Volgend jaar ook maar meedoen
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Vorig jaar zijn we ook al geweest en het is echt een perfect mix van strand, cultuur, eten&drinken en shoppen uiteraard.
wil ook nog wel een keer naar Barcelona. Ben er 1 dag geweest en dat was toch wel kort 

) al helemaal niet slim.. ICT- huisgenoot die er al 2 weken niet is maar gebeld en die vertelde doodleuk dat het internet er vandaag toch af zou gaan ivm overstappen naar een ander. Heel leuk om ons ook even in te lichten
zondag komt hij wel terug dus dan kan hij het nieuwe kastje installeren...
alleen de startmotor gaat aan.. Nu wachten tot vanavond dan wilde mijn vader wel komen zodat de ANWB erna kan kijken. Dat voor volgendjaar maar even op mijn naam zetten. Kon ook per direct maar dan was ik voor dit deel van het jaar nog 170 euro kwijt
Ik heb ook eindelijk het nieuwe topic gevonden
.
.
.
.
.
.
. Ik ben er een aantal jaar terug geweest met school. We hadden daar onze werkweek. Dus ook heel wat cultuur gezien. Maar ook kunnen winkelen en terrasjes enzo
. Was erg leuk toen
. 

Er zijn wel echt supermooie foto's gemaakt! Baal nogsteeds dat ik niet mee kon doen, maar paard gaat voor.

Dan hebben stoere crosspaarden (en -amazones) maar een heel klein pennyhartje
Lielle schreef:Ik had wel net een ultiem penny momentje. Ik nl had afgesproken met mijn moeder, die Raimaer meebracht. Ik zat lekker in het zonnetje te wachten, toen moeder met bus en trailer kwam aanrijden. Toen ik in beeld kwam, klonk er ineens een zacht gehinnik uit de trailer, zoals ze thuis ook roept als ze ik Ukkie naar haar zin te lang sta te aaienDan hebben stoere crosspaarden (en -amazones) maar een heel klein pennyhartje

Wat heb je besteld?
Jer kwam gister in de wei ook heel enthousiast aangalopperen, maar ik denk dat hij gewoon zat was van de regen 

what else can I say
om te voorkomen dat ik voorover hel..
volgens mij moet het vloeiender kunnen. Ben er dus niet uit of ik hem misschien te weinig laat galloperen, teveel dressuur matig terug rijd.
heb daar wel zin in, eerste week december.
Balen van zijn huid. Lijkt mij erg vervelend voor hem. 

klonk alleen echt niet goed. Onder de motorkap gekeken en de motor weer uit gezet en toen zagen we het al. Was een heel stuk kabel (wel 5 cm) weggegeten door een steenmarter. Heb dat k*tbeest hier in de nog geen 3 weken dat ik hier woon nu al 2x gezien en nu heeft ie mijn auto dus al gemold
zit nu een noodoplossing, na het weekend maar naar de garage.. bvw schreef:was net op hart van nederland dat een meisje niet mag starten op de friese regiokampioenschappen omdat haar startcoupons niet zijn aangekomen...

. Was superveel publiek
! 

Ik kon het niet laten, dus heb even 20minuten gedressuurd! (incl. draf en galop)