Bam die laat zich in de training wel mooi zakken, maar ik had ook nog nooit zo'n hoge met een boom gedaan, was wel pittig voor de B. Maar dat die van jou hem deed is mooi, maar als ze ook nog een omhoog gaan is dat wel schrikken ja.
Als je mij door de finish hebt zien gaan, hoe vond je het tempo eruitzien? Ik ben benieuwd, we zijn meestal veel te langzaam, maar ik had nu het idee dat we ietwat sneller gingen, maar door Bam zijn capriolen kan ik aan onze tijd niet zien of dat ook zo was.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-10 20:34
Netjes gedaan hoor Vivre! Jammer dat het niet lekker ging Evie. Kan me voorstellen dat je baalt. Volgende keer beter Nog ff lekker trainen en dan komt het vast weer goed
nou hier mijn verslag dan. Dressuur ging niet heel erg goed maar ook niet slecht, Mike verveelde zich heel erg en kreeg wind in zijn wat resulteerde in het schudden van zijn hoofd. toch nog 6e geloof ik met 193 punten. toen het springen. inspringen ging wel goed, hij kwam lekker van de grond af. in het parcours precies hetzelfde alles liep precies goed en klopte helemaal, foutloos dus. De cross ging ook ontzettend lekker. tot aan de picknicktafel ( hindernis 10) hier ging het helemaal fout. Mike heeft altijd veel vrijheid nodig boven de sprong en die geef ik hem ook. hij kwam alleen bij deze sprong niet helemaal goed vande grond af en begon te krabbelen als het ware. omdat hij de normaal zo goede vrijheid had is hij zijn evenwicht verloren en we zijn samen over de kop geslagen. ik besefte alles pas weer toen ik op de grond lag en zn hoeven voelde. ik denk oliebol ik sta snel op en we gaan verder (besefte me totaal niet wat er weas gebeurd) toen ik op wilde staan ging dat echter niet. ik had zon pijn! Omdat mijn nek zoveel pijn deed dachten ze in het begin aan nekletsel. toen de Ambu kwam dachten ze dat het sleutelbeengebroken was. UIteindelijk ben ik naar het ziekenhuis geweest en blijkt het gelukkig allemaal mee te vallen en ishet alleen maar zwaar gekneusd, en heb ik een hele stijve nek. Mike heeft er gelukkig ook niets aan overgehouden, hij is alleen een beetje stijf nu. Ik baalde er echt van want het ging zo lekker en we liepen echt goed op tijd en dan gebeurt zoiets. Een ongeluk zit in een klein hoekje zie je zo wel weer. gelukkig gaat het nu al wel weer iets beter met me en ik heb er gister weer voor het eerst opgezeten ( alleen wat gestapt en gedraaft want het doet nog teveel pijn) Nou dit was dus mijn verhaal van een dag die ik me heel anders had voorgesteld.
Oei Mikeelover; was jij dat. Toen wij voor de 2e keer de cross gingen lopen, vertelde de starter al dat de cross stil lag vanwege een nare val op hindernis 10. Fijn dat je toch niks ernstigs had, maar zware kneuzingen doen ook flink zeer. Hopelijk herstel je snel! Gelukkig dat je pony nergens last van heeft. Beterschap!