Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoriienRN schreef:Nielsie leuk!! ga je ook weer foto's maken?
Edit
Sim kom je nog helpen of dat niet?

Alleen het gras kwam haast tot mijn heupen.. Dus ik vind het eerder ook nog heel erg link.
Leuk is dat
Heb ik over het hoofd gezien dan. Dat is wel lekker op tijd
Fijn! 
_Noor schreef:Ik heb zo'n goed gevoel overgehouden aan Oudkarspel. Alle lijntjes waarvan ik dacht dat ze lastig zouden kunnen zijn, gingen juist super. Ik heb er dus ook al zin in!!! Nog even lekker water oefenen en een paar keer springlessen
texelse schreef:_Noor schreef:Ik heb zo'n goed gevoel overgehouden aan Oudkarspel. Alle lijntjes waarvan ik dacht dat ze lastig zouden kunnen zijn, gingen juist super. Ik heb er dus ook al zin in!!! Nog even lekker water oefenen en een paar keer springlessen
Jij ging inderdaad super Noor. Dat geeft moed voor Vlietlanden.
Hier zit de moed ergens onder in de schoenzolen als ik het goed begrijp, maar wie de moed laat zakken komt nergens, dus die moed wordt wel weer opgehesen, en dan maar weer proberen in Vlietlanden.
Er zijn nog een paar opties die getest kunnen worden. En Vlietlanden was vorig jaar ook hartstikke leuk, dus we zien het wel.
oke!