...Maar voor de rest wel super
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...
!
Maar toch uiteindelijk rond gekomen!
,
)
ik was zo blij dat ik een mooi tempo had (in WW zat ik een minuut over de tijd
), ging hard over a en b, daarna flink op de rem gezet om niet tegen de boom aan te knallen, alleen jammer dat mijn paard gewoon in een keer stil stond en ik verder vloog
(boom gelukkig ontweken), ik had verder niks en twijfelde om gewoon gewoon weer op te stappen, maar toen werd er geroepen dat ik moest stoppen, Ik weet dat je officieel niet verder mag maar volgensmij doet bijna iedereen dat en je voelt je echt
als je na 5 hindernissen al moet stoppen.
, alles ging verder zo lekker, alleen ik heb helaas de 1ste wet van newton over het hoofd gezien
, gewoon een bocht van 90 graden in een dubbelsprong, moet ik mijn paard gaan dubbelvouwen ofzo

Jij had toch dat paard met die zwarte vlek op de kont? Dan heb ik je nog gezien met dressuur! Snoekiej schreef:Het parcours stond misschien ietsje hoger dan vorig jaar, maar ik vond het nog steeds erg laag staan. Het L parcours had makkelijk voor de B door kunnen gaan.
)
het was pas mijn 2de cross
. 
Merel_Claire schreef:Ik ben ook alweer een terug. Heb veel bokkers gesproken.
Snoekiej stond jij naast mij met de trailer? Ik herken je nu pas aan de foto's eigenlijk. Lekker dom, maar we waren allebei nogal druk.
Dressuur ging heerlijk. Helaas maar 180 punten.
Springen had ik 2 balkjes en dat was echt mijn eigen schuld. Merel voelde goed aan, maar door mijn eerste balk raakte ik volledig de kluts kwijt. Daardoor ging ik teveel regelen en had ik nog een balk.
Cross ging heerlijk. Foutloos. Uiteindelijk 8e plek behaald.

die lijn was veel makkelijker en de hoogte kon mijn paard echt wel hebben, vond het al zo gemeen dat alleen de l die mocht en de b zo'n onmogelijke lijn kreeg waarbij je 90 graden moet draaien in 1 galopsprong