Volgende x blijf ik zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sas1965 schreef:Ingridje16 schreef:Uitslagen staan al online.
Alleen niet bij uitslagen, maar bij vraagprogramma sgw princenhage pony's.
Staat de lijst van alle klasse beide dagen.
EUhh niet dus... ofwel waarschijnlijk niet meer...
Simmie schreef:Datum en toelichting op wijzigingen
Deze regels en richtlijnen gelden vanaf 1 april 2006. Topics of reacties die niet aan de regels voldoen zullen zonder bericht verwijderd of gesloten worden. Dit zal ook bij wijzigingen van deze regels gebeuren.
Richtlijnen
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!
pol013 schreef:Op de uitslagenlijst staat dat ik 13 stijlpunten had terwijl op het stijlprotocol 19 punten stonden. Berekenen ze daar nog iets aan of hebben ze het verkeerd overgenomen?
Vivre schreef:@ snoekiej; wat fijn dat je nu weer fijn rond kon rijden ook al was het wat harder dan je eigenlijk zou willen. Volgens mij stonden jullie naast ons geparkeerd als ik jou profiel zo zie, was je nr 31?