Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk gaat het de volgende keer gewoon weer goed!
Simmie schreef:Na een val mag je niet meer verder Martine en ook nog nog een keer de hindernis proberen. Dat is jammer maar ergens wel logisch.
Keek hij niet op de fotograaf die achter de 2e sprong stond?
!! Wat super zeg voor degene met mooie resultaten en een goed gevoel
.. een knuffel voor de pechvogels
, maar er komen nog meer SGW's
!!!
.
, eerst nog maar even wat extra oefenparcoursjes met het bitje. Vrouwenpolder komt vast goed!!
WolinLotte schreef:Sorry Simmie, heb het even aangepast in mijn stuk, was al in het parcours namelijk..
We snappen het zelf ook niet, want Sally sprong voor haar doen erg braaf, geen debiele wappers of als een wacko rennen.. en plomp, een behoorlijke weigering midden in de hindernis en Alixia stond op de grond.. ging heel snel en heel vreemd.. waren er ook een beetje van 'beduusd'.. kwam best onverwachts.
WolinLotte schreef:Sorry Simmie, heb het even aangepast in mijn stuk, was al in het parcours namelijk..
We snappen het zelf ook niet, want Sally sprong voor haar doen erg braaf, geen debiele wappers of als een wacko rennen.. en plomp, een behoorlijke weigering midden in de hindernis en Alixia stond op de grond.. ging heel snel en heel vreemd.. waren er ook een beetje van 'beduusd'.. kwam best onverwachts.

.. ik werd vanmorgen al hardstikke schoor wakker... en toen stond ik ook nog eens tegen de wind in te lezen (aan de andere kant stond iemand, dan sta ik de ander zo te overschreeuwen..)...
....
Maar wel een hele geslaagde dag 
) én we mochten de cross in jeee
Fijn dat het zo goed ging bij jou!
hetismij schreef:Toen het springen, waar het "mis" ging op hindernis 4, ze ging er dwars doorheen en daarna waren we uit het ritme en was ik een beetje het vertrouwen kwijt waardoor ik veelste veel ging regelen, dus helaas nog een weigering en 8 tijdfouten, mja ik was erop blijven zitten (wat voor mij best goed is) én we mochten de cross in jeee.