MelanieB schreef:Als je gediskwalificeerd word in de L of hoger, krijg je dan -2 wp?
Ja dat klopt, daarom wil ik vrijwillig stoppen voor ik gediskwalificeerd word.
(alleen in de cross, bij het springen of dressuur geeft geen verliespunten)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Hij telde gewoon zijn voetjes niet op haha.. ?
, maar helaas was ik er niet bij met mijn hoofd.
!

en inderdaad, na de dressuur stond ik met 201 punten tweede in de dressuur. Daarna het springparcours in, ik had één balkje op 6. Het paste gewoon niet, naja.. jammer maar helaas.
maar toen we daar eenmaal waren, hadden we nog precies 10 seconden voor vertrek. Net optijd dus. Cross ging lekker. Kreeg overal een lekkere afstand behalve op 12a, kwam er heel dicht voor, maar gelukkig sprong ze toch nog. (reed 3 galopsprongen in 9,5 meter hihi)
Ik heb geen idee waar dat heeft kunnen gebeuren. Ik haar eerst uitgestapt en me daarna gemeld bij de DA. Hartslag was nog iets aan de hoge kant (88), maar ze zag er verder gezond uit dus ik mocht door. Toen een stukje draven. Ze liep echt niet zuiver rechtsvoor, maar het was prima zo! (ik vraag me af, wat zijn de criteria voor deze keuring? Is op 4 benen lopen al meer dan voldoende?)
haar been is nergens dik of warm en voor mijn gevoel zit het ook meer in de schouder dan in het been. 

Scum schreef:Cross verkend in de mist. De afstand van hindernis 12AB vond ik erg dubieus (9,5 m?!).
De afdrukken in het gras waren hier ook veel beter verdeeld. 
) en toen ie klaar was draafde ie hard terug richting trailers met de oortjes helemala naar voren
hij wist al wat er ging komen.
, hij bouwt bijna altijd fijne lijnen (oud instructeur), zeker in de cross. Waren foutloos.
. De hele cross ging superfijn, water nam ie een sprong erin
, oh ja alleen 12ab had ik volgens mij 1 galopsprong en een krabbel maar verder ging het wel lekker, vooral 6 sprong ie echt superfijn (die ik best breed vond) en de kazen ook.
renskek schreef:4 stond op 9 meter en van 12 b naar 12 c stond ook weer erg krap.
Nou maakt het niet erg veel uit en maken paarden wel een extra krabbel of een grote sprong, maar echt ideaal is het niet.
Bank, smalletje, bank stond op heel fanatiek doorrijden, gelukkig wilde Viool dat wel