[SGW] SGW Etten-Leur - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 18:24

Na een val mag je niet meer verder Martine en ook nog nog een keer de hindernis proberen. Dat is jammer maar ergens wel logisch.
Keek hij niet op de fotograaf die achter de 2e sprong stond?

Ik heb je nog zien finishen Jetske!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:25

fijn simone dat je met springen nog rond bent gekomen!

Martine, wat vreselijk jammer! gelukkig zijn jullie beide ongedeerd

Jetske, super! Gefeliciteerd :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:27

Fijn dat Raimaer het zo makkelijk deed allemaal Lielle! Die kan je dus al zo weer gewoon starten!
Jammer van het bruggetje PB. Echt balen dat je door een verplichte doorgang niet verder bent gekomen! De cross was dus al snel klaar :(:)
Jammer van je stop Marloes, maar verder netjes!
Balen dat je uitgebeld werd Evelien. Maar als dit pas de 3e keer crossen was dan was het boven verwachting
Wat onwijs balen Martine. Echt rot, zeker als je niet eens weet waar het door kwam :(:) Hopelijk gaat het de volgende keer gewoon weer goed!
Heerlijk dat je weer lekker hebt kunnen crossen Simmie! Springen was iig ook weer iets beter. Hopelijk krijg je dat er helemaal uit, want het is zo jammer steeds! Maar vandaag ging het iig goed :D
Gefeliciteerd Jetske! Je gaat goed met Las zeg! Mag Bam binnenkort weer eens mee?

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:30

Simmie schreef:
Na een val mag je niet meer verder Martine en ook nog nog een keer de hindernis proberen. Dat is jammer maar ergens wel logisch.
Keek hij niet op de fotograaf die achter de 2e sprong stond?

Dan had ik het dus toch goed, ik vind het ook zeker terecht en logisch, goed dat ik het dus niet gevraagd heb!

Hm, een fotograaf achter die hindernis? Die heb ik niet eens gezien, maar zou kunnen dat TM hem wel zag!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:30

Wat een leuke verslagen ;) !! Wat super zeg voor degene met mooie resultaten en een goed gevoel :D .. een knuffel voor de pechvogels :(:) , maar er komen nog meer SGW's ;) !!!

Heb vandaag Lielle, Simmie en Jetske gezien, heel snel even Corien gezien/gesproken ( +:)+ goed gedaan!!) en we stonden met de trailer vlak naast die van PB, dus daar uiteraard ook even mee staan kletsen ;) .

Wij konden vrij vlot naar huis, want de amazone die ik groom had een val op hindernis 3 in het parcours.. Jammer, de dressuur ging erg netjes en het gevoel was goed, maar ze zijn een scherper bitje aan het proberen, vanwege het rennerige, wellicht dat het 't bitje is ..
Vrouwenpolder staat ook op ons verlanglijstje ;) , eerst nog maar even wat extra oefenparcoursjes met het bitje. Vrouwenpolder komt vast goed!! *\o/*
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 11-04-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Re: SGW Etten-Leur - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 18:32

Wat jammer van de val van Alixia. Hoe kwam het? Was een vrij simpele boomstam waar eigenlijk weinig op fout kan gaan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:34

Balen Martine! Gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden. Volgens mij heb ik jou nog zien rijden Jetske, gefeliciteerd met je prijs!
Tegen dat bruggetje zag ik eigenlijk ook wel op, maar daar liep ze dan weer zo even, raar paard! Vervelend als je niet verder komt door zo'n stomme verplichte doorgang.
Mij viel het inderdaad ook op dat er veel balken vielen! De jongen voor mij had 52 strafpunten, balken vlogen om je oren en het paard stond een paar keer stil. :n

WolinLotte

Sorry Simmie, heb het even aangepast in mijn stuk, was al in het parcours namelijk..

We snappen het zelf ook niet, want Sally sprong voor haar doen erg braaf, geen debiele wappers of als een wacko rennen.. en plomp, een behoorlijke weigering midden in de hindernis en Alixia stond op de grond.. ging heel snel en heel vreemd.. waren er ook een beetje van 'beduusd'.. kwam best onverwachts.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 11-04-10 18:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Chartje

Mijn dag was super.

Dressuur ging goed kan allemaal wat spectacliader. toch 190 punten.
Springen weer te veel spanning maar al minder dan in Markelo 2 balken.
Cross: helemaal super. Foutloos binnen de tijd. Hij liep super. Bij het water zijn we ook over de boomstam er in gesprongen. Zonder enige twijfel.

Dit was een mooie afsluiting in de klasse B. Hier na gaan we vlietland L starten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 18:37

WolinLotte schreef:
Sorry Simmie, heb het even aangepast in mijn stuk, was al in het parcours namelijk..

We snappen het zelf ook niet, want Sally sprong voor haar doen erg braaf, geen debiele wappers of als een wacko rennen.. en plomp, een behoorlijke weigering midden in de hindernis en Alixia stond op de grond.. ging heel snel en heel vreemd.. waren er ook een beetje van 'beduusd'.. kwam best onverwachts.

Oh gats, wat een domper! Ik ken het gevoel.

Goed gedaan chartje!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:40

WolinLotte schreef:

Wat vervelend ... zo uit het niets :(:)

Netjes Chartje!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:40

Nou he.. was ook wel even een domper ja....

Chartje, wat super zeg!! :D
Simmie, lees net je verslag!! Wat lekker zeg!! +:)+

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:51

voor alle pechvogels nog: er komen betere tijden Y;(
en voor de mensen waar het goed ging gefeliciteerd *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:10

Zo ik ben er ook!

Ik ben ook Supper blij :D

Moest voor de dressuur een voorlezer hebben, gelukkig gevonden met dank aan de mama van Evie!! tanx nog he!!!

Nou ja goed dressuur 194 punten :)
Springen liep erg uit, maar wel foutloos :))
En toen DE cross in :D
Had me beugels nog op spring maat, dus ik eerst even kijken hoe hij aanvoelde nou hij voelde goeeed 8-)
Dus snel me beugels korter zat toch eigenlijk wel lekkerder :=

We gingen goed an start, hij was wel wat twijfel achtig op somige sprongen maa heb hem er goed door heen gedrukt met als resultaat "foutloos" gereden met een tijd van 5.03 *\o/*
En een goed stijl cijfer dus mijn dag kan niet meer stuk!!
En dat op zijn verjaardag :D

Was leuk om de "bokkers" nu in het eggie te zien :D

Balen van de pechvogels zeg!!!
Voor de andere gefeliciteerd :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:16

Zo... na er drie voorgelezen te hebben had ik geen stem meer over := .. ik werd vanmorgen al hardstikke schoor wakker... en toen stond ik ook nog eens tegen de wind in te lezen (aan de andere kant stond iemand, dan sta ik de ander zo te overschreeuwen..)...

maar verstaanbaar was ik luid en duidelijk :D .... :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:17

super chartje! +:)+

corien had al verslag gedaan, maar alsnog gefeliciteerd :D

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:22

Ook van mij even een kort verslagje;
Dressuur: braaf; 189 pt
Springen: had iets te veel energie wat zich uitte in een boksessie tussen 3 en 4, even een volte gereden zodat ik de controle weer had. Verder foutloos.
Cross: een twijfeling op 4, wat ze waarschijnlijk als weigering hebben gerekend. In stap/draf door de waterbak, die ze in eerste instantie niet uit durfde. Daarna in draf richting veekraal, want er stonden wat mensen op de smalle doorgang tussen de bomen die heel snel aan de kant gingen maar toch wel spannend waren. En verder foutloos en heerlijk gereden! Echt heel blij met mijn paard! Zeker omdat ik al 3 dagen niet helemaal lekker ben en dus ook niet topfit; ze heeft me echt super geholpen!
Verder geen idee hoe ik ben geeindigd, want we zijn gelijk naar huis gegaan.

Ik lees wat problemen met het bruggetje; ik heb er vorig jaar ook 2 minuten voor stilgestaan, toen nog via de andere kant. Nu ging het braaf in een keer.

Voor iedereen met een fijne wedstijd; super! Gefeliciteerd!
Voor iedereen bij wie het minder fijn ging; jammer, hopelijk gaat het volgende keer beter.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:30

Ik ben ook weer terug na een lange lange dag ;) Maar wel een hele geslaagde dag :P

Dressuur ging prima, wat spanning maar voor de rest wel lekker ondanks de vreselijke bodem, resulteerde in 192 punten! Die hadden we vast binnen

Toen het springen, waar het "mis" ging op hindernis 4, ze ging er dwars doorheen en daarna waren we uit het ritme en was ik een beetje het vertrouwen kwijt waardoor ik veelste veel ging regelen, dus helaas nog een weigering en 8 tijdfouten, mja ik was erop blijven zitten (wat voor mij best goed is ;)) én we mochten de cross in jeee

De cross was gewéldig, ze deed alles in één keer zelfs het water liep ze zo in en het bruggetje deed ze ook prima, alleen man man wat ging ze hard het was echt de hele tijd hooo hoo hoooooo HO, in het bosgedeelte dus maar een heel groot stuk gedraafd om iig de controle te hebben op de slingerpaadjes. We zijn gefinisht in een tijd van 4.56 dus echt heeel dicht bij de ideale tijd. En gelukkig een voldoende voor de stijl dus de eerste 2 winstpunten zijn binnen :D

We hebben niet meer gewacht op de prijsuitreiking, aangezien ik toch 16 strafpunten in het springen had zal ik wel geen prijs hebben..

EvelienH jou heb ik dan ingehaald in de cross, wel balen zeg dat ie niet verder wilde, maar ja volgende keer beter toch!

Verder iedereen die fijn gereden heeft gefeliciteerd en voor de wat minderen, volgende keer weer proberen ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:36

Ik heb ook niet meer gewacht maar zou ik in de prijzen gevallen zijn wou mevrouw het wel op sturen dus wacht met spanning af op de uitslag :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:45

Fijn dat je rondkwam Simmie!
Gefeliciteerd met de fijne rondjes, en balen van de vallen&de stops!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:51

hetismij, dat zou best kunnen. Na twee keer heb ik gewacht tot dat er iemand langs kwam, dacht dat ze misschien wel achter een ander aan wilde maar helaas.. Volgende keer beter. :) Fijn dat het zo goed ging bij jou!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:52

Zag idd na hindernis 2 2 paarden in volle galop gaan :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 19:53

hetismij, was jij dat met de 2 weigeringen op hindernis 4? Je vader stond maar te roepen langs de kant "rijden, kom op rijden!"

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:55

Hetismij was volgens mij foutloos simmie :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 19:56

hetismij schreef:
Toen het springen, waar het "mis" ging op hindernis 4, ze ging er dwars doorheen en daarna waren we uit het ritme en was ik een beetje het vertrouwen kwijt waardoor ik veelste veel ging regelen, dus helaas nog een weigering en 8 tijdfouten, mja ik was erop blijven zitten (wat voor mij best goed is ;)) én we mochten de cross in jeee.

In het springen niet, Corien.