De punten en zijn in ieder geval erg netjes Rowo. Jammer dat je voor je gevoel niet fijn gereden hebt.
We hebben hier echt enorm gelachen om Ladyzwien in de sneeuw. haha, het valt allemaal wel mee toch!?
Hier sneeuwt het nog steeds goed door. Er is echt al een enorme berg sneeuw gevallen. Werd vanochtend wakker en het bleek op mijn kamer binnengesneeuwd te hebben (raam stond op een mini spleetje). Kon dus net wakker, fijn sneeuw gaan ruimen. Het was de bedoeling om vandaag ook weer een stukje met de paarden te gaan wandelen, maar dat zit er nu ook niet in. Daar worden ze niet echt vrolijk van aangezien ze gewend zijn om de hele dag in de wei te staan.
Bij ons was de CV uitgegaan door de kou en alle verwarmingen deden het dus niet. Hebben alleen de drie kinders van mn zus te logeren en ook de baby van 4 maanden. Was dus wel even schrikken en vlug in warm bad gestopt.
Nu is er even beroering omdat mn vader de ganzen die hij had geschoten gisteren had schoongemaakt en de hondjes dus met de karkassen zijn gaan spelen in sneeuw. Zit er wel héél dramatisch uit en niet geheel de bedoeling.
CoriienRN
Geplaatst: 20-12-09 16:05
Jeetje Pb dat is idd niks zonder CV Ahah die honden hebben het mooi bekeken
Mooie pony zeg die je moet verkopen!
viefdepief
Geplaatst: 20-12-09 16:06
LZ: Hahahaha Prachtig! PB: Jak Dat zal er idd niet zo lekker uitgezien hebben. Hoop dat je CV het inmiddels weer doet? Mandy: Toch wel een heel net resultaat !
Ben net met 4 huisgenoten naar de Coca Cola truck van 3FM geweest die hier in de stad staat. Lekker koud, was nog geen muziek, dus we gaan straks nog wel een keer terug [/b]
kimdepim
Geplaatst: 20-12-09 16:08
Bakkie PB haha.
Rowo: Toch nette punten! Netjes hoor. Jammer dat je gevoel niet zo goed was.
Ilse: Oh oh, auto vast
Ik ga zo lekker een filmpje huren en dan naar de vuilnisbult (zijn ze aan het snowboarden en sleetje rijden ofzo, dus even kijken), daarna de film lekker warm op de bank kijken .
_lautje_
Geplaatst: 20-12-09 16:53
Corien: Pony is alweer verkocht! Gisteren opgehaald. Was idd een fijn dier. Mn nichtje van 4 kon er zelfstandig op rijden. Dat is alles waard.
CV doet het gelukkig weer. Nadeel van een huis van 350 jar oud met rietenkap
Even je onderschrift aanpassen dan PB. Mooie punten Mandy! Gefeliciteerd met je prijzen.
mistid
Geplaatst: 20-12-09 16:58
Is wel een leuk dier idd! Balen dat de CV stuk was, die van ons kan het huis ook niet helemaal aan dus hebben we de gewone gas-kachel er ook maar bij aan gezet.
@ Mandy, super, gefeliciteerd! @ Sussie, zo'n verhaal hoorde ik net ook nog op stal Ilse had dat ook.
Net nog eventjes Dwarrel voor de slee gehad, heeft weer leuke plaatjes opgeleverd
Snoekiej
Geplaatst: 20-12-09 17:13
Goeiemiddag! Jeetje wat heeft het hier gesneeuwd! Het waaide vannacht ook zo dat het door de gleuven in het dak naar binnen is gewaaid op stal. We hadden dus in de loods heel veel sneeuw. Gelukkig staan daar maar 3 paarden en die waren droog. Ik heb vandaag weer met de fokmerrie gekeuveld onder het zadel, was leuk Vorstin heeft losgelopen. Ik heb haar even in de sneeuw laten ruiken, dat vond ze wel wat Als de sneeuw er morgen nog ligt, ga ik haar denk ik even buiten losdoen. De sneeuw plakte niet echt onder haar hoeven.
Fijn dat je lekker gereden hebt Kim Waar zou je wedstrijd rijden dan? Hier in de omgeving was alles al eerder afgezegd. Leuke foto van Ilse Nette punten Mandy! Vervelend dat je niet lekker kon rijden, maar dat is logisch! Getver PB, dat is denk ik geen leuk gezicht die karkassen Gelukkig doet jullie CV het weer! Klinkt leuk zo'n truck Vief! Weer zo'n leuke foto Mirthe!
Ja tientje zag het ook, vind je het niet jammer? al een ander paard op het oog?
Liene
Geplaatst: 20-12-09 18:18
Hoihoi, Ik ben weer terug van zee! Wat gaan jullie lekker snel seg Het was heel gezellig aan zee, wel super koud maar de hond heeft veel plezier gehad op het besneeuwd strand en duinen. Ik heb ook wat mooie foto's getrokken
@Evie: Sigarretenpeuken heeft de mijne nog niet geprobeerd Maar wel al mijn halstertouwen, het hout rondom de stallen ,.. @PB : Hele mooie foto ! Idd een kerstkaart bijna @Snoekiej: Ik had ook geen problemen toen ik Unes buiten liet lopen met zijn ijzers. Buiten dat hij wat struikelde over de harde stukken zand, maar dat had ik al verwacht van het lompe dier @mistid: Echt super leuke foto's ! De pony doet het precies wel heel graag ! @vief: Oeh, leuk die cola trucks, hier rijden er ook wat rond door heen het land, normaal gezien komen ze volgende week in Antwerpen dus dan ga ik ook eens een kijkje nemen.
Liene
Geplaatst: 20-12-09 18:21
Ik ben net naar het filmpje van Edward Gal aan het zien, die masterclass op Olympia. Die man zijn engels HILARISCH hehe
Ja hoor, wat ie zegt vind ik heel interessant. Hij rijdt ook op een andere manier dan ik van hem verwacht had, al vind ik hem op sommige momenten toch redelijk hard met de handen (bv. als hij zo van stelling wisselt, doet ie echt met de hele arm) maar das wrrs persoonlijke voorkeur
Ja klopt, ik heb Uk inderdaad te koop staan. Ben gister een ander paard wezen kijken en kon nu toch de knoop doorhakken. Mijn doelen met Uk zijn redelijk bereikt, alleen crossen wilde ik nog wel hogerop komen. Maar ik kan hem niet alleen voor het crossen houden, dat is gewoon te weinig in het jaar. Dus nu mag iemand anders er net zoveel plezier van krijgen, als dat ik van hem heb gehad.
Miriam
Geplaatst: 20-12-09 19:24
nieuw topic gevonden, al ben ik dan nog maar af en toe aanwezig... Leuke opening LZ! PB: Mooi plaatje zo, jullie huis!
Bij ons ligt er ook een flink pak sneeuw..... Brrrrr
AntheaV
Geplaatst: 20-12-09 19:27
Avond Er ligt hier nu overal heel veel sneeuw. We zijn net even naar Borgerswold gegaan om met de slee van de bulten af te gaan Was erg leuk. Alleen ik had niet echt goeie schoenen aan, ik kwam die bulten haast niet op Had m'n Uggs aan en die zijn wel heel warm, maar dus ook heel glad
Rowo: Netjes hoor, gefeliciteerd! PB: Mooi plaatje zo van je huis
WolinLotte
Geplaatst: 20-12-09 19:29
Hopelijk kan je een fijn baasje voor hem vinden Tientjeh Epona, dat gedeelte ben ik ook wel met je eens, dat is wel wat op viel bij mij , het was daarentegen niet een heel 'bijzonder' filmpje, want deze opbouw (jaja.. inclusief werkpirouettes ) met losrijden is wat ik heb geleerd met Wolin van mijn instructrice.. maar het is leuk dat hij het zo uitlegt en je hebt er zeker wat aan . Ilse, hahahah Ojeee.. vast met de auto! PB, wat een idyllisch plaatje zo Rowo, jammer van je niet zo fijne gevoel.. maar best verklaarbaar
Het eerste wat Wolin dacht toen ze de schuifdeur open zag gaan: "WEEEEEJOOOOOOOOO!!! SNEEUW!! " Ze was vandaag braaf en ze liep lekker met haar neus door de sneeuw, ze had een heel spoor getrokken .. Ze wilde eigenlijk niet naar binnen, ze was met haar 'partner in crime' aan het spelen in de sneeuw en dit was maar al te leuk!
Ben net even langs het McDonalds-huis gereden en hebben net dus heerlijk zitten smullen . Straks naar de bios met jongste broertje .