water :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:53

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 16:07

Ohoh, je hebt je zweep bovenhands ;) Er zijn wel echt supermooie foto's gemaakt! Baal nogsteeds dat ik niet mee kon doen, maar paard gaat voor.
Billy, Leuk dat het springen met mythy zo goed ging!
Vief, Jeetje, jij hebt wel een baaldag, zeg! Moest je naar het postkantoor of Denemarken _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:13

Gaaf Dorien! Gelukkig gaat alles voorspoedig met Mythy!
Laarzen vallen zo wel mee he ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:19

Mooie foto PB :j
Gaaf Billy, ik snap helemaal hoe je je voelt :D

Ik had wel net een ultiem penny momentje. Ik nl had afgesproken met mijn moeder, die Raimaer meebracht. Ik zat lekker in het zonnetje te wachten, toen moeder met bus en trailer kwam aanrijden. Toen ik in beeld kwam, klonk er ineens een zacht gehinnik uit de trailer, zoals ze thuis ook roept als ze ik Ukkie naar haar zin te lang sta te aaien :+: Dan hebben stoere crosspaarden (en -amazones) maar een heel klein pennyhartje :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:41

Lielle schreef:
Ik had wel net een ultiem penny momentje. Ik nl had afgesproken met mijn moeder, die Raimaer meebracht. Ik zat lekker in het zonnetje te wachten, toen moeder met bus en trailer kwam aanrijden. Toen ik in beeld kwam, klonk er ineens een zacht gehinnik uit de trailer, zoals ze thuis ook roept als ze ik Ukkie naar haar zin te lang sta te aaien :+: Dan hebben stoere crosspaarden (en -amazones) maar een heel klein pennyhartje :D

:D

Was Myth niet enorm enthousiast Billy? Iig heerlijk dat je nu ook het springen weer op kunt pakken!
PB, ik ben niet zo van de lak, maar deze vallen idd erg mee!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:47

Wat een leuke foto's...
Las wat over Barcelona. Erg leuke stad een echte aanrader.

Ben net terug van CC. Erg leuk parcours om een vijver heen en marktkraampjes om de ring. Paard sprong weer fijn maar helaas is mijn abonnement op 2 balken nog steeds niet afgelopen. Kan op video niet zien waarom de balken eraf gingen. Paard heeft weer veel geleerd want keek toen ik aan het rond reed in de ring haar ogen uit. BVW en Mistid nog even gesproken..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:49

Jeetje, Vorstin was echt een mega-bommetje :=
De heg om de bak is van de week gemaaid, en dat had ze nog niet van dichtbij gezien. Ze was echt enorm heet en wilde af en toe graag wegspurten. Verder liep ze wel fijn. Ik heb veel gestapt, een stukje gedraafd en een rondje gegaloppeerd.
Gelijk daarna mijn tuig maar even aangepakt, dat was wel weer nodig!

Gave foto's PB!
Dat zijn een hoop paarden Marjan :D
Pff, jij hebt wel een onwijze baaldag Vief :(:) Wat heb je besteld?
Succes met werken zo Kim
Heerlijk dat je weer mag springen Billy
Ahww, wat schattig Lielle!
Jammer van je balken Caro, maar fijn dat het lekker ging

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:37

@ Lielle: wat lieeeff! <3 Jer kwam gister in de wei ook heel enthousiast aangalopperen, maar ik denk dat hij gewoon zat was van de regen ;)
@ Snoek: Vorstin heeft er wel weer zin in dus!
@ Marjan: puur zo'n bakbeest :D
@ Vief :(:) what else can I say
@ Caro: jammer van je balken, maar wel weer veel geleerd dus. Heb je 1 parcours gesprongen? Of is dat normaal bij jullie (hier springen we er altijd 2)?
@ Billy: mooi dat je weer met Mythy aan de bak kan!

Net weer braaf eigen potje gekookt en de keuken meteen opgeruimd. Jaaa, het wordt nog wel wat met me.
Zal me omkleden en naar de paardjes toe.
Wil vanavond ook mijn spullen alvast poetsen, morgen dressuren met Jer.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:50

Ik ben vandaag met Bull in Ermelo wezen oefenspringen. Ik deed BB en dacht, laat ik eens de stap nemen naar een B parcours, dat heb ik nog niet eerder gedaan (op Maarsbergen na dan die ook al aardig stond). Staat me daar toch inene een B PARCOURS !!! waar ik even van slikte, het leek meer L ?? maar ja, ik dacht, als ik nu ga twijfelen dan stop ik met rijden dus wel gedaan. Hij deed het dus wel.
Heb hier en daar alleen nog niet helemaal altijd een fijne afstand. Of ik te netjes rijd met galop of te lang afwacht of dat het nog een kwestie is van ritme daar ben ik niet uit, een parcours moet ik dan toch eigenlijk eens met een instructeur meenemen. Ik kom er nl vaak voor mijn gevoel wat te dicht onder waardoor Bull helemaal omhoog basculeert. Ik denk dan : kijk naar voren in de lucht.. :o om te voorkomen dat ik voorover hel.. :o volgens mij moet het vloeiender kunnen. Ben er dus niet uit of ik hem misschien te weinig laat galloperen, teveel dressuur matig terug rijd.

Zijn huid is overigens al 75% opgeknapt van een regendeken, zijn huid is helemaal droog en ziet er niet meer ontstoken uit overal, alsof het bloed zweette. Ik ben er dus zeker van dat hij allergies moet zijn voor "iets"van buitenaf, dat kunnen alleen maar vliegen zijn lijkt mij.
Het bloedbeeld gaat zich dan ook wel zelf herstellen als alle reactie uit zijn lijf gaat en blijft.

Mijn vakantie disney is geboekt... *\o/* heb daar wel zin in, eerste week december.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:56

Normaal schijnen er daar 2 parcoursen te zijn maar zag gisteren dat het maar 1 parcours was. Er deden bijna alleen maar profs meer zoals Hoorn Zoer enz. De meeste ruiters hoorden pas bij betalen dat het maar 1 parcours was. Meestal zijn het er wel 2 in de zomer. Momenteel is het best frustrerend. Paard maakt thuis in de les en op voorterrein amper een fout. Het maakt niet uit hoe ik aanrij. In parcours vaak 2 balken. Het enige positieve is dat zij fijner te rijden is in het parcours. Een goed gevoel is belangrijk maar foutloos is daarbij ook wel erg fijn.

@ Bianca Bull was blijkbaar niet erg onder de indruk van de hoogte. Hier is het erg wisselend qua hoogte in de BB. Maar mooi dat hij weer een stapje verder is :D Balen van zijn huid. Lijkt mij erg vervelend voor hem.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:10

CARO @ ik hoorde idd alleen maar Engelsen om mij heen kregen ook les en aanwijzingen in het Engels ?? geen idee wie dat allemaal waren.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:19

Bianca: fijn dat het beter gaat met zijn huid! En leuk dat je disney-vakantie geboekt is :)
Noor: goed bezig *D
Dorien: wat leuk dat jullie weer gesprongen hebben!
Lielle: dat is wel echt leuk <3

Nou de ANWB is net weg. Toen mijn vader belde vertelde die truthola eerst dat hij geen melding kon maken omdat ik dat al gedaan had?! Uhm juist, vroeg alleen of dat mogelijk was en het antwoord was toen nee. Vader nogal pissig en gewoon hierheen gereden, nog een keer gebeld en toen zat er iemand anders en werd er gelijk iemand gestuurd. Papa in de tussentijd nog een keer geprobeerd om hem te starten en toen lukte het natuurlijk wel :+ klonk alleen echt niet goed. Onder de motorkap gekeken en de motor weer uit gezet en toen zagen we het al. Was een heel stuk kabel (wel 5 cm) weggegeten door een steenmarter. Heb dat k*tbeest hier in de nog geen 3 weken dat ik hier woon nu al 2x gezien en nu heeft ie mijn auto dus al gemold :( zit nu een noodoplossing, na het weekend maar naar de garage..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:34

bvw schreef:
was net op hart van nederland dat een meisje niet mag starten op de friese regiokampioenschappen omdat haar startcoupons niet zijn aangekomen... :?

Wat een onzin...

Gave foto Vief! Veel plezier op Schier :)
Gaaf Noor, naar Barcelona! En ook een gave foto zeg!
San heeft ook al zo'n leuke crossfoto!
En Simmie heeft ook nog een mooie foto! Jammer van je capcondoom, fijn dat Martine hem terugvond :)
Ooh PB die eerste foto is supergaaf :~
En Marjan in een stoere truck 8-)
Gaaf dat je weer met Mythy hebt gesprongen Dorien!
Jammer inderdaad Caroline! Was wel een erg gezellig concours he :D
Balen van je auto Vief :(:)

Ik ben ook terug van Dwingeloo. Heb wel fijn gereden. Had 1 pechbalkje, dubbel was iets krap.
Allemaal grote namen idd, Zoer, Hoorn, Ogi, Adamowicz, Klompmaker noem maar op. Kom ik vrolijk aangetuft :+ . Was superveel publiek :oo !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 19:45

Marjan, Die foto kende ik al :D
Bianca, Heel herkenbaar, dat omhoog springen! Vreemd dat het zo hoog stond. Je zou toch max. 80cm verwachten...
Caro, Balen van je twee balken.
Vief, Stom beest... Die beesten zijn toch beschermd?
Mistid, Jammer van je balkje. Wel gaaf om op zo'n cc te starten.

Zoals beloofd: http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... 1281548458
Nee, ik had geen zin in make-up vandaag, maar je kan wel mijn dikke kaak zien _O-

Instructeur naar mijn paard laten kijken. Hij liep inderdaad gewoon goed :j Ik kon het niet laten, dus heb even 20minuten gedressuurd! (incl. draf en galop)