Er zit een leuk lijntje in de cross met wal, afsprong, rietkraag over sloot en dan een dubbel het water in. Dit is hindernis 12, 13, 14. Als ik jou was zou ik daar gaan staan De hele cross lopen en bij elke hindernis één of twee deelnemers kijken vind ik ook altijd leuk (wel op de fluitjes letten).
Gaaf om de hindernissen te kunnen zien, zitten een paar echt mooien tussen. Die nr 18 (watergordijn) lijkt me een raar effect geven. Ben benieuwd naar de reacties van de paarden!
Elke hindernis-jury heeft een fluitje. Zij blazen erop als er een combinatie aankomt. Dan moet je dus even aan de kant
Sannnn
Geplaatst: 23-07-10 09:26
Vind die zadel echt heel leuk. Die hindernis met dat water wat klein beetje omhoog spuit is ook erg gaaf! Benieuwd hoe de paarden daarop reageren. Die ophaalbrug vind ik ook echt heel stoer! http://www.renswoudehorsetrials.nl/7%20ophaalbrug.JPG Die strobaal ziet er wel hoog uit, hindernis 2. Hoe hoog is een 1* cross maximaal? Was aan het kijken bij die wikipedia link maar kom het niet vinden. Of gaat het niet zozeer om hoogte maar meer om lengte en snelheid?
Ik denk dat ik hele cross ga lopen en dan bij bijna elke hindernis 1 of 2 deelnemers kijk en bij de mooiste het langste blijf staan!