[SGW] Crosstrainingen in Voorhout

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: Crosstrainingen in Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 06:53

Lisa dat hadden wij ook 8 mensen, is eigenlijk net TE om idd lekker een rondje te rijden..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:02

ik denk niet dat het nu echt mogelijk is om mee te crossen, erik vind deze lessen al te druk dus zal denk ik pas in de zomer kunnen. Overgens hebben wij een redelijk snelle groep, je komt wel lekker aan t springen alleen de waterbak is wel niet zo soepel maar komt nog! En verder bij wat hoge sprongen maar niet echt heel hinderlijk:)

Savan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:59

Ik heb tot nu toe twee keer een les van vijf gehad. Die allemaal redelijk doorspringen. Erg lekker dus.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:09

smurffie schreef:
ik denk niet dat het nu echt mogelijk is om mee te crossen, erik vind deze lessen al te druk dus zal denk ik pas in de zomer kunnen. Overgens hebben wij een redelijk snelle groep, je komt wel lekker aan t springen alleen de waterbak is wel niet zo soepel maar komt nog! En verder bij wat hoge sprongen maar niet echt heel hinderlijk:)

Volgens Marjolijn kan ik gewoon op haar plekje, als zij een keer niet kan, dan wordt het dus niet drukker, haha. Maar ik bel Erik van de week gewoon even! :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 12:01

Zou wel bellen idd. Kunnen ze er rekening mee houden.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:02

Ja, dat sowieso! :j Zal niet zomaar komen opdagen: "Zo, en nu wil ik les Erik"!

Wel leuk, heb heel vroeger met mijn oude pony nog gelest bij Erik, leuke tijd was dat! *\o/*

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:59

Pfft, vandaag was beetje floplesje, pony was mega braaf.
Maar we hadden er 1 bij zitten die volgens mij nog nooit een boom van dichtbij had gezien, die er dus ook echt niet overheen ging. Combinatie is nog lelijk ten val gekomen toen ijzer bleef hangen.
Iedereen moet het leren maar Erik had de rest (er waren er zo'n 2 die moeite hadden maar dan ook flinke blijvende moeite, en de rest+ik (6) vloog er wel redelijk doorheen, of iig de poowny's :+ ) wel wat meer mogen laten doen.. heb denk ik de helft van de les gestapt omdat we of moesten stappen omdat hij haar aan het helpen was, of omdat er 1tje voor de hindernis stond..

Goed, zal het volgende week wel weer zien, maar als het weer zo is dan wordt het toch even overleggen wat we er aan gaan doen thuis..

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:27

Jammer is dat hè, als eentje het 'verpest' voor de rest.. Hopelijk gaat het volgende week wat beter!

Ik heb vandaag met mijn hobbeltje even geoefend op 'gekke' sprongen. Vlaggen over de hindernis, grote gele plank tegen de sprong, van de week ook een dun boomstammetje in het duin meegepakt, doet hem allemaal niks, hij kijkt niet eens. Geeft me goede moed voor een crosslesje, haha! :P Ben echt benieuwd, hoop zo dat ik met Amon niet zo'n stoorzender zijn voor de rest.. := Vind het al 'genant' dat ik als gast kom, als we er dan niks van bakken en de hele les ophouden, is het nog erger.. :+
Maar heb goede hoop op een redelijke les, hij springt alles eigenlijk wel..

eef1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:45

Net m'n eerste crossles gehad, ging niet helemaal lekker maarja wat wil je als het de 3e "echte" springles en 1e crossles is...

En wat betreft de "ophouders", iedereen moet een keer beginnen en dit terrein is daar ook voor bedoelt.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:51

(neem aan dat jij in de 1e les zat?) Kijk, dat je het moet leren vind ik niet erg. Maar ik heb aangegeven bij het opgeven dat wij wel al wat gecrosst hadden, volgens hun was het geen probleem en zou erik daar wel oplossing voor hebben. Maar vandaag heb ik het grootste gedeelte gestapt, was mijn paard nog hyperactief aan het einde van de les en heb ik een half uur heen en een half uur terug gereden voor keertje water oefenen, jij was er de vorige lessen niet en vorige week hebben ik en manon alle hindernissen die we vandaag hebben gesprongen + meer al vollop gesprongen. Dus dat ik vandaag geen drol gedaan heb zo ongeveer viel me een beetje tegen, is niet jou schuld, maar Erik had wel wat eerder mogen zeggen dat wij iets anders konden gaan springen (zoals aan het einde met de waterbak)

Die van mij blijft de trailer niet enorm leuk vinden, we doen dit omdat we het beide zo leuk vinden en vond het dus ook niet helemaal lekker dat ik haar nog druk, zonder veel gedaan te hebben weer een half uur de trailer op kon zetten.

eef1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:55

Ja klopt ik zit in de 1e les. Erik zou daar inderdaad meer een oplossing voor moeten zoeken. Wij proberen ook wel de lessen naar niveau in te delen, maar dit jaar waren er zo veel aanmeldingen dat we gemixt hebben zodat we geen mensen teleur hoeven te stellen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:08

Zou het gewoon even overleggen met hem, meestal zet hij ons ook aan het werk met een lijntje :)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:15

Misschien kan er als nog wat gemixt worden voor de mensen die t irritant vinden.
Wij hebben er ook een paar tussen die meer ervaring hebben en die moeten ook op ons wachten.
Maar t is les voor iedereen vorige week ehbben jullie heerlijk door kunnen rijden omdat je maar met z'n 2en was en nu moet je een keer wachten.
Ik denk dat hier klagen niet zo veel zin heeft.
Maar goed je moet natuurlijk ook ff je verhaal kwijt..... ik zou ff aankijken en anders kijken of er wat in de lessen geschoven kan worden....
Bv de snelle/goeie eerst zodat t ook niet zo erg is als de langzame iets uitlopen....(en ik kan niet eerder;))

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:17

ik vind t overigens nog steeds heel leuk maar wel spannend!
Ik moet ook echt even goede beenbeschermers kopen voor de volgende les ik vind t met alleen peesjes wel eng!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:26

Ja vind peeskappen niet echt een succes met crossen :=
Ja idd doe het gewoon overleggen dan is er wel wat mogelijk :)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:33

:o maar om nou eerst die beschermers te kopen voor dat ik weet of ik het leuk vind vond ik een beetje ver gaan,
Maar ik vind t heel leuk en amaretto ook <3 <3

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:39

Nou op internet genoeg aanbiedingen :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 21:21

Fotootje van daarnet.
Afbeelding

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:28

GAve foto!

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:40

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:04

Coole foto's zeg!
Ik les op Woensdagavond in de laatste groep.
Afgelopen week hadden we ook volle bak, maar wel leuk!

Groetjes,Mel

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 06:42

Jet: spetter spatter spatter lekker in het water!! :)

lcranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:28

Hallo allemaal,

Sinds dit seizoen rijd ik ook mee in de crossles op de woensdag 1e les.
Mijn paardje is erg enthousiast en vooral de eerste les was vreselijk. ik schaam mij een beetje :o
We hebben een heel fijn groepje die allemaal goed op elkaar letten en de ruimte geven, super!

Ik hoop dit jaar wat beter te worden(zelf) in het springen. Ik rijd nl. western en ben ik het "gevoel"een beetje kwijt.
Omdat ik trec rijd (zie www.trec-club.nl voor meer info) en ik in de PTV ook moet springen lijkt het mij zinvol om wat lessen te volgen.
Eind september hoop ik het NK trec mee te rijden en kan genoeg oefening gebruiken, hi hi.

Wie zitten er nog meer in de 1e les op woensdag?
Heb al heel leuke foto's voorbij zien komen!

Groetjes,
Carla & Cody

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:18

Doet 1 van jullie zondag nog met de crosswedstrijd mee?

Ik wel :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 14:23

'de crosswedstrijd', waar bedoel je?
Ik doe iig niet mee :+

Wat leuk lcranch!