Ik gooi denk ik ook nog wel een topic los, maar dan combineer ik WB en Castenray denk ik. Van WB waren namelijk ook een paar super foto's, net als van Castenray. En 2 topics van dezelfde pony op dezelfde dag losgooien vind ik ook weer wat overdreven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barbie_Blue schreef:Gefeliciteerd!
Marsyl, ik ken de regels, maar andere zeiden dat ik met meer dan de helft van de pony aan de binnekant van het bordje zat
Geweldige foto'sik heb ook al zo'n charmant hoofd
marsyl schreef:Barbie_Blue schreef:Gefeliciteerd!
Marsyl, ik ken de regels, maar andere zeiden dat ik met meer dan de helft van de pony aan de binnekant van het bordje zat
Geweldige foto'sik heb ook al zo'n charmant hoofd
Het was idd een stomme situatie, want wij zaten namelijk niet áchter de hindernis maar ernaast. Dan kun je dat moeilijk zien, maar we meende echt dat je aan de buitenkant eroverheen sprong. En op zo'n moment moet dat heel snel gaan, want jou tijd klokt door!
Maar nogmaals excuses, ik gun het je helemaal.

jullie zijn toppers 

billy1 schreef:marsyl schreef:Dus een tip voor de volgende keer dat je hindenisjury bent, zoek een goede plek uit om e zitten waar je zulke situaties dus wel goed kan beoordelen. Dit is vooral erg belangrijk bij bv smalle hindernissen.