[SGW] SGW Vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: SGW Vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:04

Lielle gefeliciteerd!!!

Er is nog een bokker 1e geworden, maar daarvan zal het verslag vanzelf wel komen :D :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:19

Er zijn idd wel meer bokkers met prijzen! Hardstikke leuk!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:41

Gefeliciteerd Lielle!!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:58

gefeliciteerde Lielle

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:09

Gefeliciteerd Lielle!

Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Dressuur ging voor mijn gevoel bar slecht, stond ook ergens onderaan met 188 punten, wel een erg vriendelijke jury. Hij was zo heet dat ik echt helemaal niets kon, hoe warmer het is hoe drukker Capri is. :+
Springen was een drama, als iemand een grote vos stuur en remloos door het parcours heeft zien gaan, dat was ik!
Uiteindelijk 1 balk.
Na het springen heb ik alleen maar gestapt en stil gestaan om hem een beetje rustig te krijgen, dat hielp.
Cross ging goed tot de waterbak waar hij 25 meter van te voren al op de rem ging en opeens achterstevoren stond, piratenboten zijn erg eng. :D
Opnieuw aangereden en zonder problemen het water in. Na de waterbak eigenlijk ook geen problemen gehad. Hij was in de cross gelukkig een heel klein beetje te remmen, wel met veel geweld.
Had ook eigenlijk vrij lage stijlpunten verwacht maar had toch nog een 7.2 ofzo.
Op naar Maarsbergen, maar wel met een pelham! }:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:16

Jammer van je gevoel Evelien, maar je hebt het paard toch ook nog niet zo lang? Komt vast wel goed naarmate jullie meer op elkaar ingespeeld raken en een combi zijn.

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:17

Lielle gefeliciteerd! :D

Ik zat vandaag bij de oversteek tussen hindernis 11 en 12 en heb tussendoor ook nog even bij het springparcours gezeten. Dat ging bij bijna alle combinaties die ik heb gezien erg goed :) Wel heb ik nog 2 ruiters zien vallen bij hindernis 11. En in het menparcours wat daar vlakbij ligt lag opeens een paard met wagen ondersteboven :\ Dat was behoorlijk schrikken, maar gelukkig wist het paard snel weer overeind te klimmen en is het allemaal goed afgelopen. De menners waren geloof ik ook ongedeerd.
Ik ben wel erg verbrand :')

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:30

Goed gedaan Lielle !!!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:41

Gefeliciteerd Lielle!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:44

Gefeliciteerd Lielle!
Evelien, Balen dat Capri zo heet was. Hopelijk gaat Maarsbergen beter qua rem.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:48

Ben net ook nog even wezen kijken bij de oefencross. Cross zag er weer mooi uit, maar oooh wat was het heet, pff. Heb net de uitslagen bekeken, maar wat een hoop weigeringen in de L o.a.

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:48

gefeliciteerd lielle!

ik ben weer ff terug

ik had daar D/L gereden.
dressuur ging super goed en had 202 punten en stond 3de na de dressuur.
springen foutloos en cross ook foutloos maar ik was tevroeg binnen 2starfpunten voor de tijd
maar ik had er ook een gezien met 11 strafpunten voor de tijd!
ik vond zelf dat ik helemaal niet hard reed maarja ik was bij de waterbak al rustig gaan rijden......
en ik was nog 4de geworden!!
en nu gaat hij het M in!! in wieringewerf!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:56

Simmie schreef:
Jammer van je gevoel Evelien, maar je hebt het paard toch ook nog niet zo lang? Komt vast wel goed naarmate jullie meer op elkaar ingespeeld raken en een combi zijn.

Klopt, heb hem sinds eind mei. We moeten nog een beetje aan elkaar wennen, is rij graag met veel controle en hij heeft zoiets van, baas blijf maar zitten ik loop mijn rondje wel. :D We hebben af en toe dus ruzie. Wordt vast beter maar het heeft even tijd nodig.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 27-06-10 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:58

ik ook nog even vertellen dat ik supertrots ben op mijn coopertje...

dressuur ging nog slecht alhoewel het alweer beter was dan afgelopen wedstrijd...176pt :n

het springen ging niet zo goed... hij tikte bij de 1ste een balk af en begon toen te stuiteren van schrik..en tja..dan sta je tussen 1 en 2 een beetje raar wat dan ook weer niet goed ging...en toen was hij een beetje de weg kwijt, met maar draaien en springen... vond het geen fijn parcour voor jonge paarden...uiteindelijk 5 balken af _-:( en mocht gelukkig nog de cross in.

crossen ging dan wel weer erg goed..hij pakte overal goed aan en was foutloos!! en ik kon hem al hier en daar al wat harder laten galopeeren zonder controle kwijt te raken, ik had onderweg nog tijd om bij het crosslosrij terrein nog even te yieha'en naar PB.. :D
natuurlijk nog niet overal de juiste afstanden en ik moet hem nog de hele tijd toespreken dat hij het echt heel goed doet en daarmee kan ik hem super in mij laten vertrouwen...erg grappig en voor mij heel lief dat hij zo op mijn stem reageert...
ik weet niet waar ik uiteindelijk op de uitslagen ben geeindigd want ik moest nog 3 uur terug rijden..en ben om 17u weer vertrokken.
maar ik ben super trots op hem!!! alle 3 de onderdelen uitgereden..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:00

Heerlijk Maddie! Heb je over de boom met haag en de bullfin zien komen. Ging lekker strak! Hoorde je ook nog roepen "foutloos" toen je gefinished was. Hardstikke leuk! Wanneer is je volgende cross?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:03

ik las van gisteren helaas niet zulke goede verslagen.. Allemaal heel jammer zeg... Lielle gefeliciteerd! Evelien ook heel jammer zeg. Madelene had het wel goed gedaan, dan mag je zeker trots zijn!
Heb shanouk nog zien springen.. Vind het heel jammer voor der...

Verder had ik wel een topdag, dressuur 1e met 216 pnt, ging wel goed maar ook niet geweldig. Had maar 10 min losgereden. Springen foutloos. Cross een stop op de opsprong, lag helemaal aan mezelf... Verder geweldig kunnen rijden! Ondanks een alternatief en die stop toch binnen de tijd. In totaal 10e met 9 prijzen. Baal heel erg van die stop, anders was ik dus eerste. Maarja, als...
Ik ben iig heeeeel trots op der, baal er zo van dat ze nu word verkocht...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:06

Mooi dat het goed ging Marloes!
LIelle: Gefeliciteerd!!!
Maddie: Zag je idd nog super voorbij komen met grote grijns en yiehaah!

Overigens was er ook nog iemand die toen ik over de bomenhaag en bullfin ging keihard 'LEKKERDING' riep. Geen idee wie dat was trouwens :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:11

zag net trouwens dat ik nog 9de ben geworden..!! :D

mijn volgende cross wordt maarsbergen simmie!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:18

Leuk Maddie! Zie je dan. Ik ga er ook naar toe!

PB, ik was het niet hoor. Zag jou bij de coffin, deed ie overigens heel goed!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:23

MADDIE @ goed gedaan hoor !!!!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:28

Zeker niet slecht Maddy! :) Op naar Maarsbergen!

Verder mooie combinaties langs zien komen, gefeliciteerd met jullie prijzen!
En balen voor de ruiters waarbij het niet zo lekker ging. :(:)

Wat ik trouwens wel sneu vond voor sommige ruiters vandaag, dat er tegelijkertijd ook een menwagen door het water denderde. :=
Als je paard het water al eng vond, hielp dat ook niet echt mee. Maar goed, moet paard ook leren, maar toch. :P

Ik zal zo eens met m'n foto's aan de slag gaan. :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:33

Simmie: Ik heb ook geen idee wie het was. Hoorde het maar kon niet zien wie het was. Was iemand op een paard volgens mij.
Coffin deed hij idd braaf. Was toen heel trots op hem. Het enige wat ik dacht toen ik erop af reed was 'terug zitten terug zitten' :+ Wou niet nog een keer in het gat liggen :Y)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:36

peanutbutter schreef:
Simmie: Coffin deed hij idd braaf. Was toen heel trots op hem. Het enige wat ik dacht toen ik erop af reed was 'terug zitten terug zitten' :+ Wou niet nog een keer in het gat liggen :Y)

:D
Zo'n fout maak je maar 1 keer op dezelfde dag O:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:39

Hopelijk maar 1x in mn hele cross carrière :P
M'n moeder zat vanmorgen nog op me te vitten erom, 5 min nadat ze wakker was. Ze kon niet geloven dat ik dat fout deed :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:41

Ha ha ha Lau! Het was idd stom, maar ja, een foutje maken wel allemaal wel eens, ook al is het een beginnersfoutje...
Niet te lang bij stil staan. Je bent er al voor afgestraft....