[SGW] SGW Gorssel - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:37

caroline78 schreef:
Weet iemand hoe je de foto van evementenfoto kan halen? ik weet dat het met paint kan maar dat heb ik niet |( . er staat 1 foto op die ik graag wil bewaren maar niet mooi genoeg is om te bestellen.

Print screen (knopje rechtsbovenin). Dan plakken in paint ;)

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:37

Ik ben ook terug van een errug lang dagje Gorssel. Had erg veel zin in onze eerste cross. Zeker omdat ik andere jaren erg enthousiast ben over de cross. Helaas was ik dit jaar niet zo enthousiast over de (B) cross. Vond het niet overal even fair. Verder wel een heerlijke dag gehad.
Bij de dressuur was Zodiack erg braaf, helemaal blij en daardoor reed ik ook te braaf... :o 194 punten en gedeeld achtste.
Springen foutloos.
In de cross een stop op 1 en verder foutloos. Na 1 draaide hij nog een keer vies om en op twee lag ik er bijna af. :D Zodiack kwam erg terug, ik dacht dat hij zou stoppen maar op het laatste moment besloot hij een enorme sprong naar links, nog net over de hindernis, te maken. Ik hing er half naast en kon er met veel geluk weer recht op komen.
Tot na het water bleef hij erg kijkerig maar met de nodige aanmoediging van mij pakte hij toch aan. We hebben veel geleerd vandaag :D en ik moet echt lachen om die bok van mij, heeft steeds van die idiote acties... :o

Nickeltje

Re: SGW Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:39

Vervelende acties Sabine, wel netjes om dan rond te komen!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:45

Juventus schreef:
zelfde hier,.. kan hem wel in paint zetten maar hoe knip je hem dan uit? heb nu alles erom heen staan,..

Nickeltje bedankt!
Jee jij hebt netjes bijgelezen :D (heb jij ook gereden?)

Jullie stonden naast ons :)

In paint, control A. Dan kan je hem verplaatsen naar linksbovenin de hoek. Rechtsonderin in de hoek zit een klein vierkantje waarmee je het beeld kleiner kan maken zeg maar.. Ik hoop dat het lukt. Anders wil ik het ook wel doen ;)

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:02

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:16

Muriel weer bedankt voor je leuke foto!!!
Leuke foto op de gastank, lekker geconcentreerd als je inzoomt hahahah,..

Jori: ah kijk wat grappig, ook een bokker...
ja jullie stonden idd naast ons (ff je foto's bekeken haha)
bedankt voor je uitleg, zo lukt het vast :-)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 05:22

Ik lees weer leuke verslagen :). Goed gereden dus.

Rowo: gemeen he die eerste 2 hindernissen om te beginnen als eerste cross voor je paardje :P.
Naja als ze dit kunnen kunnen ze de andere crossen ook. Ben benieuwd wat Sofie op Texel doet :P.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:18

Ik was net op tijd voor de prijsuitreiking gisteravond en zag veel bokkers nog prijs hebben, echt top gereden!!!

@ kim: Neede gaat ze ook mee, en daar is het meestal fijn beginnne. Dus wel zullen zien! Komt nog wel volgend jaar!

Overigens vond ik hindernis 1 wel dik voor een hindernis 1. Ook snap ik niet waarom de M/Z de brede in het midden had en wij de smalle aan de buitenkant, waar er zoveel langs gingen. Tja je moet goed sturen, maar als inkomer niet echt prettig.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:20

ik heb jou gezien op 1 Rowo, ik kwam net van het springen vandaan. Ze was echt flink aan het staken, ze vond het duidelijk eng. Kan me ook wel vinden in twee weigeringen eerlijk gezegd. Maar daarna pakte ze goed aan.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:22

Foto's staan op de verschillende sites.

Afbeelding

Afbeelding

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:43

@ Machie: reed inderdaad in ring 14, midden in de hoosbui met mijn vosje.
@ Sjaan: ja ik dacht al dat mijn weigering bij iemand anders was neergezet. Snap dat het nogal een gedoe is om die uitslagen zo snel op internet te zetten hoor! Ik ging er toch al niet vanuit dat ik in de prijzen zat. Maar een 7e plek (zie dat dat de uitslagen zijn aangepast) is natuurlijk gewoon geweldig!

Ik had niet verwacht dat Jer het zo goed zou oppakken in ons eerste (echte) seizoen. Vorig jaar Texel de eerste cross en nu al een paar keer in de prijzen, ben echt beretrots!! ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:45

Lielle schreef:
ik heb jou gezien op 1 Rowo, ik kwam net van het springen vandaan. Ze was echt flink aan het staken, ze vond het duidelijk eng. Kan me ook wel vinden in twee weigeringen eerlijk gezegd. Maar daarna pakte ze goed aan.

Oh of het er nou 1 of 2 waren, maakt me ook niet uit eigenlijk. :o Uiteraard balen dat ik geen winstpunt, maar daar reed ik niet voor. Het belangrijkste was; de finish halen en in 1x het water in. En dat is gelukt!

Mijn foto's van Leuk op de Foto zijn echt zo schattig. Haar oren vallen er nog net niet voorover af... Op die van foto4u kun je zien dat ze echt wou gaan staan :o Arm dier!

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:27

Prijswinnaars gefeliciteerd!

Ik heb zaterdag L pony's (open) gestart. Dressuren ging heel fijn, 195 punten, springen ging niet zo lekker, 1 balkje.
En in de cross begonnen we met een stop op 1, en daarna ging alles heel goed, heel lekker de cross doorgereden en ik was ook nog binnen de tijd, dat is echt zeldzaam bij ons :))
Balen van de stop maar verder was ik wel heel tevreden :)

Mijn foto's van evenementenfoto zijn wel leuk, op die van leuk op de foto kijk ik heel raar.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:33

Nog niet bij gelezen maar toch even een verslagje:
Heel fijn gedressuurd (2e met 53,5), foutloos en fijn gesprongen. Helaas in de cross 1 stop op de gastank, eigen schuld.

Net als Sabine vond ik de cross in tegenstelling tot andere jaren niet heel fijn :n. Een smalletje als hindernis twee is niet echt fijn om in je ritme te komen. En het perkje tussen 12a en b........ :?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:34

dat zag er idd heel apart uit :? Vond verder de cross ook niet erg fijn gebouwd, daar ben ik het wel mee eens. Jammer, want Gorssel was altijd een heel fijne wedstrijd.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:41

Denk ook een beetje dat ik daarom daarna die stop kreeg. Je moest zo zigzaggen dat Ol een beetje laat door had welke sprong we moesten. En als baasje dan ook nog een een blubber afstand rijdt......
Was er een andere parcoursbouwer dan andere jaren? Moet eerlijk zeggen dat ik de rest van de cross vrij fantasieloos vond....

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:42

ik sprak Rob nog even en volgens mij vond ie de cross ook niet echt goed gebouwd,... ik vroeg wat ie ervan vond en hij begon zo te lachen,.. toen wist ik genoeg,.. :D als hij dat al vindt,..

maar ja normaal heb je een makkelijke inkomer daar en nu heb je gelijk een (vrij) lastige 1e wedstrijd gehad,.. Neede zal dan waarschijnlijk meevallen :-)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 08:47

Ik vond vooral 1 en 2 voor de B geen fijne inkomers, vooral ook gezien het feit dat het voor velen de 1e cross is. Zoals 1 had imo de middelste voor de B moeten zijn (geldt eigenlijk ook voor de gastankjes). Maar goed verder heb ik echt heerlijk gereden :))

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:53

Ik vond ook dat hindernis 1 beter de middelste kon zijn. Bij de gastank moest ik ook even goed bijsturen want paard vond de middelste wat leuker.
De rest was erg leuk...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:00

Ben ik het helemaal mee eens!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:07

zigoteau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:12

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:13

Ik zit weer braaf op stage, tijd om een verslag te typen. :D
Wat een lange dag zeg, 9 uur weg, kwart over 9 thuis. Maar het was het waard. :D

Dressuur ging erg fijn, amper ingereden maar ze liep lekker. :j 214 punten en stond daarmee 2e. :)
Tijdens het springen ging het echt stortregenen. := Dat was wat minder, maar uk sprong super, foutloos. :D

Daarna een poos gewacht voor de cross, Uk werd al ongeduldig. :Y) Geloof dat ze iets doorhad. Malloesje daar nog gemeet trouwens. :D
Uk ging fijn van start, hindernis 1 en 2 waren geen probleem. Heb echt heerlijk gecrosst, fijne afstanden en ze was echt superfit. Was foutloos en ook nog eens binnen de tijd! :D

Uiteindelijk 1e. :D yeah, echt niet verwacht maar wel supergaaf!

Malloesje gefeliciteerd!
Leuk je gemeet te hebben Lielle. :j
Verder hier en daar nog wat bokkers gezien.

Zal zo de rest nog eens even doorlezen, heb veel goede verslagen gezien! :)

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:14

Die is ook wel erg mooi! Zag heel veel mooie foto's van foto4u langskomen, vond ze mooier dan die van leukopdefoto.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:20