[SGW] Wat zijn jouw (SGW)doelen voor 2010?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:03

Starten :Y)

beter nog, ik denk erover om in het indoor seizoen van volgend jaar eventing te starten... misschien word het eerder, misschien word het later, eerst kijken hoe het dressuren en springen uitpakt :P

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:34

Ilse_123 schreef:

beter nog, ik denk erover om in het indoor seizoen van volgend jaar eventing te starten... misschien word het eerder, misschien word het later, eerst kijken hoe het dressuren en springen uitpakt :P

Knap om tijdens de indoor met eventing te starten }>

KarinL

Re: Wat zijn jouw (SGW)doelen voor 2010?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 10:25

Ik ga hopelijk volgend jaar (zodra ik de startkaart heb) met mijn haflinger dressuur L2 starten en Cross B bij de paarden. Ik moet nog een keer foto's plaatsen, want afgelopen jaar deed ze het super.
Met Kyvonne stoppen ik met crossen, want ze deed het goed op de training. Maar met de wedstrijd stopt ze met springen op echt banketstaaf hindernissen. Dus ze is met pre pensioen bij mijn moeder en dan mag ze gaan endurance lopen en misschien een oefencross????

Maar een grote nieuwe uitdaging met zo'n kleine pony!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 13:32

billy1 schreef:
Ilse_123 schreef:

Knap om tijdens de indoor met eventing te starten }>

dat kan niet? ofwel? :P

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:44

Ik hoop in 2010 te beginnen met crosstrainingen en als het heel goed gaat nog 1 of 2 oefencrossen mee te kunnen pakken

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:46

Doel voor dit jaar (buiten het gezond en happy houden van de paarden natuurlijk) is om de overstap te maken naar de L-SGW, Z-dressuur. Wie weet ook M-springen maar dan zal ik toch eerst de 'knop' om moeten zetten! (springen vind ik om één of andere reden 'enger' dan crossen...).

Verder is mijn merrie drachtig en hoop ik natuurlijk op een gezond en leuk veulentje!!! :)

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:04

ik heb ook nog een aantal doelen. (behalve dan het gezond houden van mn paarden en ongelovelijk veel plezier hebben in de sport)
met Ice niet echt, ik ga gewoon lekker 1* en 2* rijden en zie wel hoe en wat. hij is op een leeftijd dat ik niet meer echt een lange termijn planning kan maken...
met de 6-jarig ga heb ik in het najaar 3 keer gecrosst, ga nog een paar keer B starten en dan rustig aan de overstap maken naar de L en dan zien hoe hij het aanpakt... ben erg benieuwd naar deze!
met de 5-jarige ga ik in het M starten en proberen toe te werken naar het WK jonge paarden in Lion D' Angers. Kijken of het lukt. Het is zeker geen moeten, maar zou wel leuk zijn!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:23

je gaat er weer flink tegen aan jiska!!

mijn planning is om vooral samen gezond te blijven..en we zien wel hoe het loopt, als het de komende maanden goed blijft gaan ben ik wel van plan om L te gaan starten...

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 00:41

Ik wil mij graag ook even melden.
Natuurlijk is mijn doel een gezond, blessurevrij jaar. Met veel plezier, heel veel leren en heel veel wijze lessen.

Met mijn paard wil ik de eerste officielle cross gaan rijden, hij is er helemaal klaar voor maar ben tot nog toe met andere dingen druk geweest. De trainingen loopt hij super en de oefencrossen gingen super, een doel is wel om zijn energie tijdens de dressuur in toom te houden hij was steeds een enorme bom.

sorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 19:14

Ik ben laat met melden! Heb al heel lang niet meer op bokt gezeten. Heb nu 2 en halve week een nieuw paard. Als het goed gaat wil ik volgend jaar een startkaart aanvragen en gewoon wat B parcoursjes springen. ik hoop een oefencross (en) rijden en als dat goed gaat, misschien B sgw starten.

Florence1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:06

Ik hoop voor komend seizoen So Special natuurlijk heel te houden en ervoor te zorgen dat ze plezier houdt in haar werk. Verder zou het leuk zijn om nog een paar keer een goed resultaat te halen in de CIC*. Ook wil ik graag een QR halen in een lange 1* en debuteren in de 2*... Let's make it happen...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:11

Ik denk dat voor mij 2010 een jaar word zonder crossen. Undercover is verkocht ( mits hij goedgekeurd word) en dan ga ik weer met een jonkie beginnen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:06

Beginnen met terreintrainingen en B SGW starten als ze het goed oppakt. Met springen wil ik van de zomer L starten.
Verder hoop ik dat het een blessurevrij jaar wordt, zou wel fijn zijn. :)

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:23

Dat ik dit jaar Naar het Nationaal in Riksingen mag gaan. en misschien volgend jaar L gaan crossen. Maar hij moet het water eerst goed doen :s

Grtz

Hannelore

MnPoepiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:02

MnPoepiie schreef:
Dat ik dit jaar Naar het Nationaal in Riksingen mag gaan. en misschien volgend jaar L gaan crossen. Maar hij moet het water eerst goed doen :s

Grtz

Hannelore

ik bedoel Tongeren. :)

ai_luf_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:49

m'n eerste cross rijden en een paar winstpunten halen, succesvol beginnen in het L springen en M1 startgeregtigd worden:)