.Ik was trouwens parcours aan het lopen toen je met Fjordy reed vandaag , en stond bij hindernis 7 (de dubbel) toen je erlangs schoot, terugreed en de dubbel super sprong, maar je had toch geen weigering op 6 maar op 7?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:nou, mijn verslag dan maar!
Dressuur mochten we om 09:45 gelukkig al. ben half zes opgestaan, daarna naar terrein. nog even stukje cross gelopen.
half negen kwam ik bij de dressuur, moest ik vrijwel direkt de ring in dus beide kanten even draven en 1 galopje, toen er maar in. Het kon me echt gestolen worden. misschien heb ik daardoor wel heel relaxt gereden, want de proef ging fijn! bleek later 204 pnt en een vierde plaats.
springen stond mooi. Nescio was erg snel, dus het was vooral sturen. door de snelheid wat vlak over 1 lijntje en dus 2 balken. (echt op de 2 laagste hindernissen ongeveer, zo suf)
maar was tevree dat hij zelf goed wilde.
Toen ein-de-lijk de cross! Nes had vrij lage hartslag voor de cross, nog even gekoeld en goed advies van de dierenarts gekregen. deden ze erg goed. ze benadrukten bij iedereen dat ze op hun paard moesten letten.
cross: Nescio schrok wat op H1, toen kreeg hij het kunstje door. van 2 naar 3 ging meneer maar zelf de cross doen, ik hoefde alleen maar te zitten en op te vangen. H4 fijn recht gehouden en fijn overheen. H5 ging Nes laatst 3 passen in de ankers. ik durfde hem niet door te drukken omdat de hindernis zo dik was. opnieuw aangereden en superfijn. Daarna ging het heerlijk, zo genoten. ook Nescio(gedwongen) een stuk laten draven, na de weigering was de tijd niet belangrijk meer. smalletjes, tafel, dubbel allemaal fijn. water wat langzaam (ben erin gestapt ) maar fijn. de stormbaan deed Nescio heel erg fijn, alleen maar recht houden en niet naar beneden kijken, liet zich fijn vallen. heb de laatste hindernis met zo'n:gereden haha.
Al met al ben ik érg blij, heb de smaak weer te pakken!
Paard heel goed gekoeld na de cross, marjolein (nacho_lein) stond met emmer en flessen klaar. heel heel fijn!
Bij de dierenarts hartslag van 66.
Paard ingepakt en naar marjolein gegaan. wat een hitte onderhand, en het was nog maar twaalf uur!
Wilde 's middags naar huis gaan tijden het voetbal, maar het was echt te heet om paard 2 uur in de trailer te hebben. Ik ben dus nog een nachtje gebleven. Nes is die nacht nog ontsnapt en is vrolijk naar marjoleins paard geweest die goed hengstig was haha.
Vanochtend naar huis gegaan.

Simmie schreef:Maddie, je had iets van 183, maar kan ook 185 zijn geweest voor je dressuur!
Maarre, in Vlietland was je toch ook al foutloos?
Bull vond het niks die andere paarden erbij en was een beetje aan het klieren op de oxer en schoot er steeds ongecontroleerd langs...ik dacht...nou dat word volgens mij geen cross.....maarrreee....hij sprong super in de ring...
. Ik deed wel een mega domme fout..
Bull schoot nl bij hindernis 7 langs B, ik draai een mooi rondje en rijd in draf opnieuw de B aan....(de bel)...
waarom ik dat nou deed geen idee, maar dat doe je dus geen tweede keer meer..
Omdat het oefencross was mocht ik wel crossen, omdat de fout bij mij aanrijden lag, maar niet aan het springen. Heb de man in het juryhokje enorm bedankt!!!
daarna in draf wel keurig.
Ik ben echt super trots, hij vond het leuk maar luisterde goed om zo nu en dan terug te komen.
.
..
In het water even gestapt om zowel paard als mijzelf op adem te laten komen en toen weer mooi verder. Foutloos en 9 sec buiten de ideale tijd
Weer 2 winstpuntjes erbij, nog een prijs ook en nou mogen we naar het L!
Fijne vakantie! 

Fjordy gewoon weer lekker door het springparcours heen en dan snap ik best dan hij wellicht wat last heeft van de hitte later