Scum schreef:Het lijkt me wel heel vroeg voor startlijsten nu.
Zeker nu de Bpaarden ook op zondag verreden gaat worden en de sluitingsdatum nog niet eens voorbij is!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamabird schreef:Isjtar schreef:Ik hoop dat ik de oefencross paarden mee mag rijden. Ik heb nog geen reactie gehad, dus nou maar ff hopen dat de lijst nog niet vol is. Als ik mag starten rij ik trouwens met Nick, van Nickeltje
Krijg je deze week bericht over. De dame van het secretariaat is OMA geworden, vandaar dat het even duurt voor je reactie krijgt.
mamabird schreef:Scum schreef:Het lijkt me wel heel vroeg voor startlijsten nu.
Zeker nu de Bpaarden ook op zondag verreden gaat worden en de sluitingsdatum nog niet eens voorbij is!
Corellaa schreef:Ik heb al een hele tijd geleden gemailt om mee te doen maar hier geen bevestiging van ontvangen. is dit normaal?
sfranken schreef:Volgens mij is het heel normaal dat je geen bevestiging van je opgave krijgt. Ik krijg nu al medelijden met alle secretaresses die iedereen moeten mailen. Alsof ze niet al genoeg werk hebben zo voor de wedstrijd.
Als je je coupon op tijd en goed ingevuld opstuurt is de kans dat het fout gaat maar heeeeeeel erg klein. Het is mij in de afgelopen 8 jaar nog nooit gebeurd dat het niet is aangekomen.
Dus spaar de secretaresses aub!
sfranken schreef:Volgens mij is het heel normaal dat je geen bevestiging van je opgave krijgt. Ik krijg nu al medelijden met alle secretaresses die iedereen moeten mailen. Alsof ze niet al genoeg werk hebben zo voor de wedstrijd.
Als je je coupon op tijd en goed ingevuld opstuurt is de kans dat het fout gaat maar heeeeeeel erg klein. Het is mij in de afgelopen 8 jaar nog nooit gebeurd dat het niet is aangekomen.
Dus spaar de secretaresses aub!